Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider danskerne benytte PayPal på en dansk webshop?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Både som forbruger og som forretningsmand bryder jeg mig meget lidt om at bruge PayPal. Og årsagen er den samme: Jeg får ikke samme grad af beskyttelse, som lovgivningen sikrer mig med direkte kortbetalinger - hverken som forbruger eller erhvervsdrivende.

Dertil kommer, som erhvervsdrivende, at PayPal er en ret dyr løsning.

 

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Nikolaj Gilstrøm:

Jeg er helt enig

For mig at se er der ingen god grund til (for forbrugeren) at betale penge på en hjemmeside med sit kort, for derfor at bruge den hjemmeside til at betale med, på en anden hjemmeside ;)

Kæden bliver unødig lang med paypal hvis du spørger mig, men der er sikkert nogle rigtig gode grunde, som jeg ikke kender :)

 

Nikolaj Gilstrøm.

 

Ja, okay! det kan jeg godt se ;) det kan være man skulle overveje det så.

Nu hvis du har brugt Paypal før, så trykker du på "Pay" på den side du er på.
Derefter trykker login, hvis der er cookie til dit login.
Derefter trykker du "pay" på Paypal.

At trykke på 3 knapper er ikke overvældende, at jeg skal ud og hente pungen for at finde kortet og sidde og taste 23 numre ind er langt mere irriterende.

Ja, okay! det kan jeg godt se ;) det kan være man skulle overveje det så.

Personligt har jeg aldrig brugt det og har set det som noget besværligt og fremmed som jeg ikke har lyst til at gå ind i, jeg ved at mange af mine jævnaldrene venner og bekendte har det på samme måde :)

 

Nikolaj Gilstrøm. 

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Mange tak for jeres tid og svar - hav en rigtig god weekend Smile

Vh. Kim

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger paypal på min webshop www.mankind.dk både fordi det gør at man kan komme igang på under 1 time, og at der ingen opsætnings eller løbende omkostninger forbundet.

Jeg har i Analytics opsat en tragt for at se hvordan folk går igennem mit betalingsflow, og derudover har min webshop en funktion, hvor jeg decideret kan se, om der er folk der er hoppet fra, hvad de har bestilt osv.

Jeg kan med fuld overbevisning sige, at mit frafald pga Paypal er uendeligt lille, hvis overhovdet.

Det er også implementeret, så det ikke er mere "irriterende" end f.eks et DIBS betalingsvindue.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Hvis du bruger en kreditkort løsning hos paypal er det da stort set det samme du udfylder i paypal vinduet som på alle andre betalingsløsninger, der er ikke den store forskel.

Det er selvfølgelig noget andet hvis du skal oprette en paypal konto ( jeg syntes nu personligt at det er ret enkelt at bruge når først paypal kontoen er oprettet )

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinBech:

Jeg bruger paypal på min webshop www.mankind.dk både fordi det gør at man kan komme igang på under 1 time, og at der ingen opsætnings eller løbende omkostninger forbundet.

Jeg har i Analytics opsat en tragt for at se hvordan folk går igennem mit betalingsflow, og derudover har min webshop en funktion, hvor jeg decideret kan se, om der er folk der er hoppet fra, hvad de har bestilt osv.

Jeg kan med fuld overbevisning sige, at mit frafald pga Paypal er uendeligt lille, hvis overhovdet.

Det er også implementeret, så det ikke er mere "irriterende" end f.eks et DIBS betalingsvindue.

Hej Martin!

Hvordan får man sådan en betalingsformular med PayPal, som den du har på mankind.dk? 

SKAL man bruge Shopify? 

Mvh. Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det vil de jeg har en med paypal på. Men jeg fandt lige en anden i kan se hære: http://kosttilskudnu.dk/ Det er er en hjemmeside med paypal på :) 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du vil lave en webshop med paypal så lave den i Oscommerce det er den hære også kosttilskudnu.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mikenielsen95:

vis du vil lave en webshop med paypal så lave den i Oscommerce det er den hære også kosttilskudnu.dk

Hej Mike

Jeg skriver blot i et forsøg på at hjælpe dig - det hedder "HER", ikke "HÆRE". Se den her, eller det er den her også".

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)