Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping webshop købes

Side 7 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

André Kristensen:
Selvfølgelig er det muligt, at finde en allerede kørende webshop til mit budget og krav. Det er jo ikke fordi kravene er vanvittig store, så jeg er sikker på, at det kan lykkes.

 

Ja i teorien er der jo så meget der er muligt. Men fakta er nu engang, at det, i skrivende stund, er over tre uger siden du oprettede den her tråd.... Og du har tilsyneladende ikke fundet en webshop endnu.

Med andre ord skal man godt nok lede længe efter en tråd herinde, hvor folk der vil købe noget, ikke har fået et tilfredsstillende tilbud efter tre uger. Så jeg vil stadigvæk mene du bør overveje enten at gøre dit budget større eller starte en webshop op fra bunden.

Sat lidt på spidsen vil du have noget der er fire æbler værd, men du vil kun betale 2 æbler for det....

 

Det er også fair nok, at du har det synspunkt.

Men jeg har nu fået tilbudt et par stykker men det har bare ikke haft min interesse.

Så jeg ser stadig, at der er muligheder. 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er her slet ikke nogen, der har et potentielt projekt, som opfylder mine kriterier, der ikke har tid til det længere? Så skal jeg nok tage mig kærligt af det ved at overtage det. Alt kan have interesse - eventuelt et muligt partnerskab også - så endelig ikke hold jer tilbage.
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du er seriøs så har jeg måske noget for dig.

jeg har en shop med fede alufælge som kører udelukkende på dropshipping med en god leverandør aftale om eneforhandling i danmark.

Der er ikke brugt så meget tid på det grafiske, så der er store muligheder der. Webshoppen kører via Joomla dog uden betalingssystem, fordi jeg vil have at kunderne skal have de rigtige fælge der passer til deres biler. Men du vælger selv hvordan det skal køre og om du vil lave e-betaling.

Der er lavet en del seo og siden ranker okay på flere gode søgeord. Der er lave udgifter og siden er hostet i et proff webhotel.

Der er ikke noget regnskab, da firmaet er startet i dette forår. Men der er rimelig med besøgende og potentiale for stor omsætning og evt. 2b2 da flere bilistbutikker har udtryk interesse.

Hvis du er interesseret så kig lidt på www.hot-wheels.dk og send mig en mail og lad os snakke om det.

Prisen er omkring  eller lidt over dit budget. Domaine, forhandler aftale, shop m.m. medfølger selvfølgelig i prisen. Jeg er også villig til at leje den ud til dig, så du tjener på hvad du sælger og kun betaler en lille leje til mig, dog beholder jeg i så fald rettighederne.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bolhøj:

...get. Domaine, forhand...

Det hedder altså "et domæne" eller "a domainname" ... det klæder ikke voksne mænd at gå rundt og bruge babysprog offentligt, er du ikke sød og lade være i fremtiden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lave en webshop til dig med dropshipping aftale.

 

Men det bliver indenfor elektronik/IT da jeg har en god kontakt. Så kan du selv bestille dit ønskede domæne navn. og så kan du selv bestemme designet på siden, jeg bygger den kun op. Har ikke selv tid til at realisere den, da jeg i forvejen ejer 2 webshops og er igang med den 3.

 

Skriv evt. indlæg her hvis du er interreseret eller send mig en mail Danielkjohannessen@live.dk så kan du evt. se eksempel på webshop og høre nærmere.

 

Mvh. Daniel

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kim Bolhøj:

Hej,

Hvis du er seriøs så har jeg måske noget for dig.

jeg har en shop med fede alufælge som kører udelukkende på dropshipping med en god leverandør aftale om eneforhandling i danmark.

Der er ikke brugt så meget tid på det grafiske, så der er store muligheder der. Webshoppen kører via Joomla dog uden betalingssystem, fordi jeg vil have at kunderne skal have de rigtige fælge der passer til deres biler. Men du vælger selv hvordan det skal køre og om du vil lave e-betaling.

Der er lavet en del seo og siden ranker okay på flere gode søgeord. Der er lave udgifter og siden er hostet i et proff webhotel.

Der er ikke noget regnskab, da firmaet er startet i dette forår. Men der er rimelig med besøgende og potentiale for stor omsætning og evt. 2b2 da flere bilistbutikker har udtryk interesse.

Hvis du er interesseret så kig lidt på www.hot-wheels.dk og send mig en mail og lad os snakke om det.

Prisen er omkring  eller lidt over dit budget. Domaine, forhandler aftale, shop m.m. medfølger selvfølgelig i prisen. Jeg er også villig til at leje den ud til dig, så du tjener på hvad du sælger og kun betaler en lille leje til mig, dog beholder jeg i så fald rettighederne.

Hej Kim. Hvad får dig dog til at tro, at jeg ikke er seriøs? Selvfølgelig er jeg da det, ellers ville jeg hverken spilde min egen eller jeres tid på denne tråd. Mange tak for dit tilbud - jeg vil kigge lidt rundt på siden, og vurdere og overveje lidt, og hvis det er noget for mig vil du høre fra mig i form af en mail.
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Danielkj:

Jeg vil gerne lave en webshop til dig med dropshipping aftale.

 

Men det bliver indenfor elektronik/IT da jeg har en god kontakt. Så kan du selv bestille dit ønskede domæne navn. og så kan du selv bestemme designet på siden, jeg bygger den kun op. Har ikke selv tid til at realisere den, da jeg i forvejen ejer 2 webshops og er igang med den 3.

 

Skriv evt. indlæg her hvis du er interreseret eller send mig en mail Danielkjohannessen@live.dk så kan du evt. se eksempel på webshop og høre nærmere.

 

Mvh. Daniel

Hej Daniel. Mange tak for dit input også. Dog ønsker jeg primært ikke at starte noget op helt fra bunden selv, da jeg ikke rigtigt har kendskab til hvordan det foregår, så jeg tror ikke det vil kunne betale sig. Derfor søger jeg som udgangspunkt kun færdige og allerede eksisterende webshops. Men ellers skal du igen have tak for dit indlæg.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andre.

 

Nej okay det var bare et forslag hvis du ønskede en butik med it.

 

Jeg har også en fungerende webshop du kan købe. Den handler med bil produkter, og jeg har aftale med leverandør.

 

Den er fuldt ud kørende. Send mig evt. mail hvis det har interesse.

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for en shop, har jeg valgt at udvikle

en point-shop og vil indføre mulighed for at betale og modtage point.

se

www.egaafarvelak.dk/point/

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ss3826:

Istedet for en shop, har jeg valgt at udvikle

en point-shop og vil indføre mulighed for at betale og modtage point.

se

www.egaafarvelak.dk/point/

 

Okay - var det reklame, eller er det et projekt du ikke længere ønsker og derfor lufter muligheden for mig? 

Side 7 ud af 9 (81 indlæg)