Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamebureau kamufleret som en tabloid...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Jeg hader virkeligt de der leflende rygklapper-indlæg, hvor folk, nærmest per automatik, skriver "Genialt indlæg Martin!"..... upåagtet hvor indlægget befinder sig på skalaen mellem genialitet og trivialitet. Men denne gang synes jeg faktisk det er på sin plads

 

Lige for at smøre lidt ekstra lefleri på.... Så skal jeg måske understrege, at jeg faktisk synes Thorborg ret ofte har fat i den lange ende..... Når jeg læser mit indlæg igennem igen kunne det godt se ud som om jeg mener han tiere befinder sig i den trivielle ende af skalaen end i den bedre halvdel.... Det var ikke meningen Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Gå ind på Gigahost.dk og opret et webhotel. Har du et navn, så tilknyt domænet med det samme, ellers vent.

Send mig dine Gigahost-kontooplysninger i en PB også skal jeg installere en Wordpress til dig. Så kan vi efterfølgende finde et af de mange flotte wordpress templates og smide på også.

Så er du kørende. Så har du din platform oppe og kører for 0,- kr. + et webhotel.
Og når du en dag vokser ud af det, så kan jeg eller en masse andre flinke mennesker hjælper dig med en opgradering til større platforme / servere eller hvad kravet nu er til den tid.

Uanset om du skriver til mig eller ej, så held og lykke - det skal nok komme. Men forvent, at det vil tage lang tid, at få bygget et velrenomeret site op.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nogle gode råd som Martin kom med. Tror jeg skal prøve at kigge lidt nærmere på dem.

Fama:
P.S. Jeps.... Columbo er ret cool.... Men i min bog når han ikke Inspector Clousseau til sokkeholderne ;)

Hercule Poirot er toppen..... mon ami..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Fama:
Jeg hader virkeligt de der leflende rygklapper-indlæg, hvor folk, nærmest per automatik, skriver "Genialt indlæg Martin!"..... upåagtet hvor indlægget befinder sig på skalaen mellem genialitet og trivialitet. Men denne gang synes jeg faktisk det er på sin plads

 

Lige for at smøre lidt ekstra lefleri på.... Så skal jeg måske understrege, at jeg faktisk synes Thorborg ret ofte har fat i den lange ende..... Når jeg læser mit indlæg igennem igen kunne det godt se ud som om jeg mener han tiere befinder sig i den trivielle ende af skalaen end i den bedre halvdel.... Det var ikke meningen Geeked

Tusind tak for de pæne ord, dem er jeg oprigtig glad for !

Dbh Martin

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det behøver ikke at være svært at starte et ny website, husk også at du altid kan starte småt og så evt. opgradere senere. Lidt ligesom Martin T selv nævner med at starte for 2.000,-

Som det også bliver nævt er der også Drupal som blandt andet Information og Berlingske bruger. Det er dog et lidt mere komplekst system som kræver en større investering og er svære at finde udviklere til.

Selv foretrækker jeg Wordpress da man kan starte uhyggeligt hurtigt på det. Der findes også en masse gratis templates som også er gearet mod nyhedssites. Se fx:

http://www.wittysparks.com/2009/01/10/31-excellent-wordpress-news-themes/

Du kan også tage springet til Joomla men her kræver det lidt overvejelser angående hvordan indholdet skal struktureres. Så...

Min anbefaling er at:

1) Køb hosting (jeg bruger et par forskellige, men til mindre ting i DK bruger jeg Gigahost. Det er billigt og funker fint)

2) Installer wordpress. Du har givet meget til Amino, hvis du smider mig en mail skal jeg gerne gøre dette for dig gratis.

3) Installer et af de themes som der er linket til i det ovenstående (nogle af dem koster grunker, men det er typisk under 100$)

4) VALGFRIT: Læg en opgave på elance.com om at få tilpasset den købte template (fx. lige få lavet en logo der lugter lidt mere af dig). Dette vil jeg gætte på at du kan få til omkring 200$

5) Start med at skrive dine artikler.

På denne måde kan du starte for under 2.000DKK på en platform der er let at bruge (man kan sige meget men Wordpress ER lettere at anvende end Joomla hvis du ikke har leget så meget med det før - og selv som en trænet frækkert foretrækker jeg stadig Wordpress).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige... 90% af iværksætteri er

"Just Do It"

Så lad være med at tænke for meget over teknik osv, bare start billigst muligt, så kan du altid opgradere senere.

Min forretning Get A Shop's hjemmeside kom op og køre for 62$ (og ja den kunne nok godt bruge en overhaling, men der er rigeligt med kunder i butikken). Her var det bare vigtigt at komme op og køre hurtigt. Jeg kunne sikkert godt have brugt et par måneder på at lave hjemmesiden, men så havde jeg ikke tjent penge i den måneder. Istedet for tog det en weekend.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mtrolle:

Hej Michael

Gå ind på Gigahost.dk og opret et webhotel. Har du et navn, så tilknyt domænet med det samme, ellers vent.

Send mig dine Gigahost-kontooplysninger i en PB også skal jeg installere en Wordpress til dig. Så kan vi efterfølgende finde et af de mange flotte wordpress templates og smide på også.

Så er du kørende. Så har du din platform oppe og kører for 0,- kr. + et webhotel.
Og når du en dag vokser ud af det, så kan jeg eller en masse andre flinke mennesker hjælper dig med en opgradering til større platforme / servere eller hvad kravet nu er til den tid.

Uanset om du skriver til mig eller ej, så held og lykke - det skal nok komme. Men forvent, at det vil tage lang tid, at få bygget et velrenomeret site op.

Hej Trolle.

Det er et super tilbud du kommer med. Jeg har købt et domæne for et stykke tid siden gennem one.com som jeg først her i går har taget i brug.

Jeg har installeret Wordpress ( og leger / øver mig lidt i det for at lære systemet at kende ) og bruger følgene skabelon http://wordpress.org/extend/themes/swift - på mit domæne http://www.doctorq.dk - desværre syntes jeg ikke rigtigt at jeg kan få det til at se ligeså godt ud som på det screenshot som der er afbilledet i det link jeg henviser til i første omgang.

Der sker også en mærkelig fejl på denne side - http://www.doctorq.dk/?p=15 - det der felt hvor man kan se hvad tid indlægget er skrevet står oven over overskriften - og det er overhovedet ikke mening, men den gør det bare af sig selv - der var ikke noget galt med det da jeg oprettede indlægget i første omgang, det var først da det kom længere ned i nyhedshierakiet og blev omdannet til en rubrik at fejlen opstod - ligesom det også gør ved de to andre rubrikker.

Jeg tror helt bestemt at jeg godt kan komme til at bruge noget af din hjælp til nogen småting hist og her, for jeg er ved at gå helt i spåner af sådanne dumme ting og sager.

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja de Wordpress temaer kommer aldrig til at se lige så godt ud som på billederne efter installationen. Der skal altid lige fintunes lidt ;)

Dels skal man lige finpudse menuen. Der er et simpelt drag and drop system som skulle gøre det rimelig let. Og under tema indstillinger kan man også vælge en masse detaljer til og fra.

Den slags "artikel" temaer som du har her, hvor der skal være en masse billeder m.v. på forsiden, der skal man også tilknytte et billede under de enkelte blogindlæg.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Der sker også en mærkelig fejl på denne side - http://www.doctorq.dk/?p=15 - det der felt hvor man kan se hvad tid indlægget er skrevet står oven over overskriften - og det er overhovedet ikke mening, men den gør det bare af sig selv - der var ikke noget galt med det da jeg oprettede indlægget i første omgang, det var først da det kom længere ned i nyhedshierakiet og blev omdannet til en rubrik at fejlen opstod - ligesom det også gør ved de to andre rubrikker.

Husk også at gøre dine url'er lidt mere søgevenlige (lige nu er det ?p=15 - denne kunne være "/doctor-q-pa-skole-...)

Det kan du lige så godt gøre fra starten mens du stadig er rimelig anonym i Googles øjne. Dette kan du gøre under 

Settings -> Permalinks 

Sæt den fx til "custom structure" og indtast følgende i feltet: "/%postname%"

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)