Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ala pokernet.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har længe gået med drømmen om at starte min egen virksomhed op, men har aldrig fået gjort noget ved det.

Men nu tror jeg tiden er inde til at springe ud i det.

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en side ala www.Pokernet.dk

Hvad er prisen for en side som denne??

Håber i har tid til at hjælpe.

På forhånd tak.

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kunne du tænke dig en side som pokernet.dk?? Synes du der der noget specielt godt ved en??

 

Mvh Daneil

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi den har grundstenene til hvad jeg skal bruge. Blog og debatforum.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Hvis det er de 2 grundsten du er interesseret i kan jeg muligvis hjælpe dig. Jeg arbejder til dagligt med programmering af magentoshops, og opsætning af wordpress sider.

Hvis ud er interesseret i at tale mere om, kan du skrive til min mail: daniel@billigmagento.dk med en mindre beskrivelse af hvordan det skal være osv. og så kan vi tage den derfra?

Mvh Daniel

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil meget gerne være behjælpelig med dette. Har du en mail adresse, så sender jeg et tilbud til dig.

 

Mvh

Morten Dal

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Skov Jacobsen:
Hvorfor kunne du tænke dig en side som pokernet.dk?? Synes du der der noget specielt godt ved en??

 

Ifølge deres egen statistik ligger de med omkring 1000 forum-indlæg om dagen..... Så et eller andet må jo være godt ved sitet.... Sådan en brugeraktivitet er der kun få danske internetmedier, der kan konkurrere med.

Vi kan så i øvrigt hurtigt blive enige om at selve designet ikke ligefrem er kønt.... Men hvad mener du der er galt med sitet, rent teknisk? Det formår jo tydeligvis at konvertere, så objektivt set synes jeg sådan set det er et rigtigt fornuftigt site....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)