på Amino

Præsentation

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 170
Tilmeldt 30. mar 06
Indlæg ialt: 35
gbl
Skrevet Skrev: 24-11-2008 kl. 09:57

Hej Alle

Skulle vi ikke præsentere os selv Smile

Jeg tror i hvert fald at jeg vil starte og her kommer så min præsentation:

Om Lunds IT

Lunds IT er et enkeltmands firma, startet 1. april 2006 af Gitte Lund.

Firmaet er placeret i Kolding. Lunds IT's fokusområde er IT support, med speciale på Small Business Server.

Landsdækkende

Selvom Lunds IT har domicil i Kolding, har vi kunder på sjælland. Dette skyldes vores fjernsupport løsning, der gør at det kan være ligeså attraktivt for kunden.

Kunden i centrum


Når du kontakter Lunds IT kan du forvente at møde en virksomhed, som vil gøre (næsten) alt, for at dit IT skal køre som smurt. Lunds IT har den klare holdning til IT, at det er et værktøj, som skal gøre din hverdag enklere - det skal fungere og det skal være nemt at bruge. Egentlig kan ordet IT slet ikke bruges - det burde hedde IKt, som står for Information, Kommunikation og teknologi - her skrives teknologi bevidst med småt, da det jo bare skal understøtte vores behov og ikke være det styrende.

  • Amino Karma for indlæg: 17
Amino-karma 460
Fra Ejby
Tilmeldt 11. jul 06
Indlæg ialt: 116
Kaasi
Skrevet Skrev: 04-12-2008 kl. 20:50

God idé

Jeg er nystarted som selvstændig, og arbejder freelance for et firma, jeg skal overtage om 2-3år

J.P. Hansens Eftf. ApS blev grund-lagt i 1964 og har lige siden udviklet og solgt produkter til primært entreprenørbranchen og personlig pleje i både ind– og udland.

Konstant udvikling af nye og bedre produkter er grundstenen i virksomheden, og de bærende elementer i produktudviklingen har altid været lang holdbarhed og miljø.

Den nuværende direktør og indehaver overtog virksomheden i 1984. Han har mere end 25 års erfaring med udvikling af produkter indenfor den kemiske industri.

J.P. Hansens Eftf. ApS er især kendt for sine miljøvenlige produkter til behandling af trægulve og til såvel støvbinding som hærdning af beton.

 

Blandt de trofaste kunder i entreprenørbranchen finder man blandt andre:

MT Højgaard

Skanska

NCC

Sjælsø Gruppen

 

Udpluk af de virksomheder, der i dag benytter produkter fra J.P. Hansens Eftf. ApS,  

Københavns Lufthavn

PFA Pension

Bella Center

Novo Nordisk

Vestas

FDB

Det norske forsvaret

Med venlig hilsen

Henrik Kaas

  • Amino Karma for indlæg: 11
Amino-karma 1.165
Fra Hyrup
Tilmeldt 10. jul 08
Indlæg ialt: 266
Mathilde Andersen
Fra BRIGITTA MATHILDE, Reolmontøren
Skrevet Skrev: 09-12-2008 kl. 10:23

Hej allesammen.

Vort firma Team Løa ApS - sælger alt i lagerinventar - nyt og brugt.

Opstartet i 1985. Familie ejet virksomhed ( Far, datter, søn )

Søs Andersen

(Datteren)

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 123
Fra Rask mølle
Tilmeldt 9. jun 07
Indlæg ialt: 28
vubti farmen
Skrevet Skrev: 11-12-2008 kl. 14:56

Hej Aminoer

Jeg vil også gerne lave en lille præsentation af min virksomhed.

Team Annasminde er en lille gårdbutik på nettet hvor vi sælger noget af det bedste kød i Danmark, til stor glæde for vores kunder.

Enlækkergave.dk som også bliver drevet af Team Annasminde, er en Gourmet og livsstils butik med salg af ekslusive fødevarer og gaver til både private og firmaer.

 

Venlig hilsen

Jesper Riel

  • Amino Karma for indlæg: 8
Amino-karma 219
Tilmeldt 29. okt 08
Indlæg ialt: 51
m
Skrevet Skrev: 11-12-2008 kl. 21:40

Når nu chanchen byder sig for lidt gratis reklame - så vil jeg ikke stå tilbageBig Smile

Mit navn er Martin Hemdrup jeg har 14 års erfarring i den grafiske branche. Jeg har arbejdet de sidste 6 år som Art Director på reklamebureau og in-house.
Jeg har været tilknyttet mode og livsstilsbranchen de sidste mange år. Efter mange års drøm om at være med til at gøre en forskel, har jeg valgt at starte for mig selv. Dels fordi at jeg tror på vigtigheden af godt design til en god pris, og fordi at jeg ÆÆÆLSKER mit fag.

Jeg tilbyder alt inden for grafisk design, hvad enten det er et logo, brevpapir, visitkort eller hele pakken med web, identitet osv. Jeg har gennem min tid på bureau haft en stor berøringsflade og nogle gode kunder og samarbejdspartnere, og arbejder i dag blandt andet sammen med et firma der sælger busreklamer og outdoor. 

Jeg håber at I vil tage et kig på min hjemmeside, og sige til, hvis der er noget jeg kan gøre for jer - jeg holder til i Vejle, og kan fanges på mail eller mobilen, men som sagt tag en smut forbi www.kidletter.dk

 

 

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

  • Amino Karma for indlæg: 8
Amino-karma 25
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. jan 09
Indlæg ialt: 4
Brian Jørgensen
Skrevet Skrev: 21-01-2009 kl. 22:17

Hej

 

Jeg Hedder Brian er 34 år gammel bor i fredericia er lige så småt begyndt med mit firma audiomontering

jeg monterer alt i biler lige fra navigation til håndfri og ja you name it :-)

Jeg har ca 7 år erfaring med det .

jeg er ved at starte det op i fritiden da jeg har valgt ikke smide det store kapital i det og for at mere at se om det kan kører rundt.

min plan med det er som i nok selv kender fra reservedele til biler at du køber noget men kan ikke få det monteret da værksteder ikke gider da de ikke selv har købt og tjent på det.

Det samme med anlæg og div udstyr til biler.

Min hjemme side kommer til at hedde www.audiomontering.dk og jeg hopper i luften fra den 1-2-09

hus leje samt suport på regnskab har jeg fået gratis 1 år for at se om jeg kan få det til at løbe rundt derfor beholder jeg mit alm arbejde ved siden af til at starte med.

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 2.073
Fra Vejen
Tilmeldt 9. mar 08
Indlæg ialt: 511
Jacob Leander
Fra Jacob Leander ApS
Skrevet Skrev: 01-02-2009 kl. 10:05

Hej, Jeg hedder Jacob og er 19 år. Jeg bor i en mindre by, der hedder Vejen, som ligger centralt mellem Kolding og Esbjerg.

Jeg har en hhx'er i min rygsæk og er i gang med at læse til multimediedesigner.

I min fritid arbejder jeg som freelance webdesigner og er begyndt på at udføre en masse søgemaskineoptimering. Det går rigtigt godt her i 2009, som allerede har budt på 2 nye spændene kunder i Vejen og Vejle. Derudover er den 3. kunde på vej fra Middelfart. Når den 3. kunde er på plads kommer de på min webside.

I kan se mere på min online portfolio: www.jau.dk

Google optimering (SEO og Google Ads)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 682
Fra Odense
Tilmeldt 3. feb 09
Indlæg ialt: 161
JNørregaard
Fra Daddys Day Care ApS
Skrevet Skrev: 05-02-2009 kl. 14:47

Hej,

God ide med en præstentation :)

Jeg hedder Jesper, er 19 år og kommer fra en lille by der hedder Vojens.

Drømmen om iværksætteri har altid været der for mig, og startede som 13-årig med at lave et mobildiskotek med en kammerat. Jeg har været med til Young Enterprise projektet, hvor jeg var med til at starte virksomheden EasyLock.

I dag er jeg igang med en uddannelse som handelselev hos TDC, og overvejer at starte en lille virksomhed ved siden af min uddannelse.

Sååå nu skal det hele bare lige falde på plads, så jeg kan få stablet den virksomhed på benene, og derved komme igang med mit iværksætteri :)

Mvh

Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 51
Tilmeldt 27. nov 08
Indlæg ialt: 13
Fuglehunden
Skrevet Skrev: 07-02-2009 kl. 11:21

Jeg har lige starte en lille butik på hjemadressen, med dyre artikler ( ikke DYRE ;) ), mest til hund/kat, butikken ligger på syd/øst Fyn, med et flot kig ud til Storebæltsbroen.

Jeg har valgt at have varer af god kvalitet, om det så holder må vi jo se.

Jeg sælger noget af det bedste hunde/kattefoder i verden, livstilsfoder kan man vel godt kalde det. Produkter helt uden korn og fyldstoffer.

Da det ikke er en strøgbutik, er det rigtig rigtig vigtigt for mig, at gøre mig synlig, -hårdt arbejde :), og lave nogle gode tilbud, for at lokke folk denne vej.

Men dejligt er det at komme igang med sit eget, er uddannet inden for butiksbranchen.

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 16-02-2009 kl. 16:21

God idé med en lille præsentation.

Jeg hedder Lars Aalbæk-Nielsen og startede den 1. oktober 2008 mit firma - Talani. Idéen med Talani er at hjælpe den lille virksomhed med de administrative rutiner. Jeg tilbyder således alt fra daglig bogføring og momsopgørelse over budgetter til årsafslutning. Jeg er ikke revisor, så selve selvangivelsen skal der fortsat en sådan med ind over.

vis I selv har brug for assistance - eller kender andre, som kunne have glæde af mine ydelser, er I naturligvis meget velkomne til at kontakte mig. Det kan ske enten på tlf. 40 16 64 60 eller E-mail: talani@talani.dk.

Jeg vil også bruge dette forum til at søge hjælp i situationer, som jeg ikke mestre selv. Jeg har godt nok en lang fortid indenfor styring af administrative rutiner, men det er ikke ensbetydende med, at man er verdensmester i at drive egen virksomhed. Der vil med garanti opstå situationer, hvor jeg har brug for hjælp. Jeg stiller naturligvis også gerne op til sparing med Jer - så bare ring eller skriv.

Jeg ser frem til at høre fra Jer

Med venlig hilsen

Lars Aalbæk-Nielsen - Talani

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed