Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider danskerne benytte PayPal på en dansk webshop?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har forsøgt at orientere mig i de mange gode indlæg herinde omkring betalingsmåder over nettet, men jeg har svært ved at finde entydige svar på om danskerne gider benytte PayPal på en dansk webshop?

Ser frem til at høre om friske erfaringer og gode råd Smile

Vh. Kim

Hvor meget gider danske købere bruge en PayPal-løsning på en dansk webshop?

  • Slet ikke (18,3%)
  • Kun i ringe grad (33,8%)
  • I nogen grad (22,5%)
  • Fungerer fint (12,7%)
  • Er lige så godt som PBS (12,7%)
  • Totalt antal stemmer: 71
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem som har stemt at det er lige så godt som PBS, så undre jeg mig over at PBS kan forstørre en webshops indkomst med helt op til 80% også når PayPal i forvejen er installeret. Og jeg taler af ren erfaring! 

Jeg siger ikke at PayPal er en dårlig løsning bestemt ikke, jeg tror bare ikke vi har taget det særlig godt til os.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samarbejdet med flere webshops, som har god erfaring med Paypal. Et par af dem har faktisk lige så mange (Eller flere) transaktioner med Paypal i forhold til almindelig PBS-løsning. Grunden til dette er nok at nogen butikker ikke har en PBS-løsning med udenlandske kort og her er Paypal en rigtig godt alternativ.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Jeg siger ikke at PayPal er en dårlig løsning bestemt ikke, jeg tror bare ikke vi har taget det særlig godt til os.

Tror grunden til at folk ikke vil tage det til sig er at man skal have et separat brugernavn og kodeord og at det foregår på paypals side istedet for virksomheden...

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick T. Rasmussen:

Tror grunden til at folk ikke vil tage det til sig er at man skal have et separat brugernavn og kodeord og at det foregår på paypals side istedet for virksomheden...

Måske er jeg forkert på den, men hvis min hukommelse ikke er helt galt på den, behøver man ikke at oprette "konto" hos PayPal for at benytte dem som køber?

Kommer snart...

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvis der er attraktive varer i shoppen og jeg skal handle med Paypal, så er det helt fint. Typisk ville jeg nok forvente, at en dansk webshop tilbyder betaling med dankort.

Min Paypal-konto har jeg typisk brugt på udenlandske sites, hvor jeg har købt et abonnement eller lignende.

Vh Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Måske er jeg forkert på den, men hvis min hukommelse ikke er helt galt på den, behøver man ikke at oprette "konto" hos PayPal for at benytte dem som køber?

Det kan man ændre i sin merchant profil, så istedet for at logge ind er det alm. kort betaling, ved at udfylde sin info.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick T. Rasmussen:

Thomas De Oliveira:

Jeg siger ikke at PayPal er en dårlig løsning bestemt ikke, jeg tror bare ikke vi har taget det særlig godt til os.

Tror grunden til at folk ikke vil tage det til sig er at man skal have et separat brugernavn og kodeord og at det foregår på paypals side istedet for virksomheden...

 

Jeg er helt enig

For mig at se er der ingen god grund til (for forbrugeren) at betale penge på en hjemmeside med sit kort, for derfor at bruge den hjemmeside til at betale med, på en anden hjemmeside ;)

Kæden bliver unødig lang med paypal hvis du spørger mig, men der er sikkert nogle rigtig gode grunde, som jeg ikke kender :)

 

Nikolaj Gilstrøm.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jo dyrere vare tror jeg  folk vil have mere med dankort PBS,  fordi  vi - jeg nok tænker mere ved dyrere vare om det er PAYPAL eller PBS

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Gilstrøm:

Jeg er helt enig

For mig at se er der ingen god grund til (for forbrugeren) at betale penge på en hjemmeside med sit kort, for derfor at bruge den hjemmeside til at betale med, på en anden hjemmeside ;)

Kæden bliver unødig lang med paypal hvis du spørger mig, men der er sikkert nogle rigtig gode grunde, som jeg ikke kender :)

 

Nikolaj Gilstrøm.

Nu hvis du har brugt Paypal før, så trykker du på "Pay" på den side du er på.
Derefter trykker login, hvis der er cookie til dit login.
Derefter trykker du "pay" på Paypal.

At trykke på 3 knapper er ikke overvældende, at jeg skal ud og hente pungen for at finde kortet og sidde og taste 23 numre ind er langt mere irriterende.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)