Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg fra hjemmeside/webshop, spørgsmål

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har lige et par spørgsmål til salg fra hjemmeside.

 

Jeg har et par produkter som jeg primært sælger til egne kunder, men kunne godt tænke mig at udvide til salg via min hjemmeside.

 

Hvad er lettes, billigst og mindst tidskrævende, når jeg kun har nogle enkle produkter?

 

Det skal dog være muligt at udvide antal af varenummer løbende.

 

Skal være let at sætte op og vedligeholde, da mit kendskab til hjemmesider opbygning er meget begrænset.

Min side kører på en Surftown server

 

Er det nødvendig at have dankort/kreditkort betaling eller kan det klares på andre måder?

 

Betalingsløsning:

Hvilken er billigst?

Hvilken er lettest?

Hvilken er bedst?

 

Mvh. KJS

KJS Ejendomsservice
Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

En mulighed er at købe abonnement hos f.eks Dandomain, hvor du får en færdig opsat skabelon, hvor du så selv lægger dine varer ind + et design.

Du betaler så abonnement ( mener det er fra 199,- pr. måned) , men ikke nogen start omkostning.

Hvis du skal have hjælp til at lave design/logo, kan du få dette for et par tusinde kroner, hos en lang række udbydere.

Vedr. betaling, vil jeg absolut anbefale at have Dankort med som mulighed.

Her betaler du 1.000,- til PBS pr. år, og 250,- i oprettelse.

Hvis du også vil kunne tage internationale betalingskort ( visa/master mv.)

Koster det ligeledes 1.000,- pr. år + dkk 3.500,- i oprettelse.

Internationale kort kan også klares via Paypal eller lignende til en billigere startomkostning, men de løbende transaktionsomk. er så tilsvarende højere.

Du kan se et eks. på en Dandomain her ( min Smile ) http://www.sliknet.dk/shop/frontpage.html

For mig uden teknisk kunnen eller interesse, er dette en perfekt løsning, da det er så nemt at opdatere + der altid er 100% support ( dansk) ved evt. problemer.

Samtidig er "oppetiden" næsten 100% - jeg har ihvertfald aldrig oplevet at butikken er nede.

Håber det hjælper dig lidt videre.

 

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PAYPAL det er næmt og lettest og bedst

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak de hurtige svar her og på mail

 

Har fået foreslået nogle forskellige løsninger.

 

Bl.a. magento og wordpress med et plugin, er der nogle der har kendskab til disse ?

 

Jesper:

Tak for oplysninger, god side du har der.

Men jeg er godt tilfreds med surftown og vil ikke skifte som det ser ud nu.

De priser du skriver med dankort/pbs, er det gældende priser?
Jeg fik lidt andre priser sidste sted jeg spurgte (2500 pr. år + 500 i oprettelse + moms)

 

Mvh. KJS

KJS Ejendomsservice
Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Juhl Sørensen:
Bl.a. magento og wordpress med et plugin, er der nogle der har kendskab til disse ?

Magento er et fuldt webshop system der kan det hele. Wordpress er i bund og grund et blog system (som dog også bruges til en del mindre websites). Hvis du er seriøs ang. en webshop vil jeg klart anbefale Magento.

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Hvis du leder efter et shop system er Magento ihvertfald meget svær at komme udenom. Det skal dog siges at Magento er en fuldbyrdet webshop system, så hvis du bare leder efter en hurtigt og nem løsning til at sælge produkter via nettet, kan det godt være at der findes noget som er mere fornuftigt for dig. Magento kan dog helt sikkert benyttes, ingen tvivl om det. Det kræver måske at du sætter dig lidt ind i hvordan systemet virker. Til gengæld har du et system hvor du er 100% sikker på at kunne vokse i, uden at få problemer.

Der findes flere forskellige muligheder for betalingsgateways. Vi har gode erfaringer med www.epay.dk og jeg synes også deres priser er fornuftige. Men der findes mange andre. Jeg kender sikkert langt fra dem alle sammen, så en søgning på Google er nok en god ide: http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=betalingsgateway

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg var nok lidt sparsom med oplysninger om hvad jeg skulle bruge/kunne tænke mig, og manglede kendskab til hvad der findes.

 

Jeg tror et helt shop system bliver for meget i øjeblikket, og da jeg ikke får tid til at sætte noget op eller vedligeholde det i nærmeste fremtid, så må jeg nok droppe den løsning.

 

Tror jeg vil arbejde videre på en mini løsning, tilsluttet en betalingsløsning.

 

Tak for alle råd og info både her og på mail

 

Mvh. KJS

KJS Ejendomsservice
Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla (gratis)

+

redSHOP Light m. paypal betaling (gratis)

+

Design2000 template til Joomla + redSHOP (kræver abn. på redCOMPONENT.com)

Så er du i gang for meget få penge og kan arbejde videre derfra :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hvad da hvordan man laver lidt i wordpress du kan se min 2 jeg har lavet hære:

http://worldofwarcraftnewz.com/products/

http://worldofwarcraftnewz.com/wowblog/ [Bruger jeg ikke mere]

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klaus Juhl Sørensen:
Jeg tror et helt shop system bliver for meget i øjeblikket, og da jeg ikke får tid til at sætte noget op eller vedligeholde det i nærmeste fremtid, så må jeg nok droppe den løsning.

Hej Klaus

Det er sgu ikke for at tage modet fra dig, men hvis det kniber med tiden, vil jeg anbefale dig at vente, til du har tiden. Ellers tror jeg du får en dårlig oplevelse med det at have webshop, når successen udebliver. 

Du behøver ikke investere det store, ikke økonomisk ihvertfald, men tidsmæssigt skal du have overskud til det. Der er meget langt fra at have en minishop, til at have en minishop der rent faktisk sælger. 

Med mindre shoppen er for eksisterende kunder, der bare skal henvises, så vil jeg altså anbefale dig at vente, til du har tiden. 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)