Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 % moms på digitale produkter solgt fra Luxembourg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/27/2005 12:41:50 PM Forfatter: Jesper Nedergaard Jepsen Flytter i SPAMFIGHTER til Luxembourg, nu her med den nye moms sats?


Det kan jeg ikke afvise. Vi undersøger sagerne lige nu.
Vi er vel nærmest tvunget til det nu, vi kan ikke overleve i længden, da alle vores konkurrenter er der eller er på vej eller sælger fra lande uden for EU:

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/27/2005 1:56:03 PM Forfatter: nse Jeg er lidt i tvivl om, hvad digitale produkter helt præcist dækker over. Dækker det også over hostingprodukter såsom ASP- (Application Service Provider) produkter? Ikke fordi det er så interessant mht. ASP, pga. det oftest er det virksomheder, men også hosting generelt.


Alt der ikke skal flyttes fysisk. Så hosting, ASP, software der downloades, musik der downloades, kort sagt alt der kan bruges uden der skal pakkes ind og sendes.

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da helt ufatteligt :| lad os endelig hører hvis i gennemfører skiftet eller hvad i finder ud af når i har fået undersøgt det nærmere. Hvis det er lige så "let" som britiske ltd-selskaber lader til at være, så var det da bestemt værd at kigge nærmere på for internet baserede virksomheder.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/27/2005 2:14:23 PM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 10/27/2005 1:56:03 PM Forfatter: nse Jeg er lidt i tvivl om, hvad digitale produkter helt præcist dækker over. Dækker det også over hostingprodukter såsom ASP- (Application Service Provider) produkter? Ikke fordi det er så interessant mht. ASP, pga. det oftest er det virksomheder, men også hosting generelt.
Alt der ikke skal flyttes fysisk. Så hosting, ASP, software der downloades, musik der downloades, kort sagt alt der kan bruges uden der skal pakkes ind og sendes. Dbh Martin
 
 
Vil det sige, at mobiltelefoni, bredbånd og lign. også er dækket ind under?
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen af jer der ved hvilke krav der er for at man kan oprette et selskab i Luxembourg?
Samt hvilke ting man skal tage hensyn til?
Er det nødvendigt at man er bosiddende i landet?
Hvor meget kapital skal man smide på bordet for at oprette hvad der svarer til et ApS - A/S?

Er der andre ting som lige skal med i mine overvejelser? Dette er jo et forholdsvis nyt område for mig, men det skal da klart undersøges :-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det ved jeg om nogle uger, jeg skal nok holde jer opdateret.

Dbh Martin
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Det lyder da bare super :)

Glæder mig til at høre hvad du får fundet ud af...
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du overtales til at give os en opdatering på hvad du fandt ud af? :)


Side 2 ud af 2 (18 indlæg)