Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste konvertering: Partner-Ads. Største netværk: Tradedoubler

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg læser tit herinde at folk har de bedste resultater med Partner-Ads. Partner-Ads er jo ikke ligefrem det største affiliate netværk her i Danmark, så det kan undre lidt (ikke, fordi det altid har noget med størrelsen at gøre). En grund kunne være at de har mange unikke kampagner, men prisen ligger for det meste også i den lave ende.

Derudover er TD det største affiliate netværk (ik' os?), men man hører ikke så tit at nogen samarbejder med dem, til trods for at de har de største samarbejdspartner på annoncørsiden.

Euroads, MikkelsenMedia, IQmedier er netværk der bliver nævnt mange gange mere end TD. Hvad skyldes det? Er mit indtryk forkert?

Vil gerne høre jeres mening! :-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skyldes at de mellem store netværk har en del kupon-hæfte tilbud, kampagner jeg selv kalder "Quick & Dirty".

Det er dem med gratis cremer, ubrugelige klik-kampagner for annoncørene og selvfølgelig også nogle gode kampagner.

Hos tradedoubler er størrelsen af annoncørene lidt større.. Der lukker kampagner ikke bare med 1-times varsel osv.

 

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. godt spørgsmål

Jeg tror Tradedoubler er kendt for de fleste herinde, men jeg har ikke benyttet dem for syntes der programmer er lidt for "almindelige". Det er store, kendte brands som folk kender i forvejen og sikkert vil gå direkte til istedet for igennem en affiliateside. Det kan hænde jeg tager fejl, men syntes ihvertfald TD er lidt for klassisk til min smag.

Og så syntes jeg det at finde et program og en annonceenhed der passer er for vanskeligt

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gode bud af jer begge to. Giver mening for mig. Tradedoubler kører ikke de der surveys som jeg personligt ikke gider at bruge (men som måske giver en ganske god indtjening). Jeg synes det har taget lidt overhånd med det der "legaltspammeri".

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Hej,

jeg læser tit herinde at folk har de bedste resultater med Partner-Ads. Partner-Ads er jo ikke ligefrem det største affiliate netværk her i Danmark, så det kan undre lidt (ikke, fordi det altid har noget med størrelsen at gøre). En grund kunne være at de har mange unikke kampagner, men prisen ligger for det meste også i den lave ende.

Derudover er TD det største affiliate netværk (ik' os?), men man hører ikke så tit at nogen samarbejder med dem, til trods for at de har de største samarbejdspartner på annoncørsiden.

Euroads, MikkelsenMedia, IQmedier er netværk der bliver nævnt mange gange mere end TD. Hvad skyldes det? Er mit indtryk forkert?

Vil gerne høre jeres mening! :-)



Hej

Mange af de unikke partnerprogrammer (kampagner) som vi har konverterer rigtigt godt og giver derfor en rimelig høj gennemsnitlig indtjening pr. klik, så det kan være en af grundene.

Vi har også mange klikkampagner, der selvom de har lave satser faktisk giver mange affiliate partnere en stabil ekstra indtægt over en længere periode.

Vi håber på at få flere større annoncører ind (vi har et par stykker) og flere tilbudskampagner (har f.eks. Nanomobil p.t.). Så det er område vi vil udvikle.

Vi har netop sat mere fokus på en feedback-funktion hvor vi håber på at affiliate partnere vil foreslå flere annoncører :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Iryna.dk:

Hej,

jeg læser tit herinde at folk har de bedste resultater med Partner-Ads. Partner-Ads er jo ikke ligefrem det største affiliate netværk her i Danmark, så det kan undre lidt (ikke, fordi det altid har noget med størrelsen at gøre). En grund kunne være at de har mange unikke kampagner, men prisen ligger for det meste også i den lave ende.

Derudover er TD det største affiliate netværk (ik' os?), men man hører ikke så tit at nogen samarbejder med dem, til trods for at de har de største samarbejdspartner på annoncørsiden.

Euroads, MikkelsenMedia, IQmedier er netværk der bliver nævnt mange gange mere end TD. Hvad skyldes det? Er mit indtryk forkert?

Vil gerne høre jeres mening! :-)



Hej

Mange af de unikke partnerprogrammer (kampagner) som vi har konverterer rigtigt godt og giver derfor en rimelig høj gennemsnitlig indtjening pr. klik, så det kan være en af grundene.

Vi har også mange klikkampagner, der selvom de har lave satser faktisk giver mange affiliate partnere en stabil ekstra indtægt over en længere periode.

Vi håber på at få flere større annoncører ind (vi har et par stykker) og flere tilbudskampagner (har f.eks. Nanomobil p.t.). Så det er område vi vil udvikle.

Vi har netop sat mere fokus på en feedback-funktion hvor vi håber på at affiliate partnere vil foreslå flere annoncører :-)

Mvh. Ken

 

 

Jeg tilmelder mig hos dig med det samme. Der er nogle enkelte kampagner der passer rigtig godt ind i mit næste projekt.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan faktisk bedst lide tradedoubler. Deres kampagner er stabile og hvis en kampagne skal lukke, får man det at vide i god tid. De har ikke surveys, men de er som simon kalder det "quick&dirty". På samme måde er du også sikker på at tradedoubler ikke snyder med udbetalinger og de går nok ikke nedenom i morgen. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

2 fordele hos TD:

De har de bedste muligheder for statistik blandt alle netværk i DK.

Kampagner fra samme annoncør er som regel samlet i ét program. Et godt eksempel er M1, som hos de fleste andre netværk er delt op i flere programmer, hvilket betyder at hvis du annoncerer for gratis50, så får du ikke afregning for Prisbasker, eller omvendt.

2 ulemper hos TD:

De mange muligheder for statistik, kan gøre deres brugerflade uoverskuelig.

Man skal ofte selv vide hvad der rør sig hos de forskellige annoncører og så deeplinke til produkterne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk ikke at tradedoubler er særlig store, det er bare et af de ælste og derfor et af bedst kendte. De har heller ikke særlig mange annoncører bortset fra segmentet telefoni og it.

Jeg bruger ikke td særlig meget. Alene det at de har noget de kalder i salg og salg kan få mit P.. i kog. Et salg er et salg uanset om det kommer fra et banner eller fra en cookie.

Jeg kan kun sige at jeg har gode erfaringer partner-ads. Klik priserne er godt nok i den lave ende, men når det kommer til CPA ligger de tit væsentligt højere.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:
Alene det at de har noget de kalder i salg og salg kan få mit P.. i kog. Et salg er et salg uanset om det kommer fra et banner eller fra en cookie.

Mener du ikke iSale, som handler om at der gives procenter hvis en bruger blot har set et banner (uden at have klikket på det), og efterfølgende går ind på og køber noget?

Det kan jeg altså kun se en fordel i :o)!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)