Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping webshop købes

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ss3826:

forresten! :D kiggede lige her på amino

http://www.amino.dk/forums/t/97003.aspx#640884

 

? en der har fået sit magento shop hacket? hovsa? ;)

Hvis Magento er god nok til Lenovo og Samsung, er det nok også godt nok til en lille dansk iværksætter (ja jeg ved godt de kører i enterprise udgaven, men størstedelen af kodebasen er den samme).

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er åben for flere bud. Kom på banen, drenge! Yes

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek lige deres hjemmesider igen inden du skriver... :)

derudover gider jeg ikke engang at diskuttere det her, det er op til jer selv om i bruger det. hvad rager det os mig, kan da være HELT ligeglad ! 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ss3826:

Tjek lige deres hjemmesider igen inden du skriver... :)

derudover gider jeg ikke engang at diskuttere det her, det er op til jer selv om i bruger det. hvad rager det os mig, kan da være HELT ligeglad ! 

 

Nu var det heller ikke det min tråd skulle omhandle, så jeg synes det er i orden, at I lader den ligge her. Wink

 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper den lige. Er her ikke nogen som har en webshop, der opfylder mine krav, til salg?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt har interesse, så endelig skriv! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Jeg bumper den lige. Er her ikke nogen som har en webshop, der opfylder mine krav, til salg?

 

Med dit budget in mente tror jeg ærligt talt du kommer længst, ved at starte en webshop op fra bunden.

Hvis vi medregner alle udgifter, inkl. de timer indehaveren skal ligge i det opsøgende arbejde med at skaffe leverandører, så er det nærmest umuligt, at stable en fornuftig webshop på benene for 20-25k.

 

Skåret ud i pap skal du nok (mindst) fordoble dit budget, før du finder en der er villig til at sælge en webshop til dig, der lever op til dine krav.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

André Kristensen:

Jeg bumper den lige. Er her ikke nogen som har en webshop, der opfylder mine krav, til salg?

 

Med dit budget in mente tror jeg ærligt talt du kommer længst, ved at starte en webshop op fra bunden.

Hvis vi medregner alle udgifter, inkl. de timer indehaveren skal ligge i det opsøgende arbejde med at skaffe leverandører, så er det nærmest umuligt, at stable en fornuftig webshop på benene for 20-25k.

 

Skåret ud i pap skal du nok (mindst) fordoble dit budget, før du finder en der er villig til at sælge en webshop til dig, der lever op til dine krav.

 

Selvfølgelig er det muligt, at finde en allerede kørende webshop til mit budget og krav. Det er jo ikke fordi kravene er vanvittig store, så jeg er sikker på, at det kan lykkes.

Om ikke andet, er jeg også åben over for et partnerskab eller lignende, 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:
Selvfølgelig er det muligt, at finde en allerede kørende webshop til mit budget og krav. Det er jo ikke fordi kravene er vanvittig store, så jeg er sikker på, at det kan lykkes.

 

Ja i teorien er der jo så meget der er muligt. Men fakta er nu engang, at det, i skrivende stund, er over tre uger siden du oprettede den her tråd.... Og du har tilsyneladende ikke fundet en webshop endnu.

Med andre ord skal man godt nok lede længe efter en tråd herinde, hvor folk der vil købe noget, ikke har fået et tilfredsstillende tilbud efter tre uger. Så jeg vil stadigvæk mene du bør overveje enten at gøre dit budget større eller starte en webshop op fra bunden.

Sat lidt på spidsen vil du have noget der er fire æbler værd, men du vil kun betale 2 æbler for det....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)