Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er flere sites lig med flere kontI?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man arbejder med affiliate marketing og har flere sites, hvor man tjener sine penge, har man (skal man) så have flere konti ved netværkene, eller kan man køre det gennem en?

Er der evt. ulemper / fordele ved flere eller kun en konto ved hvert netværk?

 

Og hvordan er det med Google: må man have flere konti der?

 

Håber der er nogen, der kan hjælpe mig i dette for mig nye område.

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Én konto for hvert netværk. Du opretter bare flere sites inde under den pågældende konto. 

Skal du dog fordele det udover flere selskaber / firmaer / regnskaber, så vil jeg nok anbefale, at du opretter flere konti. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik Rygaard Jensen | Jobfisk.dk:

Og hvordan er det med Google: må man have flere konti der?

 

Når først din konto er godkendt må du bruge den på alle dine medier, så længe de overholder retningslinjerne.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mtrolle:
Når først din konto er godkendt må du bruge den på alle dine medier, så længe de overholder retningslinjerne.

Nogle netværk skal også lige godkende de enkelte medier, bare lige for at då detaljen med :-).

Du skal kun have en konti, men der er forskellige måder at se hvilke sider som gaber indtjening. Næsten alle netværk har en eller anden form for sporings-parameter i deres URL, som du kan bruge til eksempelvis at indsætte sidens navn.

I Adsense har du kanaler som du kan tilknytte dine annoncer til.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også have flere konti, men kun hvis du har lyst - det kan jo være praktisk af flere årsager, hvis f.eks. der skal udbetales til forskellige konti etc. etc. Smile

Men som udgangspunkt giver flere konti dig bare flere log-ins at holde styr på, og det er altså ikke at gøre det nemmere for sig selv, skulle jeg hilse at sige!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!

Fedt med hurtig respons.

 

At man kan nøjes med en konto både ved div. netværk og hos Google er jo også super fint - det gør det jo meget nemmere... Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger kun en konto til hvert netværk, hvis penge skal gå ind på forskellige konti så bliver du nok nød til at have flere konti - Har kun set at Webgains har mulighed for flere konti, dog kun en per land.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)