Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ligge tilbud på sin Facebook fanside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal muligvis lave en Facebook fanside for en handelsstandsforening og tænkte på om det er lovligt f.eks. at ligge tilbud fra byens butikker på sådan en side?

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det skulle der ikke være noget i vejen for :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Og tak for lynhurtig svar :-)

Giver det ekstra karmapoint når man svare hurtigt Wink

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy Styrbæk

Som udgangspunkt vil jeg mene at det er en dårlig ide at fylde sin facebook Fan Side med tilbud. Med det mener jeg at reklamere og presse tilbud ud til medlemmerne af fan siden via det direkte feed, dog er der ikke noget i vejen for at lave en separat fane med tilbud o.lign. og henvise til den engang imellem dog med måde.

F.eks http://www.facebook.com/#!/JasonMraz?v=app_151391696616&ref=ts

Et godt råd ville være at lave en tilhørende platform hvor virksomhederne uploader historier og ekspertviden om deres produkt,/virksomhed etc.

Dette er med til at give brugerne et overblik over alt den information der er delt, altså det øger bruger oplevelsen.

Denne platform skal gerne kunne syncroniseres med Facebook, f.eks. med wordpress 3.0

Men hvordan sælger du så?

Facebook skal ses som en platform hvor man skal trække forbrugerne over til ens hjemmeside og ikke omvendt (Push vs Pull marketing). Så husk at virksomhederne skal gøre sig "interessante" overfor kunderne, dette bevirker samtidig at de får nogle stærkere ambassadøre som i den sidste ende kan få salget til at stige.

Denne øvelser tager dog tid, så toldmodighed er en dyd sammen med en masse gå-på-mod.

Hvis du allerede ved alt dette, så beklager jeg at jeg bare snakker løs.

Håber du kan bruge det til noget

God vind!

Med venlig hilsen

Michael Rurup Andersen

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig helt ret i at det normalt vil være en dårlig ide at at fylde sin Fanside med tilbud.

Men i dette tilfælde er formålet at få tilbud fra lokale butikker, ud til så mange  som muligt.

Kunderne kan selv vælge om de vil modtage tilbudene pr. mail, sms eller via Facebook.
Butikkerne opdatere selv tilbudene døgnet rundt og det kan f.eks. være vare med sidste salgdato, 2 timer før lukketid. 

Men ideen med en separat fane er faktisk ret smart, det var jeg ikke klar over man kunne lave dynamisk.

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt  interessant.

Er der mulighed for man kan kigge dig en smule over skulderen? eller følge med i udviklingen på en anden måde?

 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemt er integreret med en frontend på www.brandebladet.dk, og jeg arbejder pt. på portalen www.lokaltilbud.net

Du må da også godt smugkikke på www.lokaltilbud.net/brande, men der arbejder jeg pt. på layoutet.

 

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det kan du da være helt sikker på du må, det er jo netop det som mange forretninger bruger deres facebook fanside til. Så knock your self you out Big Smile

 

Mvh

Frank

www.auktionssiden.dk

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)