Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros til min side, http://wptp.me

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har for nyligt startet mig et nyt site, som omhandler affiliate-marketing. Den generelle idé med sitet er, at hjælpe nybegyndere igang. Jeg har skrevet 4 anmeldelser om forholdsvis Euroads, Adfair, MikkelsenMedia og IQMedier. Jeg har derudover også lavet en liste over ting, som behøves hvis man skal starte på affiliate-marketing. 

Hvad synes i om sitet? Hvad kan ud bedres, ændres og evt. skrives om? (Her tænker jeg på eventuelle guides).

Jeg er 15 år gammel, og dette er et af mine første "seriøse" sites, som jeg vil bruge en masse tid og "effort" på. 

Kan jeg eventuelt lave om på designet for, at udtrykke en mere seriøsitet, eller er det OK som det er nu? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl. Jeg ved ikke, om temaet tilpasser sig emnet - har i eventuelt et andet tema jeg kan kigge på?

Linket er http://wptp.me

 

/Nikolaj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt der er lavet forsætte sådan Smile

arbejde videre med flere tekster

kom med flere billeder – tegninger der fortæller om affiliate marketing tit siger billeder mere end tekster , da giver overblik over tingene

lav flere kategorier og mere indhold på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig overskuelig sideSmile

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Køge
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

For at være sikker på, at jeg forstår din kommentar, så må jeg lige skrive det, som jeg har forstået det.

Tegninger der viser hvordan tingene laves? Altså som i.. Foreksempel en photoshop tutorial hvor der bliver lavet billeder ud for hver ting man skal lave? Tror du ikke, at det vil blive for uoverskueligt? 

Eller som i cirkeldiagrammer etc?

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig side. Helt sikkert en jeg skal have kigget nærmere på :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Jepsen:

Hej Mikael,

For at være sikker på, at jeg forstår din kommentar, så må jeg lige skrive det, som jeg har forstået det.

Tegninger der viser hvordan tingene laves? Altså som i.. Foreksempel en photoshop tutorial hvor der bliver lavet billeder ud for hver ting man skal lave? Tror du ikke, at det vil blive for uoverskueligt? 

Eller som i cirkeldiagrammer etc?

Okay ikke alle ting , med få eks. der skaber liv på siden og man bliver tit træt af at kun  læse tekst .

Dog skaber billeder tit sidste det der giver overskuelighed på siden.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Jeg forstår hvad du mener, tror jeg. Men tror du ikke, at en lidt bedre opstilling af teksterne fra min side, vil kunne gøre tricket?

Eventuelt nogle nye dotter etc. 

h/ Nikolaj

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i denne måned, sammenlagt arbejdet i lige omkring 50 timer – dette er med ungarbejde ved siden af, så man kan ikke sige, at jeg laver utrolig meget. Dog har jeg tjent kr. 8.933,34, her i Juli måned. Jeg må sige, at dagene har gået op og ned, og jeg kan se i mine egne statistikker, at min daglige indtjeneste er meget svingene. De går fra kr. 430,64 til sølle kr. 41,60. Man kan dog også sige, at når jeg tjener 430 kr den ene dag, så går 41 kr nok den anden, men det er bare svært, at regne med en fast indtjeneste.

Jeg har tjent kr. 8.933,34 på 4 affiliate-programmer – herunder:

  • Adfair
kr. 1.624,30
  • MikkelsenMedia
kr. 2.310,15
  • IQMedier
kr. 914,00
  • Euroads
kr. 1.827,14

 

Hej Nikolaj, det er rigtig flot.

Er al den indtjening kommet fra den side du nævner www.wptp.me eller ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)