Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min drøm om at starte et IT-firma.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Mit navn er Christian, jeg er 15 år gammel, og har en stor passion for IT.

Lad os gå direkte til sagen.

Jeg har i mange år haft en drøm om at starte et firma inden for IT verdenen. Og nu har jeg besluttet mig for at det skal være noget med software. Jeg kan b. la tilbyde at boote ens pc, lægge alt nødvendigt ind på den og installere valgfrie programmer, jeg kan cleane ens pc, give råd og vejledning til forskelligt software, salg af b. la virus-programmer og installering af drivers.

Men der er et par ting jeg mangler.

1) En der kan lave hjemmeside, og som er interesseret i et muligt samarbejde.

2) Et sted hvor jeg kan få lavet visitkort.

3) råd til reklamation.

4) kunder.

- hvis i mener at jeg mangler noget så skriv det endelig, jeg er åbne for alle tilbud og råd.

 


Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det eneste "hage" jeg lige kan se ved din ide er, hvordan du vil ordne de ting? Skal du rykke ud? Hvis det er sagen er du begrænset til kunder i området, eller hæve priserne, hvis du skal med offentlig transport rundt i landet.

Mvh Adam

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sutjek:
Det eneste "hage" jeg lige kan se ved din ide er, hvordan du vil ordne de ting?

Der findes udemærket værktøjer hvor man kan overtage en kundes maskine ved at de installerer et program. Det er som regel kun et link de skal klikke på.

logmein.com har sådan en funktion

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil jeg ikke kunne bruge teamviewer? Har nemlig overvejet det program.


Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

Vil jeg ikke kunne bruge teamviewer? Har nemlig overvejet det program.

Det mener jeg godt at du kan. 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk at hvis du bruger teamviewer kan du ikke nøjes med den gratis version til det formål!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kan klart anbefale www.logmein.com
vi bruger deres service til alle vores kasseapparater :)

du kan kigge på den funktion de har der hedder Rescue, denne funktion giver dig mulighed for at have et tekniker konsol, hvorfra du kan se alle indkommende support kald,

dette sker via deres CalingCard dette er en lille applikation man opretter fra sin konto, man kan tilrette den med logoer osv, samt man kan bede folk taste relavent information ind, som så bliver samlet op i tekniker systemet.

denne applikation kan du så smide op online, og evt kombinerer med en online chat support.
på den måde vil du hurtigt og let kunne have et Onlinesupport center online.

når du så skal til at fakturer kan e-conomic anbefales :)

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du give mig et lidt mere detaljeret kursus i det, og hvad er det helt præcist det gør. Er det et program som gør at man kan chatte med mig online?

 


Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også hørt rigtig godt om logmein - Selv har jeg brugt Teamviewer til fjernsupport, og det virker som en drøm. Det koster dog en smule, men det gør nøjagtig hvad det lover.

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christianjohn

Super at du har en passion og vil føre den ud i livet Big Smile

Men da der er en del konkurrenter på markedet som tilbyder servicering af computere, skal du overveje hvad det er for en kundegruppe du vil ramme. Hvis du kan finde på et "unikt" koncept så kunderne vælger dig fremfor din konkurrent vil du have lettere ved at få success

Om du bruger teamviewer eller logmein til fjernsupport, er lidt hips om haps. Begge værktøjer er ganske glimrende, men du kan jo starte med at prøve deres trial version og se hvad du synes bedst om

Held og lykke!

/Henrik 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)