Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlader mange teenagers Facebook igen i Danmark?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fama:
Det kan de jo et eller andet sted fint klare uden FB.... Enhver teen med respekt for sig selv har jo en kameratelefon med fri mms... Derudover er der masser af andre billeddelingstjenester - et link til flicker i et tweet klarer jo fint den der med at dele billeder... Fordelen ved Twitter er jo at det et eller andet sted "cuts the bullshit".... 160 tegn og det er det.... Det tror jeg tiltaler mange teens :)

Lets face it - MMS er dyrt ( forhold til en sms, med mindre man får det gratis) - Jeg har siden jeg fik en iPhone ALDRIG sendt en mms, og jeg modtager heller aldrig nogen, kender ikke nogen der bruger det længere, - Jeg kan dog huske jeg brugte det en gang for ca 3-4 år siden, tror efterhånden det er forældet (Som jeg ser det)

Unge høre bare ikke om steder som Flicker, og Twitter - Måske nogen har hørt om det. Men hvis hele flokken ikke følger med, og de har en masse venner som benytter de her medier reglmæssigt, så dur det bare ikke.

NOTE: Jeg er selv 17 år.

..

Fama:
Nej bestemt ikke.... Men nu er FB ved at have nogle år på bagen og det er ved at blive godt og grundigt mainstream.... Alle og deres mormor er på FB.... Vis mig ét fænomen, der er populært blandt teens, der har "overlevet" samme "mainstreamificering", som FB i den grad er gennemgået den seneste tid...

Jeg kan ikke vise dig noget som er mainstream OG som overlever umiddelbart - Men f.eks skal heller ikke holde indtil jeg bliver 65 år.. - Facebook startede for et par år tilbage, og det kræver først modning, hvor alle dem som der altid går i forvejen og prøver nye ting, benytter de her medier (twitter f.eks),

Facebook peakede jo først i Danmark i 2009 for alvor, - Og er først ved at nå sit højeste om ca 1 år.

Så et medie som FB, SKAL være mainstream for at det bliver populært.

Facebook skal heller ikke holde - Facebook skal nå sin peak-time, prime-time, og så dø hen. - Sådan så medierne udvikler sig, og der kommer mere innovative medier på banen.

Det er sådan det går, og det er sådan det skal gå.

Over and out :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om vi vil se dette problem her i Danmark, men som der bliver skrevet, så kan det jo hurtig vende, som det f.eks gjorde for arto.

Når det så er sagt, så synes jeg Facebook er gode til og komme med nye tiltag løbende, og derved gøre det mere spændende og blive ved med og være medlem derinde.

Da jeg startede på Facebook var det utrolig spændende, og jeg var sådan set meget på, og skulle følge med i alt hvad mine venner skrev, og og tilføjede af billeder. Det vil jeg dog sige er vent, nu er jeg blot derinde hver dag, for lige og kigge, men slet ikke i samme grad som i starten. Det er jo nok fordi man på et eller andet tidspunkt mister gnisten, for et sådan site - I sidste ende er det jo meget ens det man fortager sig på facebook, jeg tror dog aldrig jeg forlader facebook helt, er blot blevet meget mindre aktiv. Hvis ovenstående er samme ''problem'' ved mange andre brugere, ja så bliver facebook da nok mindre attraktiv på et tidspunkt.


Det var blot mit syn på facebook-dillen :-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Jeg tror desværre det vender.

Jeg ved fra min egen vennekreds er folk begyndt at lukke sin profil, og jeg overvejer stærkt det samme (når jeg finder et bedre system til at holde styr på fødselsdage).

Jeg er slet ikke i tvivl om at det vender. Men om det er lige om hjørnet, kan jeg tvivle på. Dog kan tingene gå hurtigt nu om dage..

Jeg selv slettede min profil for længe siden, for værre tidsspilde skal man da lede længe efter. Og når man ser et ægtepar som man ved sidder i samme stue, svare på hinandens indlæg, ved man bare at der er noget der ikke er i orden.. :o)

Jeg ser at trenden er den samme i min omgangskreds, hvor der bliver slettet langt flere profiler end der bliver oprettet.

Men for dem der bruger Facebook komercielt, ville jeg ikke være så bekymret endnu: Dermed ikke sagt, at det ikke ville være smart at følge udviklingen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Reed:
Unge høre bare ikke om steder som Flicker, og Twitter

 

Arh.... Mon ikke der render en 15-årig eller to rundt i DK, der godt har hørt om det der Twitter?

 

Det der køber jeg ganske enkelt ikke.....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Next.man:

Jeg tror desværre det vender.

Jeg ved fra min egen vennekreds er folk begyndt at lukke sin profil, og jeg overvejer stærkt det samme (når jeg finder et bedre system til at holde styr på fødselsdage).

Jeg selv slettede min profil for længe siden, for værre tidsspilde skal man da lede længe efter. Og når man ser et ægtepar som man ved sidder i samme stue, svare på hinandens indlæg, ved man bare at der er noget der ikke er i orden.. :o)

Præcis ! 

Jeg bruger alt for meget tid på pisset. Selv når jeg på toilet åbner jeg face på mobilen for at tjekke hvad der sker !

Og den med folk der sammen PÅ face, selvom de ved siden af hinanden er seriøst krise for det sociale.

Men hvad angår tiden er ikke til at spå om, jeg dog overbevidst vi ikke snakker 5 år, men nærmere 2 år.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Reed:
Facebook skal heller ikke holde - Facebook skal nå sin peak-time, prime-time, og så dø hen

Nemlig.... så Mark Zuckerberg vil rigtigt græmme sig når det sker og FB ikke vil have nogen ide... man skal sgu sælge når man får et godt tilbud :)

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har godt læst om det også i danske medier.

Fx kommer "delete facabook account" op som det første bare du skriver "delete" på Google.

Så jeg er helt sikker på Facebook er på retur.

Har personligt selv slettet min profil for 2 uger siden da jeg syntes der er for meget snagen i andres gøren og laden derinde.

Forsat god dag

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kender jeg et par stykker der har droppet FB, der i blandt mig selv. Og jeg er 21!

Reed:
Lets face it - MMS er dyrt ( forhold til en sms, med mindre man får det gratis) - Jeg har siden jeg fik en iPhone ALDRIG sendt en mms, og jeg modtager heller aldrig nogen, kender ikke nogen der bruger det længere, - Jeg kan dog huske jeg brugte det en gang for ca 3-4 år siden, tror efterhånden det er forældet (Som jeg ser det)

Er MMS dyrt?

Hos Telmore, Telia, Callme, Telenor og TDC er det inkl i rigtig mange af deres abonnementer eller pakker.

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Reed:
Unge høre bare ikke om steder som Flicker, og Twitter

 

Arh.... Mon ikke der render en 15-årig eller to rundt i DK, der godt har hørt om det der Twitter?

 

Det der køber jeg ganske enkelt ikke.....

Nu misforstår du mig også.

Det kræver en masse unge, som siger til deres venner at de skal bruge twitter i stedet for Facebook.

Og den tilvending sker ikke sådan lige ;)

 

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
Er MMS dyrt?

Jeg er ikke sikker - Som sagt bruger jeg det ikke selv - Eller benytter det mere. - Jeg husker bare det kostede 2-3 kr pr mms den gang jeg brugte det ;)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)