Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøj mærke HJÆLP HJÆLP!!!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil rigtigt godt starte mit eget tøj mærke men ved bare slet ikke hvor jeg skal begynde så hvis nogle kan hjælpe mig ville det være rigtigt skønt har gået med tanken rigtig længe og nu vil jeg bare i gang! men jeg har også nogle krav om det tøj jeg skal ha lavet ovs men læs længer nede så finder i ud af det hele håber i kan hjælpe mig og få svaret på så mange så muligt spørgsmål jeg har og ved det gøre mig kloger på området for jeg er helt på bar bund!!!

 
Hvor skal jeg starte?
 -skal man registeres nogle steder eller er det bare at få produceret tøjet og så bare sælge det over sin egen hjemme side?
 
 
hvad koster det jeg vil godt ha kvalite?
 
 -det skal være 100% bomuld helst!!
 
 
jeg vil godt ha lavet
 
 -mænd:  snekers, t-shirt, thanks-tops, caps, bukser
 -kvinder/piger:  t-shirts, top, caps, bukser,
 
 
stilen må godt være noget i stil med ed hardy og pastry og i lige så høj kvalitet som deres! link:                                                                                                                                               http://edhardyshop.com/
                                                                                                                                        http://www.lovepastry.com/


er kvaliteten i lige så høj klasse i kina som feks hvor de får produceret deres tøj?
 
 
bliver det med eget mærke inde i t-shirten i nakken altså hvis man får produceret noget tøj?


og kan man få et stk af hver ting så man kan godkende det inden man bestiller en del hjem?

det ville være rat hvis i kunne give mig så meget viden så muligt om at starte sit eget tøj mærke ovs ovs skriv endelig alt hvad i ved om det
 
 
Mvh christian :)                                                                           
 
 

lidt extra til beskeden for jeg er helt på barbund har aldrig prøvet sådan noget her før så hvor skal jeg starte henne? kom med alle de gode forslag og råd i har det er min største drøm det her (:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ikke så meget inspiration jeg mangler, mangler mere genneralt viden om området og miljæet hvad jeg skal starte med og gører bagefter det som står beskrevet i mine spørgsmål det det jeg godt vil ha svar på men tak alligevel:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:

Hvor skal jeg starte?
 -skal man registeres nogle steder eller er det bare at få produceret tøjet og så bare sælge det over sin egen hjemme side?
 
 

Start med at få et CVR nummer og blive import godkendt...

christian pedersen:

hvad koster det jeg vil godt ha kvalite?
 
 -det skal være 100% bomuld helst!!
 

Hva koster det at bygge et hus? Prisen er fra 5000-200.000.000 kr. ud fra de info...
Uden nogle informationer, så får du næppe en særlig pålidelig og brugbar pris...

christian pedersen:

jeg vil godt ha lavet
 
 -mænd:  snekers, t-shirt, thanks-tops, caps, bukser
 -kvinder/piger:  t-shirts, top, caps, bukser, 

Er du millionær? Er du klar over, hvor enorme beløb det kræver, at producere og lagerfører så mange ting?

Du bliver aldrig den bedste indenfor alle de områder. Find et område, og byg så på efterfølgende!

christian pedersen:

er kvaliteten i lige så høj klasse i kina som feks hvor de får produceret deres tøj?
 

Ed hardy får lavet varer i Kina eller er det Hong Kong... Bare til info ;D

christian pedersen:

bliver det med eget mærke inde i t-shirten i nakken altså hvis man får produceret noget tøj?

Det bestemmer du selv. Tryk er det billigste, men vil du have en label og betale prisen, så får du det uden problemer!

christian pedersen:

og kan man få et stk af hver ting så man kan godkende det inden man bestiller en del hjem?

 Ja, men samples koster penge. Så dem skal du nok betale for!

christian pedersen:

det ville være rat hvis i kunne give mig så meget viden så muligt om at starte sit eget tøj mærke ovs ovs skriv endelig alt hvad i ved om det 
 

Det kræver meget arbejde og kapital at starte op... Og med din manglende viden indefor det hele, så vil jeg helt klart anbefale, at du søger job i en tøjbutik eller hos et mærke i minimum et års tid, før du kaster mønter efter eget mærke!
Tøjbranchen slår rigtig mange firmaer ihjel, og med dit tynde grundlag, så kan branchen pt kun frarådes på det kraftigste!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LinkCentralen.dk:

Hent lidt inspiration her Tøj butikker online

Inspiration til hva? At give dit site links...

Synes din kommentar er totalt malplaceret, og bidrager med nul nade niks biks!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg havde regnet med at jeg ville ha startet med at lave t-shirt eller sko..

så du siger når jeg har fået lavet mit CVR nummer og blive import godkendt kan jeg så produceret mit tøj og så bare gå igang emd at sælge det over nettet ?

jeg har fået designet mit mærke og designs hvad jeg vil ha på mine t-shirts bliver ed-hardys ting trykt på eller hvordan bliver det lavet? og hvad skal jeg så gøre når jeg har fået designet dem hvor skal man sende dem hen hvem skal man snakke med hvad skal jeg gøre`?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal læse Fashion Sellers indlæg et par gange. Han har virkelig mange gode pointer og en masse viden på området.

Vil du kun sælge fra din egen netshop? Eksisterer den nu og har kunder? Eller skal den også starte op fra bunden? Som absolut minimum skal du nemlig op at bestille omkring 300 stk af hver style - og denne har en levetid på 4-6 måneder. En ny webshop tager nogle år at køre i stilling - og dermed er der stor risiko for at brænde inde med en masse varer - på et ukendt mærke.

Mit råd vil også være at du finder et job i branchen og lærer en masse først. Evt som praktikant i nogle måneder - blot for at få indblik i arbejdsprocesserne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg havde regnet med jeg ville lave en hjemme side få lagt nogle billeder ind af mit tøj og så få lavet reklamer evt et kattalog få dem lagt i butikker rundt i postkasser så folk får øje på mit tøj designe hvorfor tager det et par år at få en hjemme side op at kører?

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du på nogen måde give et lille hint om hvad din startkapital ligger på?

- Vil gerne hjælpe, men du virker meget "Det er bare lige sak sak sak og så er jeg igang"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:

så du siger når jeg har fået lavet mit CVR nummer og blive import godkendt kan jeg så produceret mit tøj og så bare gå igang emd at sælge det over nettet ?

Ja så simpelt er første del...

christian pedersen:

jeg har fået designet mit mærke og designs hvad jeg vil ha på mine t-shirts bliver ed-hardys ting trykt på eller hvordan bliver det lavet? og hvad skal jeg så gøre når jeg har fået designet dem hvor skal man sende dem hen hvem skal man snakke med hvad skal jeg gøre`?

Ja EH er trykt på... Du skal have en producent et eller andet sted på jorden til at lave dem...

Hvem, hvor og hvordan afhænger af krav, priser osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:

jeg havde regnet med jeg ville lave en hjemme side få lagt nogle billeder ind af mit tøj og så få lavet reklamer evt et kattalog få dem lagt i butikker rundt i postkasser så folk får øje på mit tøj designe hvorfor tager det et par år at få en hjemme side op at kører?

Og så lave den klassiske fejl, som mange før dig har begået... evt læs mit tidligere indlæg med firma "mord" i tøjbranchen...

Og det tager år, før en side er optimeret godt nok, og køre efter planen... Sådan er det, om man kan lide det eller ej...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)