på Amino

Præsentation

Side 2 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 197
Fra Kolding
Tilmeldt 9. jan 09
Indlæg ialt: 37
Søren Pedersen, Underdog Media
Fra Underdog Media
Skrevet Skrev: 27-12-2009 kl. 10:28

Hej med jer :)

Havde helt glemt denne gruppe, godt jeg lige fik kig på den igen.

Nå men jeg vil da også gerne præsentere mig selv i denne her tråd.

Jeg har også et enkeltmands foretagende, som hedder underdog media.

Det ligger i Vamdrup ved Kolding. (dejligt at se at der så mange iværksættere i dette område)

Underdog media udarbejder 3d billeder til præsentation af bolig og erhvervs projekter, samt produkt visualiseringer.
3d visualiseringer er for alle der gerne vil vise deres endelige produkt i en virklighedstro udgave inden evt. byggeri eller produktproduktion bliver sat i værk.

Tag et kig på min hjemmeside www.underdogmedia.dk

Søren Pedersen

underdog media

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 696
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. dec 07
Indlæg ialt: 198
Såervipå
Skrevet Skrev: 02-01-2010 kl. 22:22

Godt nytår til alle i gruppen

Her er lidt om min virksomhed:

Dansk MesterService er en lille, fleksibel og kompetent samarbejdspartner til små og mellemstore håndværksvirksomheder når det handler om at være synlig og opsøgende.

Med base på hjemmeadressen i Esbjerg, arbejder jeg hver dag effektivt på at mine kunder bliver husket, og dermed fortrukket frem for konkurrenten.

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 295
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 82
Clickwork
Skrevet Skrev: 03-02-2010 kl. 13:14

Vi er en Sønderjysk virksomhed som har udviklet et CRM system vi kalder Clickmate.

Systemet kan håndtere virksomhedens kunder
Assistere i salgsarbejde
Lette kommunikationen internt
Hjælpe med at give kunderne en bedre service

Systemet henvender sig til små og mellemstore virksomheder som dagligt beskæftigere sig med kundehåndtering, markedsføring og salg. Den primære opgave Clickmate står overfor er at hjælpe jeres virksomhed med at optimere og effektivere jeres salg

Clickmate er et meget simpelt system som er utrolig nemt at gå til. CRM systemet et 100 % webbaseret. Det betyder at du ikke skal installere nogle programmer på din computer, og derfor kan logge på og arbejde i Clickmate fra en hvilken somhelst computer med opkobling til internettet.

Clickmate er Gratis at prøve i 14 dage besøg vores side på www.clickmate.dk

 

 

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 17-02-2010 kl. 10:19

IdeaJeg har egenhændigt startet konsulentfirmaet  Neodias, website: www.neodias.dk. Og det er jeg rigtig stolt af!

Gå ind og læs mere om et spændende firma, og læs min aminoprofil, som går lidt i dybden med mit liv og min personlighed.

Så jeg vil lige benytte lejligheden her til at fortælle lidt om hvad mit firma indeholder: En central ydelse er rådgivning af ledige el. jobsøgende, som er et bedre ord, og vi kommer med en ny indfaldsvinkel til problemstillingen, som drejer sig om at netværke sig frem til et nyt job. Vi laver en spændende kursusdag, hvor kursisterne får et godt konkret værktøj med hjem, som de har lært at bruge i løbet af kursusdagen. Som det eneste firma i landet har vi set lyset i at jobsøgende netværker sig til nyt job, og med vores dybe indsigt i og forståelse for hvordan mekanismerne i netværk virker, guider vi hver enkelt mod målet.

Vores succekriterie er ambitiøst men også realiserbart: Indenfor 3 mdr er alle kursisterne tilbage i beskæftigelse. Det har lykkes for os før med flere hold kursister, og hvorfor skulle det ikke blive ved med at lykkes?

Jeg giver endvidere både erhvervs-og privat coaching, som gør en forskel. Se mere på hjemmesiden.

Du er altid velkommen til at ringe til mig og få flere oplysninger om Neodias. Tlf nr 20478354.

Venlig hilsen

Flemming ( Konsulent og Coach i Neodias, cvr 30837479)

Amino-karma 295
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 82
Clickwork
Skrevet Skrev: 17-02-2010 kl. 10:33

Hej og velkommen til vores lille SJ forum

Det lyder som et spændende og yderst relevant firma du har startet op.

Hvis du har brug for et CRM system til at håndtere alle dine kundehenvendelser er du velkommen til at kontakte os - og høre mere om vores CRM system Clickmate.

Du kan ringe til os på 7362 8400 eller skrive på info@clickwork.dk

Du er også velkommen forbi vores hjemmeside www.clickmate.dk

Held og lykke med Neodias

 

 

 

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 17-02-2010 kl. 10:45

tak for de positive ord. Hvad er egentligt dit navn?

jeg var inde på clickmate.dk og clickwork.dk-det ser godt og prof. ud. held og lykke med succesjagten.

mvh flemming

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 295
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 82
Clickwork
Skrevet Skrev: 18-02-2010 kl. 08:27

Hej Flemming

Vi er et Sønderjysk Reklame og webbureau som har til huse i Aabenraa.

På bureauet er vi Jakob Kvist som er indehaver og undertegnede der er grafiskdesigner mv. Mit navn er Bendict Nisbeth - Hansen

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.322
Fra Gram
Tilmeldt 8. jan 07
Indlæg ialt: 352
Korntved
Skrevet Skrev: 18-02-2010 kl. 11:41

Til alle i Amino Sønderjylland gruppen.

 

Kunne det være en ide at se om vi kunne mødes (så mange som muligt) - fysisk et sted i området og hilse på hinanden, det er altid nemmere og sjovere at netværke, når man også har set hinanden "i øjnene" - og trykket hænder.

Lad mig høre om der er stemning for det - og hvis vi så er et par stykker som vil stå for første arrangement - hvor jeg forestiller mig at vi skal hilse på hinanden, præsentere os og netværke, netværke, netværke.

 

Ha' en dejlig dag.

Med venlig hilsen

Lillian pabst

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 47.515
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0
Slettet Bruger
Skrevet Skrev: 18-02-2010 kl. 11:59

Hej Lillian

Vi har allerede en Aminogruppe i Esbjerg. Vi er pt. 10 medlemmer men søger flere, da frafaldet pr. møde gør at vi kun er gennemsnitligt 5-6 stykker. Vi har pt. 2 mulige medlemskandidater (de siger vist ja tak) og du skal da være velkommen også. Vi snakker om at være op til 15 for at være sikker på at møderne har indhold nok. Vi prioriterer sparring med/for hinanden højt. Vi mødes ca. 1 gang pr. måned hovedsageligt i Esbjerg, da medlemmerne mest kommer fra det område.

Michael

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 10-12-2010 kl. 14:36

Jamen hej herfra også.

Jeg er telefonterrorist -du ved en af de der pisse-irreterende mennesker der ringer lige når du har allermest travlt, og så endda bare for at sælge noget eller booke et møde med dig, om noget du i hvert fald overhovedet ikke har brug for ;)

Jeg bor i Vamdrup ved Kolding, men i denne branche er bopæl ret irrelevant. Jeg har kunder i hele landet.

Mvh Jannie

 

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 2 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed