på Amino

Ang videoer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 22:52

Hej

Jeg har snart 2 nye videoer klar hvor jeg viser hvad det er i skal kigge efter når hestene muligvis falder i odds.

Vil lige nævne at hvis der er nogle af jer der sidder og trader, med betangel, må i da meget gerne hente camtasia studio og optage når i trader, da det kunne være fedt at se andre rode med det ligesom jeg.

p.S tror de andre videoer er færdige med at komprimerer imorgen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:02

Sådan, glæder jeg mig til. Har endnu ikke bettet på heste da jeg ikke føler at jeg har nok forstand på det endnu. Har brug for at kunne læse diverse odds mønstrer - virker til at jeg får et bedre indblik efter de næste videoer :o)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:06

pecoart:

Sådan, glæder jeg mig til. Har endnu ikke bettet på heste da jeg ikke føler at jeg har nok forstand på det endnu. Har brug for at kunne læse diverse odds mønstrer - virker til at jeg får et bedre indblik efter de næste videoer :o)

Jep jeg mener at den der hedder trading 3 vil vise meget nøjagtigt hvad det er mn skal kigge efter., Der er nogle mønstre i måden folk better på og det er meget tydeligt , hvis man ved hvad man skal kigge efter

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:11

Værdsætter dit arbejde ;o) Bliver sku fedt når jeg føler at jeg har et overblik under løbene. Så snart jeg har vil jeg helt klart poste videoer herinde.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:15

pecoart:

Værdsætter dit arbejde ;o) Bliver sku fedt når jeg føler at jeg har et overblik under løbene. Så snart jeg har vil jeg helt klart poste videoer herinde.

Overblik får man sku aldrig, men man ved til tider hvornår man skal følge sin mavefornæmelse

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:17

Forstår hvad du mener men hvis man føler at man har lidt styr på det så virker alt meget nemmere. Får du god profit i videoerne?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:21

pecoart:

Forstår hvad du mener men hvis man føler at man har lidt styr på det så virker alt meget nemmere. Får du god profit i videoerne?

 

Jeg føler stadig ikke jeg har helt styr på det efter 5 år, jeg mener jeg får lavet nogle gode positioner hvor jeg vil vinde godt hvis faviritten vinder, desværre er der bare mange af favoritterne der taber, men bare så længe at jeg ikke taber, jeg forsøger at laver 1000 på favoritten, og det er ikke mange gange på en måned den behøver at vinde for at det er sjovt

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-09-2009 kl. 23:26

Så længe det kører rundt er det altid skægt. Det er lige netop det jeg håber på - at kunne holde skindet på næsen, og så et + i det lange løb ;o)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed