Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for "lidt" rådgivning angående hjemmesider, da jeg er helt blank på området.

Jeg skal have lavet en hjemmeside med et debatforum - brevkasse - video upload - plads til flere blogs - databaser der gemmer bruger og deler alle de forskellige oplysninger i forhold til at effektivisere og videreudvikle mit produkt unik til den enkelte kunde og til den brede mængde - osv... Medlemsfunktion med login til dele af hjemmesiden,og en betalingsmulighed over siden.   .  

jeg vil gerne have en ca pris? og er der mulighed for evt. bruge flere sprog på samme hjemmeside? eller kan det bedre betale sig at lave flere? også i forhold til evt annoncører?

Jeg er en meget perfektionistisk, så jeg søger den ultimative hjemmeside, gode råd modtages meget gerneSmile

I forhold til at lave det mest gennemførte produkt, er der så nogen som kan lave alt jeg har brug for i forbindelse med hjemmesiden og opsætning til diverse former for reklamering og så videre? eller skal have fat i flere forskellige mennesker til at løse min opgave?

Beklager hvis jeg har formuleret mig dårligt og uspecifikt, men min viden er lig med nul på dette område.

Mvh caspar

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det var en stor mundfuld.

Den ultimative hjemmeside kan koste flere 100.000,- kr.
Hvad er dit budget? og hvad skal hjemmesiden kunne?
Hvilke målgrupper henvender den sig til?
Fortæl noget mere eller send mig en PM, måske kan vi finde en løsning.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan en løsning er dyr, så forvent ikke folk kan klare det for småpenge.

Husk du skal være super varsom, der er en der skrev han blev snydt forleden for cirka 35.000 tror jeg det var.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dommer

Ja den er lidt vild min ide :) Grunden til jeg siger ultimativ er at jeg vil gerne lave det gennemført med det samme istedet for en masse halve løsninger.

I første omgang er det mest væsentlige: en basis side med oplysninger - tilknyttet brevkasse - video upload.... Men de andre services bliver aktuelt indenfor kort tid, så jeg synes at det var relavant oplysning at siden skal være klar til videre udvikling.

Flere 100.000 har ikke til rådighed endnu ;) Jeg har ikke lavet mit budget endnu, først undersøger jeg mulighederne for at få dækket mine behov, derefter må jeg finde kompromiet imellem kvalitet og økonomi.

caspar 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu programmere jeg ikke normalt for andre, men jeg synes nu ikke det lyder som en stor mundfuld?

Selve kodningen af det du skriver ville jeg nok kunne klare på 20 timer måske.. Og så er det endda lang tid!
Du skal i al fald passe på overpriser!

Ej okay, det kommer også an på hvilken kode det skal være, og HVOR moderne det skal være.. Snakker vi ajax, javascript og flash - ja så skal du nok regne med at betale kassen.

Det ville være kanont hvis du kunne skrive en punktliste med hvad du præcis ønsker?

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for jeres svar

første trin

  • hjemmeside med mulighed for videre udvikling og hurtig opdateringer
  • oplysnings sider
  • galleri
  • upload af videoer
  • brevkasse
  • gerne flere sproget, alt efter økonomi og effekt i forhold til reklame

andet trin

  • debatforum med en tilknyttet medlems funktion og betalings mulighed

Jeg har ved ikke hvad der er in og yt, men den skal være profesionel-effektiv og bruger venlig, samtiddig skal jeg have lavet en genial løsningsmodel så jeg får optimeret potentialet af siden i forhold til indtjening og udgifter.

caspar

 

Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla med lidt plugins kan anbefales.

 

 

pm hvis du vægler og bruge det og ville havde hjælp med at sætte det op.

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon

Hvorfor kan det anbefales ?

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi det er en alsidigt CMS system som der mange udviklere til og rigtig mange gratis extensions, som måske kan dække nogle af dine behov.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse og tak for din oplysning.

Vil det sige at det er en lettere og billiger løsning eller ? der stadig er optimal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)