Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af partner-ads

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun arbejdet med Partner-ads for mange år siden

Her er min vudering:

Da jeg arbejdet med dem havde jeg ingen problemer, dog havde de ikke mange kampagner og synes ikke deres priser er ret gode.

Det var desværre ikke meget jeg kunne skrive om dem, men håber da andre kan komme med flere informationer :)

 

Hvad er din vudering af partner-ads?

Hvad synes du om partner-ads..

  • Det er et super netværk (20%)
  • Det er et godt netværk (27,5%)
  • Det er et normalt netværk (30%)
  • Det er et dårligt netværk (12,5%)
  • Det er et elendigt netværk (10%)
  • Totalt antal stemmer: 40

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har stemt et super netværk, da udbudet er unikt. De giver god brede på "affiliate scnenen", og få små annoncørere virker partner ads som en meget nemt måde at komme i gang med affiliate marketing. Jeg vil heller have et partner ads ligende netværk til, end enu et spørgeskema/tilbuds-halløj netværk :-).

Det giver i høj grad mulighed for at lave nogle fede niche sider, som kun venter på at blive udnyttet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-ads er super - enormt hjælpsomme og fedt udvalg. Eneste minus er lidt at kampagnerne kommer og går, da mange forskellige websider tester dem af. Så det lidt svært at opbygge niche sider omkring nogle få af deres kampagner, da de kan være væk næste måned.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt dem meget lidt for 1 - 1,5 år siden, men kan se de har slettet min konto.

Men jeg kan godt lide de spiller med åbne kort og debattere offentlig som de eneste! Jeg prøver at få fat i en konto, og måske få bygget en god omsætning op hos dem.

Er det nogen der ved hvad de omsatte for i 2009?

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

%

4.02

Salg

4812.12 kr.

-

Salg indtj.

352.33 kr.

Udbetalt

369.09 

Så det er desværre ikke noget jeg har fået arbejdet særlig meget med, og derfor heller ikke gjort mig de erfaringer som jesper har. Men det er helt sikkert noget jeg vil kaste mig over indenfor de næste 6 måneder.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes at det er et godt netværk, har arbejdet lidt med dem og ellers syntes jeg at det er godt at se at Ken er så aktiv herinde og ikke bange for at gå i dialog med affiliates.Det kunne mange netværk lære af Big Smile

En ting som nok har gjort at jeg ikke har brugt Partner-Ads så meget er at jeg ikke kan søge på om Adwords, Facebook er tillad på en kampagne. Mht statistik ligger de også lang bagefter netværk som Webgains og TradeDoubler, men igen det gør stort set alle Danske netværk

Ellers har de fået tilføjet en cool feaure hvor de foreslår  "Anbefalede partnerprogrammer" så har man hurtigt fået foreslået et par stykker som man måske havde overset.

Men jeg vil helt sikker anbefale Partner-Ads, betalinger til tiden og så en support som arbejder hurtigt.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv lige blevet partner, og synes det fungere meget godt indtil videre :-) 

Du kan se mine annoncer her på De Oliveira Talkshow

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

En ting som nok har gjort at jeg ikke har brugt Partner-Ads så meget er at jeg ikke kan søge på om Adwords, Facebook er tillad på en kampagne. 

Jeg læste deres betingelser inden jeg oprettede mig. Der står tydeligt at du IKKE må bruge AdWords eller FB på nogle af kampagnerne som udgangspunkt, kun hvis det tydeligt står på kampagnen at du gerne må.

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

En ting som nok har gjort at jeg ikke har brugt Partner-Ads så meget er at jeg ikke kan søge på om Adwords, Facebook er tillad på en kampagne. 

Jeg læste deres betingelser inden jeg oprettede mig. Der står tydeligt at du IKKE må bruge AdWords eller FB på nogle af kampagnerne som udgangspunkt, kun hvis det tydeligt står på kampagnen at du gerne må.

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

De har åbnet op for adwords og fb på en del kampagner, og har en tydelig oversigt nu.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)