Da dette forum skal handle om kvalitets-børnetøj tænkte jeg på, hvordan man definerer kvalitet.
jeg synes pasformen i tøjet udgør en stor del af kvaliteten i børnetøj, og at tøjet at funktionelt.
Jeg arbejder selv med at fremme kvaliteten i børnetøj via mit firma paj pattern som freelance modelkonstruktør. Hvis kunden skal betale ekstra meget for børnetøj synes jeg også det er vigtigt at det er nogle gode natur-stoffer og at der er gjort noget ekstra ud af sy finess.
I sidste ende er det kunden som definere kvaliteten.
Pia Alstrup
www.pajpattern.dk
Hej Connie
Det er jo nok mest en kombination af de fleste af de punkter du remser op.
Kvalitet for mig er når tøjet stadig ser godt ud efter at være blevet vasket 20 gange. Det gør det kun hvis det er lavet af ordentlige materialer, er slidstærkt og holder formen.
Hvis dyrt børnetøj ikke opfylder de krav vil kunderne ikke købe det igen. De definerer derfor kvaliteten ved at fortsætte med at købe det til den udbudte pris.
Lidt svært at svare på, for det bliver også hurtigt en kombination af den kvalitet kunden oplever hos den udbyder de køber varerne hos.
Det var ihvertfald mit lille indspark.
Fortsat god aften, Carsten
Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com
Hej Connie / Alle,
Kvalitet er vel individuelt. Når pris kontra kvalitet passer sammen - dvs. når man er tilfreds med varen i forhold til det man har betalt for den.
Jeg mener, man kan jo ikke forvente, at en poloshirt til DKK. 20,- kan vaskes 200 gange i træk og ligne en junior Burberry polo til DKK. 500,-?
At nogen så fejlagtig tror det og mener, at man har fået en dårlig oplevelse er en anden sag.
Får man ikke ofte hvad man betaler for?