Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlader mange teenagers Facebook igen i Danmark?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang talte man meget om My space i Danmark. Det var virkelig svært forstille sig dengang at folk vil droppe den isted for noget andet.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev så er det noget der efterhånden er ret frit af. Og jeg sender da også forholdsvis mange MMS beskeder - Lige så min omgangskreds

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

 jeg overvejer stærkt det samme (når jeg finder et bedre system til at holde styr på fødselsdage).

En kalender kan vel det samme ?

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror stadig facebook har langtid tilbage i danmark før de unge smutter, der kan selvfølgelig komme et alternativ, og synes jeg har læst at Google kommer med "GoogleMe" som, hvis jeg har hørt rigtig, skulle kunne blive en konkurrent til Facebook.

Men jeg tror ikke at teenagerne stopper "Facebook-princippet", tror bare spørgmålet er hvilken side lige virker mest interessant, og det er så der de er.

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Reed:
Og jeg ser heller ingen i min omgangskreds, forlade, eller undgå Facebook. I marts 2009 var Danmark på 2 mil brugere, NU - i marts 2010 er vi på 2,3mil, så tallet er KUN stigende.

Dette er jo ikke ensbetydende med at de unge og for den sags skyld andre aldersgrupper ikke forlader FB.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry for doublepost :(

Next.man:

Jeg tror desværre det vender.

Jeg ved fra min egen vennekreds er folk begyndt at lukke sin profil, og jeg overvejer stærkt det samme (når jeg finder et bedre system til at holde styr på fødselsdage).

Denne kommentar har jeg faktisk lidt blandede følelser overfor. Jeg startede for noget tid tilbage at udvikle denne applikation http://www.fdag.dk. Jeg stoppede dog udviklingen midt i det hele pga. jeg fik øjnene op for at folk hellere vil bruge facebook da det er gratis og fordi de alligevel hele tiden surfer rundt derinde.

Er det en generel tendens at folk godt kunne tænke sig en applikation som denne?

P.S. Ved godt at designet og det hele er lidt skod. Stoppede som sagt udviklingen midt i det hele :-)

Mvh Mathias

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken,

 

Nu har jeg boet et års tid i USA; og er selv i den "aldersgruppe". Problemet med facebook er jo at de ejer ens billeder, informationer etc. Dertil er mange begyndt at modtaget reklamer via post etc. på grund af at annoncørerne frikøber disse info fra facebook. 

Det har gjort at mange vælger at slette deres facebook profil. Dog synes jeg at de fleste som jeg har set slette deres facebook profil, indenfor et par måneder opretter en ny igen, eller genaktiverer deres gamle.

Det var lige mit syn på sagen :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Reed:
Og jeg ser heller ingen i min omgangskreds, forlade, eller undgå Facebook. I marts 2009 var Danmark på 2 mil brugere, NU - i marts 2010 er vi på 2,3mil, så tallet er KUN stigende.

Dette er jo ikke ensbetydende med at de unge og for den sags skyld andre aldersgrupper ikke forlader FB.

Det har du fuldstændig ret i - Det var blot en konstatering ;)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er facebook kun så "værdifuld" som status er. Det er rimelig nemt at starte sådan en side selv og selve softwaren koster kun 3.000 på www.socialengine.net

Så hvis man vil prøve at lave sin egen sociale side så kan man sagtens gøre det (jeg har selv en i tankerne jeg roder lidt med og har en licens til socialengine)

 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)