Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøj mærke HJÆLP HJÆLP!!!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke noget fast men helts ikke alt for dyrt kan man komme igang for en små 100.000

i det skal der vare

 

 - hjemmesiden

 - tøjet

 - katalog

 - reklame

 

eller hvor meget ville du tro jeg skulle smide i det?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:
hvorfor tager det et par år at få en hjemme side op at kører?

Fordi der ikke er nogen som kender den fra start af. Der skal laves en masse seo for at den bliver synlig i søgemaskinerne. Du kan eks købe google adwords - og her skal du regne med at det kan koste 50-100 kr. pr. salg du kan lave. Så der skal afsættes en hel del markedsføringskroner for at få det kørt i sving :·)

Prøv at søge lidt på amino om hvad det kræver at starte en netshop.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:

har ikke noget fast men helts ikke alt for dyrt kan man komme igang for en små 100.000

i det skal der vare

 

 - hjemmesiden

 - tøjet

 - katalog

 - reklame

Hjemmesiden vil koste dig små 10-20.000 kr groft sat op

Kataloger mm inkl billeder osv vil ligge i 10-20.000 kr ligeledes (afhænger meget af mængden af modeller + fotografen)

Så kan du selv regne ud, hvor meget der er til resten...

Kender nogle, som startede et seriøst tshirt mærke op, og alene varerne (ca 15 styles i 4-8 farver) stod dem i langt over 250.000 kr... Dertil kommer så alle de andre ting.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså 500.000 ville være et rimelig bud fra min side - især med alt det du ønsker at få produceret.

Men dejligt at se noget gå-på-mod,

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og så lave den klassiske fejl, som mange før dig har begået... evt læs mit tidligere indlæg med firma "mord" i tøjbranchen...

har du et link til den tråd?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

okay så i siger hvis jeg vil ha

egen hjemmeside 20.000

katalog hvad vil det koste uden fotograf og modeller? har jeg demlig selv

og hvad vil det koste hvis jeg vil ha produceret 5x100 t-shirts det vil sige 5 forskellige slags og der er ikke så meget tryk på da jeg havde regnet med mærket skulle hede candy og der skulle være nogle rigtig fede designe med slik kager mm på noget alla det samme som pastry så der er ikke så meget tryk på jeg vil ha mit eget logo inde i t-shirten altså mærke

 

hvad vil det koste til sammen ca? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:
og hvad vil det koste hvis jeg vil ha produceret 5x100 t-shirts det vil sige 5 forskellige slags og der er ikke så meget tryk på da jeg havde regnet med mærket skulle hede candy og der skulle være nogle rigtig fede designe med slik kager mm på noget alla det samme som pastry så der er ikke så meget tryk på jeg vil ha mit eget logo inde i t-shirten altså mærke

Der er ingen som vil lave under 300 stk... og dem skal du lede efter.

Du skal vel give ca 60-80 kr stk alt efter hvilken kvalitet og producent du finder.

Og så skal du regne ud hvor mange du vil have til at besøge din hjemmeside - og hvordan du skaffer dem. Dette skal du afsætte til markedsføring udover dine kataloger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Boysen:

Altså 500.000 ville være et rimelig bud fra min side - især med alt det du ønsker at få produceret.

Det basere du på hva? At der skal laves tshirts, reklame og en website?

Kan du så ik fortælle mig, hva det vil koste at bygge mit nye hus?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil ha 5 forskellige slags tryk der skal trykkes 100 slags af hver og det skal være 100% bomuld hvad koster sådan en stykket?

 

jeg havde regnet med at ville lave det der katalog og så få nogle link ind på facebook feks:)

 

og måske gå ind i en tøj butik og så spørger om de vil sælge noget af det:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

christian pedersen:

katalog hvad vil det koste uden fotograf og modeller? har jeg demlig selv

Jamen hva skal det trykkes på? Hvor mange sider? Hvilken trykform? Hvor mange farver? osv... Når du ved det, så kan et trykkeri give dig en pris.

christian pedersen:

og hvad vil det koste hvis jeg vil ha produceret 5x100 t-shirts det vil sige 5 forskellige slags og der er ikke så meget tryk på da jeg havde regnet med mærket skulle hede candy og der skulle være nogle rigtig fede designe med slik kager mm på noget alla det samme som pastry så der er ikke så meget tryk på jeg vil ha mit eget logo inde i t-shirten altså mærke

Du vil lave 100 stk af hver design? Så er det næppe en producent, som du skal have fat i, men nærmere nogle Fruit of the Loom eller American Appeal tshirts, og derefter et trykkeri, som laver den trykform, som du ønsker trykt....

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)