Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate samligningsside - landingpage eller del af bloggen?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Hvis man nu skriver, tester, samligner alle annoncører der sælger vinterstrømper og gerne vil have publiceret artiklen, så den giver lidt afkast, ville det så være mest fornuftigt at lave en seperat landingpage eller ville det også være fint med at det bliver en del af ens blog? Jeg er ikke sikker på om det giver en fornemmelse af uproffessionalitet bare at lægge den ind som artikel i min personlige blog.

Hvad siger i?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinterstrømperne var i øvrigt bare et tænkt eksempel, da det egentlig mest handler om at det er et affiliate samligningssite.

Søger stadig svar, så hvis du ligger inde med noget, så fyr løs.

Landingpage eller bare min egen blog? Tipper selv på det første, men er jo grøn altså.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det afhænger af om du vil lave flere sammenligninger indenfor flere områder, og gøre det systematisk. Eller om det er en enkeltstående sammenligning.

Hvis det er det sidste, så er det fint med en blogpost.

Men hvis du vil lave sammenligninger systematisk, så er det en god idé med separate sider måske med et eget navn som du kan brande ('sammenligningssiden.dk' eller hvad du nu finder på af navn), som du så henviser til fra din blog.

På den måde så er det lidt uafhængigt, hvis du en dag måtte nedlægge din blog eller ændre den radikalt. Og hvis du en dag bliver træt af at lave sammenligninger, så har du et website, du måske kan sælge :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken,

jeg tænker også at det måske ikke hænger sammen, altså min blogs tema og samligninger. Det matcher ikke rigtigt. På den anden side er det måske godt at mine besøgende kan se hvem der står bag, men det problem kan man jo undgå ved at fortælle om "forfatteren" på samligningssiden.

Jeg vil muligvis gøre det at lave en ekstra side og håbe, at mine besøgende klikker sig videre til den :-)

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Test det... 

Lav begge dele og se hvad for en, der trækker den største omsætning. Så har du dit svar. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at købe et domæne som passer til det jeg vil sælge og så bygge siden op der, men du kan jo starte med at gøre det på din blog hvis du ikke vil ud og købe nyt domæne. Dog kan du risikere at folk ser noget andet på bloggen som de så vælger at læse i stedet og muligvis ikke køber noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nilerrune,

ja jeg var lige ved at tænke det samme. At de bliver distraheret af noget andet.. så vil gøre det som du siger og købe et domæne :-)

Tak for tippet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)