Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette ApS med aktiver som indskud

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en fagmand, der kan hjælpe mig med at stifte et ApS hvor indskudet delvist består af en række værdier, samt et beløb på cirka 20.000 DKK.

Lige for at slå en ting fast, så ved jeg der har været nogle sager på debatten vedrørende stiftelse af ApS'er på kreative måder. Jeg er også klar over det er en løsning forbundet med flere omkostninger, i forhold til den klassiske model med kontantstiftelse.

Dette er velovervejet, og jeg er kommet frem til overstående løsning vil være den bedste for mig :-).

Med venlig hilsen
Casper Shcneidereit

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:
Jeg søger en fagmand, der kan hjælpe mig med at stifte et ApS hvor indskudet delvist består af en række værdier, samt et beløb på cirka 20.000 DKK

Hvorfor ikke bare tage direkte fat i Peter-Revisor.  Relativ tæt på dig selv og ganske kompetent.

/Henrik

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Blandt andet for at få sådan et indlæg fra dig :-).

Det vil jeg gøre.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kigger lige med på tråden hér.....

Kunne godt tænke mig, hvis der kom en pris frem på en værdiansættelse af aktiver, dvs. pris fra Revisor?

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enterpricer:
Kunne godt tænke mig, hvis der kom en pris frem på en værdiansættelse af aktiver, dvs. pris fra Revisor?

Problemet er prisen for en vurderingsberetning vil blandt andet afhænge af hvad der bliver skudt ind. Den pris som Casper betaler vil nødvendigvis være den samme som du skal betale.

Et hurtigt eksempel kunne være indskud af en bil, som du rimelig let kan vurdere via "databaser" men hvorimod udviklet software er mere omstændigt....

/Henrik

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en række hjemmesider som jeg vil have skudt ind, samt tilknyttede affiliate konti (ca. 2 måneders omsætning). Jeg er sikker på at det samlet nok skal blive vuderet til +60.000 DKK, men der er selvfølgelig stadigvæk noget arbejde forbundet med det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper!

Har sendt dig en mail.

MvH

Peter

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

KAn godt se at der i Caspers tilfælde med hjemmesider, kræves lidt mere af vurderingen. Men hvad hvis vurderingen er helt lige til, som hvis man som nævntg indskyder en bil. Skal man så have en revisor ind over?
Han kan jo enegtligt ikke lave en bedre vurdering end jeg selv ved f.eks at brugediverse databaser.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg låner lige lidt af tråden her, håber det er ok :)

Hvis nu jeg har et konkret investeringstilbud (med kontrakt og værdisætning), kan denne så bruges til at værdisætte vores aktiviteter (udviklet kode)?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har også mulighed for at hente et tilbud fra en række revisorer gratis til sammenligning.

Jeg kunne også godt tænke mig at stille et spørgsmål i tråden:

Kan man sagtens vurdere hjemmesider og derefter bruge det som indskud til et ApS? I så fald, hvordan gøres dette, aktiver generelt?

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)