Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af partner-ads

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud for hvert program, der står et lille f eller et lille g.

G = Google

F = Facebook

Hvis der står det, må du gerne bruge det på de medier :-)

Det var rigtig godt Ken kom med det.

Jeg har tjent et 6-cifret beløb hos dem, og er MEGET tilfreds. Man kan altid få fat på Ken, ingen problemer med udbetalinger, og et godt udvalg af programmer.

Min varmeste anbefaling Yes

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud for hvert program, der står et lille f eller et lille g.

G = Google

F = Facebook

Hvis der står det, må du gerne bruge det på de medier :-)

Det var rigtig godt Ken kom med det.

Jeg har tjent et 6-cifret beløb hos dem, og er MEGET tilfreds. Man kan altid få fat på Ken, ingen problemer med udbetalinger, og et godt udvalg af programmer.

Min varmeste anbefaling Yes

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Partner-ads er super - enormt hjælpsomme og fedt udvalg. Eneste minus er lidt at kampagnerne kommer og går, da mange forskellige websider tester dem af. Så det lidt svært at opbygge niche sider omkring nogle få af deres kampagner, da de kan være væk næste måned.



Hej

Det er ellers ikke så tit vi lukker programmer :-)
Er der nogle programmer du har oplevet som lukker for hurtigt igen?

Jeg prøver at sikre at programmer kører minimum 3 måneder. Jeg tror gennemsnittet er over 1 år, men arbejder på at det kan blive endnu bedre.

Mvh. Ken

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Jeg har brugt dem meget lidt for 1 - 1,5 år siden, men kan se de har slettet min konto.

Men jeg kan godt lide de spiller med åbne kort og debattere offentlig som de eneste! Jeg prøver at få fat i en konto, og måske få bygget en god omsætning op hos dem.

Er det nogen der ved hvad de omsatte for i 2009?



Hej

Det sker at vi inaktiverer konti, som ikke har været brugt i lang tid. Det betyder at de så umiddelbart ikke kan findes. Grunden er dit password o.l. kan være faldet i de forkerte hænder, og derfor vil vi i.f.m. en genaktivering sikre at det er den rigtige person.

Men jeg kan se at du har oprettet en ny konto, så jeg håber du kan få glæde af vores partnerprogrammer :-)

Vi er jo et ApS, så du kan hente vores årsregnskab (vi har dog flere aktiviteter). Det er ikke en guldrandet forretning, men det giver lidt og er enormt spændende :-)  2008 var godt, 2009 ikke godt (da vi brændte penge af på et fejlprojekt), 2010 ser godt ud.

Mvh. Ken

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

urges:

Hvad er din vudering af partner-ads?



Hej

Godt initiativ.

Giv også gerne feedback på maildk@partner-ads.com

Så vil det indgå i arbejdet på at forbedre Partner-ads.

Mvh. Ken

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger og har brugt Partner-Ads som Affiliate Marketing netværk rigtig meget. Jeg har udelukkende haft gode oplevelser med netværket og er sikker på at jeg vil fortsætte med at bruge dem i fremtiden Yes

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Jesper Sølund:

Partner-ads er super - enormt hjælpsomme og fedt udvalg. Eneste minus er lidt at kampagnerne kommer og går, da mange forskellige websider tester dem af. Så det lidt svært at opbygge niche sider omkring nogle få af deres kampagner, da de kan være væk næste måned.



Hej

Det er ellers ikke så tit vi lukker programmer :-)
Er der nogle programmer du har oplevet som lukker for hurtigt igen?

Jeg prøver at sikre at programmer kører minimum 3 måneder. Jeg tror gennemsnittet er over 1 år, men arbejder på at det kan blive endnu bedre.

Mvh. Ken

 

Tja, jeg syntes bare der er en stor udskiftning, men det selvfølgelig også godt der kommer nyt og spændende. Men måske i skulle have en dato under program beskrivelse, så man kan se hvor længe de har kørt? 

 

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har arbejdet sammen med partner-ads i mange år og er meget

glade for samarbejdet.

Vi har aldrig haft problermer, og når vi retter henvendelse får vi prompte svar.

Gennem tiderne kan vi se at flere og flere af butikkerne tilmelder sig affiliate programmer,

og det gør det jo alt andet lige lidt nemmere for os der driver portal virksomhed. :-)

Venlig hilsen Lane Hjelme

redaktion@smarteunger.dk

www.smarteunger.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre dem som har haft negative oplevelser med Partner-ads? :-)

Jeg ved godt det kun er to, men synes da man skylder en forklaring, hvis man kommer en negativ kommentar omkring dem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for at arbejde med Partner-Ads.com, og jeg vil kort  redegøre for hvorfor: Smile

Jeg har været aktiv med netværket i 6 måneder efterhånden.

- De har nogle af markedets højeste procenter i provision, ved salg af fysiske produkter.

- Survey og Lead udvalget er en smule tyndt.

- De har et bredt udvalg af klik kampagner, de har OGSÅ klik kampagner der giver en lav fortjeneste til partnere i forhold til mange andre netværk, men fordelen ved det er at annoncører/websites med et lille budget kan være med, det giver samtidig også partneren mulighed for at ramme en langt bredere målgruppe, med det store udvalg.

- Super simpelt site. (Design og interface)

- Super god service! Har fået direkte kontakt fra Ken i form af mails op til flere gange, og hver gang jeg har ønsket kontakt, har jeg været igennem på telefon med det samme.

 

Kan klar anbefale Partner-Ads.com til både annoncører og partnere. Du får en hurtig og trofast udbetaling, samt et godt nyhedsbrev og en over-all fornuftig indtjening. Tillidsfuldt, simpelt og effektivt netværk.

 

/Sillas

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)