Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af erotisk website, hvordan gør man?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe......godt svar...Wink

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Min bankrådgiver spurgte mig en gang i en helt helt anden anledning, om der virkelig er nogen der betaler for at se så mange klip. Ja, jeg kendte jo ikke svaret..

Angel

Jeg tror nu at man godt kan tjene nogle penge ved at lave en god DANSK site. Hvor alt står på dansk osv.
Så vidt jeg ved, er der ikke nogen ordenlige danske sites.

Ikke fordi jeg ved det. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaa måske...ikke fordi jeg ved detWinkYes

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke forsøge at lave noget lidt mere "classy"..... Lidt a'la Playboy, som faktisk er et ret seriøst magasin - de har bare tilfældigvis nogle nøgne damer mellem artikler og interviews.... Tænk lidt på det som et alternativ til M!'s læsere, når de bliver lidt mere modne.... eller en knap så metroseksuel udgave af Euroman.

Det er naturligvis langt mere ambitiøst.... Men jeg tror faktisk man kunne lave en rigtigt spændende forretning, hvis man havde den rette kapital i ryggen.

 

Så siger folk sikkert... Jamen hvad med Tidens Mand? Jo jo.... Men er tidens mand ikke lidt ligesom hvis Carl Mar og Joan Ørting hver lavede et blad...og det blad så fik et barn?

Jeg tror bestemt den danske mand er klar til at kombinere konceptet "nøgne damer" med (livs)stil...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Jeg tror nu at man godt kan tjene nogle penge ved at lave en god DANSK site. Hvor alt står på dansk osv.
Så vidt jeg ved, er der ikke nogen ordenlige danske sites.

Er det ikke et ret beskedent marked, og ville det i det hele taget kunne hænge sammen? Min erfaring - som er hentet ved en rundspørge på Strøget, hvor jeg stoppede forskellige par  - er at der faktisk ikke rigtig er nogle danskere der bruger internettet til det der erotik.

Men det kunne da være en god måde at høste lidt erfaring i at køre sådan en side. Jeg kan desværre ikke huske detaljerne fra ham jeg talte med i forbindelse med mine egne ideer, men det er helt crazy så mange penge han bruger på nye servere og større og flere internetforbindelser. Men han tjener til gengæld også sin investering hjem, stort set samme time som han hæver beløbet fra sin konto :o)

Det jeg kan huske er, at han har en 3 cifret mio. omsætning om året. Og det er på noget der bare er startet som en god idé. Det er helt sygt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jo ideerne er mange...det er bare med at komme igang...Stick out tongue

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry det sene svar.. men der skulle være åbnet for PM's nu. :)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)