Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - Hvad gør jeg?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine auktioner vil ikke starte på 0 kr, men på min indkøbspris. Det svært at forklar, en kæmpe idé/plan jeg har med konceptet og samtidig gør det at folk stadig sparer 50%. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En nævnte for mig på msn:

et dansk holding-selskab og så ejer dét et svensk driftselskab 

?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Guys?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvis løsningen ikke er lovlig i danmark, er det måske en mulighed at finde andre måder at gøre det på.

Af alternativer findes der de sider hvor auktionerne køre på tid og sidste bud vinder retten til at købe produktet - dette er ikke gambling.

Af nyere koncepter findes der f.eks. mycitydeal.dk, hvor konceptet bygger på an man har en mængde varer. Folk skal så invitere hinanden til at købe en vare for at få produktet ned i pris. f.eks. 10 mand kan købe varen til 100 kr. 20 mand så er prisen for alle 20 nede på 90 kr. osv.

Du kan kigge lidt på disse koncepter og se om de også kunne passe dig.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar.

Jeg vil kigge på mycitydeal og se deres løsning, lyder spændende.

Den "almindelige" metode som du startede med at nævne, den kan jeg desværre ikke bruge. Det giver ikke penge nok til at det kan løbe rundt for mig. Min auktion er med lav pris produkter og har en udgift på dem selv. 

Er nød til at være noget hvor jeg kan tjene udgiften + lidt oven i, ind på det. Det kan jeg nemt på den anden metode, uden at overdrive.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du nemlig.

Jeg har også kigget på ideen og købte et godt domæne, og system.

Men jeg har ikke rigtigt varerne så jeg kom fra det igen.Smile

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger desværre stadig en løsning på mit problem. Sad

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til, at det du søger er en måde, hvor du kan omgå de danske regler og love. :) Og det får du ikke hjælp til fra mig ihvertfald.

Jeg tror ikke du kan komme uden om problemet uden at bryder de danske regler og love. Så du må acceptere at du enten må ændre ideen eller flytte til et land, der tillader det du har i tankerne. :)

Held og lykke med projektet.

Kommer snart...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afslører en del om din moral, at du betegner sider som ziinga, just-win, snaglo m.fl. som dine drømmeforretninger.

Ziinga snyder folk så vandet driver. Ikke overraskende. Og det samme gælder Mr123, som vel også er en af dine drømmeforretninger.

Lette penge på en moralsk forkastelig og ulovlig forretning. Hvor længe tror du det holder?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Det afslører en del om din moral, at du betegner sider som ziinga, just-win, snaglo m.fl. som dine drømmeforretninger.

Ziinga snyder folk så vandet driver. Ikke overraskende. Og det samme gælder Mr123, som vel også er en af dine drømmeforretninger.

Lette penge på en moralsk forkastelig og ulovlig forretning. Hvor længe tror du det holder?

Det er jo bare selve forretningen (læs: Idéen) som Simon er vild med, det har ikke noget at gøre med hvordan de så har valgt at drive forretningen.

Jeg er overbevist om Simon vil gøre det på en helt anden måde :-)

Tænk positivt Yes

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)