Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af nyt rejsebureaue

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gislige
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er i gang med at starte en nyt rejseselskab www.Uniquetravel.dk, hvor vi sammensætter rejser for folk, og hvor man kan spare helt op til 40% sammenlignet med andre rejsebureauer.

Koncepet går ud på, at kunden tager kontakt til os, og den første snak handler om tanker, planer, budget osv. Herefter går vi i gang med at planlægge rejsen, og når vi er blevet enige om rejsens indhold, sammensætter vi rejsen ved hjælp af nettet og alle vores forbindelser rund i verden. Derefter hjælper vi med at bestille rejsen hos de pågældende udbydere. Én af vores fordel er, at vi kun sælger/anbefaler rejser til steder hvor vi selv har været, og dermed kan tale af erfaring.

Da jeg har et forholdsvist lille budget, kommer det lille problem med, at folk gerne skal høre om min virksomhed på en eller anden måde. Helst uden at det koster alt for meget.  Så derfor er jeg meget åben for ideer og gode råd.

Jeg har kigget lidt på noget Facebook marketing, men ved ikke rigtig om det er den vej jeg skal gå? Adwords har jeg også set på, men det kan ikke svare sig når min indtjening endnu ikke er ret høj og fortjenesten pr. kunde er forholdvis lille. (Desuden er vi nystartet).

Jeg har tænkt mig at starte med nogle lokal aviser. Der kan man komme komme i gratis, når man er et nyt firma. Men derefter ved jeg ikke helt.

Er der nogle gode ideer?

                   Hilsen Unique Travel

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskineoptimering er altid en rigtig god idé. Nu er rejsebranchen rigtig hård når det kommer til at få gode placeringer i søgemaskinerne, men det er altid godt at have en side som er optimeret dertil.

Nogle af de ting der er vigtige er:
Unikke tekster på hjemmesiden.
Søgemaskine venlige adresser.
Indgående links fra relevante sider som f.eks. thailand.dk.
Gør brug af h1, h2, h3 tags og sådan.
Brug alt tags på billeder. Hvis der f.eks. vises et billede af en thailandsk strand, så skriv det i alt tagget: alt="her ses et billede af en Thailandsk strand"

Jeg stopper her og lader de lidt mere kloge fyre inden for seo tage over. :)

Det er sådan set mit råd lige nu, få optimeret jeres hjemmeside til søgemaskinerne.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)