Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network marketing ( MLM) - hvorfor eksisterer der ikke et ordentligt seriøst foretagende.

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som " gammel " networker - startede selv i Herbalife inden officiel godkendelse i DK- og har ellers efterfølgende hængt på i forskellige mlm selskaber med mellemrum, men HVER eneste gang med en stor skuffelse, ikke over ikke at blive rig hurtigt ( kender godt filosofien bag mlm ) Nothing for nothing.

Men hver gang er det varer eller ydelser som enten er for gode til at være sandt, eller er ok produkter - men skal bare sælges for ustyrlige priser.

Vil godt give et eksempel eller 2.

ACN- Mangler produkter ! ja de kan tilbyde telefoni til ok priser men på andres bekostning, og mobiltelefoni gennem Call Me- hvilket i sig selv er dårligt valgt. VOIP hmm. tror ikke på et gennembrud og skulle det så endelig komme en dag hvem har så en VOIP stående i stuen når det er nemmere på mobilen.

Zinzino- glimrende produkter indenfor kaffe, men elendige maskiner og endnu mere elendig kundeservice fra Sverige, og endelig så er deres kaffe alt for dyr i forhold til lignende produkter udenfor mlm på markedet.

Herbalife- tja ligner alle de andre med alt deres helsekost og ansigtspladder og så i øvrigt alt for dyrt.

og sådan kan man tage det ene efter det andet mlm firma og pille det gode fra det dårlige, og derfor er det kun få der kommer langt i hvert firma.

Nu må det ikke lyde som dårlig karma overfor MLM - tvært imod, jeg ville hellere end gerne arbejde med mlm, men det kræver et ordentligt foretagende, nogle gode produkter med fair priser overfor kunderne og en god marketingsplan - så er jeg helt sikkert med, for networking er bare ok at arbejde med, og så kan jurister og andre kloge hoveder diskutere lovligheden og andre kan få arbejdsro.

det var bare lige lidt galle herfra ;O) Hyg jer derude....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor?

Fordi MLM er mega godt i teorien, men nærmest umuligt i praksis... Alt for få forstår konceptet, og dermed ødelægger fjolserne branchen for de seriøse og dygtige...

Og dertil kommer betalingsniveauerne. Når du vil betale f.eks i 5-7 niveauer, så kræver det altså en høj pris, for ellers er der ligesom ingen penge at betale med. Så et udemærket produkt bliver latterligt dyrt, fordi en masse "sælgere" eller hva de nu hedder, skal have en kommission af hvert salg, som der genereres...

Det er basal og simpel matematik!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Jeg selv og en kammerat sidder i dette øjeblik og overvejer at starte som ACN reps.

Kan jeg lokke dig til at fortælle hvad du mener med: "på andres bekostning"?

Og hvad mener du med, at CallMe er et dårligt valg? De har vundet flere priser inden for det sidste stykke tid.

Jeg havde egentlig svoret at jeg aldrig skulle igang med MLM - men lige præcis ACN tiltaler mig, fordi jeg ved, at jeg skaffe billigere mobiltelefoni til en stor del af mit netværk. Mig selv inklusive. Det som jeg giver kr. 340,- for om måneden hos Telenor, kan jeg få for kr. 140,- hos Callme. Det er den kendsgerning der har gjort, at jeg tænkte der måske var en idé med ACN. 

Men er der noget "jeg bør vide" - om enten ACN eller Callme?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Jeg havde egentlig svoret at jeg aldrig skulle igang med MLM - men lige præcis ACN tiltaler mig, fordi jeg ved, at jeg skaffe billigere mobiltelefoni til en stor del af mit netværk. Mig selv inklusive. Det som jeg giver kr. 340,- for om måneden hos Telenor, kan jeg få for kr. 140,- hos Callme. Det er den kendsgerning der har gjort, at jeg tænkte der måske var en idé med ACN. 

Giv dit bedste priseksempel, så lad os se.

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Giv dit bedste priseksempel, så lad os se.

Jeg forstår ikke helt opgaven? Bedste priseksempel på hvad?

Et CallMe mobilabonnement - eller et eksempel på provisionsudbetaling  i ACN?

Eller?

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Good deep

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

René:

Men hver gang er det varer eller ydelser som enten er for gode til at være sandt, eller er ok produkter - men skal bare sælges for ustyrlige priser.

 

MLMl vil altid være produkter til overpris

Eksempel:

 En vare koster 1 kr at producere. Trin 1 køber den for 5,  trin 2 for 8, trin 3 for 10, trin 4 for 11..........du skal købe den for 20 og sælge den for 30. Uden for MLM vil man købe den for 4 og sælge den for 12. De eneste, der har fordel af MLM er producenten og de første 2-3 trin. Derfor fungerer verdenen uden for MLM netop med en producent og max. 1-2 grossister inden detailledet.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Frederiksen:
Derfor fungerer verdenen uden for MLM netop med en producent og max. 1-2 grossister inden detailledet.

Der kan nu godt komme mere end 1-2 led på, jeg har oplevet handler med helt op til 7-8 led, hvor det første starter i Indien og det sidste er på det danske marked..

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Jesper:
Giv dit bedste priseksempel, så lad os se.

Jeg forstår ikke helt opgaven? Bedste priseksempel på hvad?

Ja, Allan, jeg kan godt se spørgsmålet ikke var helt klart formuleret. 

Jeg mente det bedste priseksempel på mobiltelefoni. Min erfaring er, at der skal ret meget til at slå de store selskabers tilbud om at købe en mobiltelefon med binding og opkaldstid. 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Jeg havde egentlig svoret at jeg aldrig skulle igang med MLM - men lige præcis ACN tiltaler mig, fordi jeg ved, at jeg skaffe billigere mobiltelefoni til en stor del af mit netværk. Mig selv inklusive. Det som jeg giver kr. 340,- for om måneden hos Telenor, kan jeg få for kr. 140,- hos Callme. Det er den kendsgerning der har gjort, at jeg tænkte der måske var en idé med ACN. 

Af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan du med ACN vil kunne skaffe billig mobiltelefoni til dit netværk?

Sidst jeg kiggede på deres priser var i april, og der virkede det absolut ikke billigt. Men der kan selvfølgelig være sket meget på 3 måneder..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)