Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing - Mangler lidt hjælp..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Fra  www.festfest.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Er en ung knægt på 19 år, som går på 3' år på handelsskolen.

Jeg har førhen haft min egen virksomhed sammen med en kammerat hvor vi tilbød IT-support, men da han desværre er flyttet til Århus for at studere videre har jeg mistet lidt motivationen for at drive det videre selv.

Det skal siges, at vi ikke led noget økonomisk tab, men havde en fin indtjening hver måned, så det er ikke på grund af det økonomiske vi lukker.

Dog ønsker jeg stadig at tjene en lille håndfuld penge til at supplere Su'en med :)

Jeg elsker at skrive Blog indlæg, og anbefale og hjælpe folk på div. forums.

Jeg har en stor viden inden for IT generelt, og dette vil jeg gerne udnytte.

Jeg har læst lidt rundt på forummet herinde, og faldt over nogle indlæg med Affiliate marketing. Jeg har så småt sporet mig ind på, hvad det går ud på.

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg kommer i gang, jeg har min egen hjemmeside med ca. 3000 hits pr. måned, måske jeg kunne bruge dette til noget? Planen er at jeg gerne vil skrive en masse Blogs om IT, både gaming udstyr, bærbar, stationær computere osv.

Nogle der kan specifikt forklare mig, hvad Affiliate marketing går ud på, og hvad jeg skal bruge for at komme i gang?

På forhånd tak for din/jeres tid.

Med Venlig hilsen Jeppe.

Jeppe Juul Søes

info@festfest.dk

www.festfest.dk

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søes

Kort sagt så går affiliate marketing ud på at du placere et banner eller to på din velbesøgte hjemmeside/ blog eller lign og hvis en bruger så klikker på dit banner og køber et produkt får et affiliatenetværk en del af salget. Dette affiliatenetværk giver så en andel af pengene til dig fordi du har skaffet kunden og på den måde er det muligt at tjene penge.

Det er helt gratis at tilmelde sig disse affilatenetværk og mange af dem har nogle rigtig gode kampagner som sikkert passer til din hjemmeside. Når du har oprettet en bruger, tilmelder du dit medie altså din hjemmeside og så har du adgang til alle annoncerne og de tekstlink du skal bruge for at tjene penge.

Jeg har samlet nogle af de mange affiliatenetværk her på siden

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søes

Vil du være sød enten at åbne op for PB eller sende mig en privat besked? :) Så skal jeg hjælpe dig igang

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Fra  www.festfest.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret alle sammen.

Es fornøjelse at folk er så hjælpsomme, - det sætter jeg pris på :)

Jeg har læst dit indlæg Ken.

Men der er stadig et par spørgsmål som jeg mangler at få besvaret, - dog skal det siges at de var til stor hjælp.

Håber at Steffen kan hjælp mig videre.

Mvh. Søes.

Jeppe Juul Søes

info@festfest.dk

www.festfest.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søes,

Du er også velkommen til at tilføje mig til MSN; Casperblom @ live.dk - der vil jeg også gerne givedig vejledning :-)..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)