på Amino

Swingtrades

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:34

- hvorfor er det dit speciale i stedet for scalping. Igen spørger jeg på baggrund af hvad jeg ser rundt omkring. Som jeg ser det scalper de fleste horsetradere. Måske er jeg forkert på den - hvad ved jeg, jeg er jo total grøn :o/

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:42

pecoart:

- hvorfor er det dit speciale i stedet for scalping. Igen spørger jeg på baggrund af hvad jeg ser rundt omkring. Som jeg ser det scalper de fleste horsetradere. Måske er jeg forkert på den - hvad ved jeg, jeg er jo total grøn :o/

jeg vil hellere trade p et løb om dagen og lave et stort beløb på den, end at lave et lille beløb på mange løb,

tror det er deerfor

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:45

Jeg referer lige til min anden tråd. Som jeg ser det er din profit 3-400 kr hvis du greener. Derfor stiller jeg spørgsmålet. Har set videoer hvor scalpere tjener 47£ på ganske få minutter med mindre beløb - og de 47£ er når der er greenet!

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:57

pecoart:

Jeg referer lige til min anden tråd. Som jeg ser det er din profit 3-400 kr hvis du greener. Derfor stiller jeg spørgsmålet. Har set videoer hvor scalpere tjener 47£ på ganske få minutter med mindre beløb - og de 47£ er når der er greenet!

 

hmm måske, jeg synes bare det er mere spændende med swingtrading, da de til tider bare flyver derudaf, ligesom i trading video 4, jeg har aldrig gjort meget i scalping, men som jeg ser det, så er det farligt kun at tage en tick ad gangen, for når et marked er så vild som betfair, kan oddset springe 10- 20 ticks iløbet af 2 sekunder, og hvis du så scalper, og den pludselig springer den forkerte vej,  så må du tage et kæmpe tab

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 13:01

realtvc:

pecoart:

Jeg referer lige til min anden tråd. Som jeg ser det er din profit 3-400 kr hvis du greener. Derfor stiller jeg spørgsmålet. Har set videoer hvor scalpere tjener 47£ på ganske få minutter med mindre beløb - og de 47£ er når der er greenet!

 

 

hmm måske, jeg synes bare det er mere spændende med swingtrading, da de til tider bare flyver derudaf, ligesom i trading video 4, jeg har aldrig gjort meget i scalping, men som jeg ser det, så er det farligt kun at tage en tick ad gangen, for når et marked er så vild som betfair, kan oddset springe 10- 20 ticks iløbet af 2 sekunder, og hvis du så scalper, og den pludselig springer den forkerte vej,  så må du tage et kæmpe tab

Men det kan jo lige så godt ske ved et swing ik? Det er vel derfor man sætte en stopklods (som man i realiteten også kan gøre som scalper). Er ikke ude på at dizze! Vil bare gerne forstå så meget som muligt ;o)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 13:09

pecoart:

realtvc:

pecoart:

Jeg referer lige til min anden tråd. Som jeg ser det er din profit 3-400 kr hvis du greener. Derfor stiller jeg spørgsmålet. Har set videoer hvor scalpere tjener 47£ på ganske få minutter med mindre beløb - og de 47£ er når der er greenet!

 

 

hmm måske, jeg synes bare det er mere spændende med swingtrading, da de til tider bare flyver derudaf, ligesom i trading video 4, jeg har aldrig gjort meget i scalping, men som jeg ser det, så er det farligt kun at tage en tick ad gangen, for når et marked er så vild som betfair, kan oddset springe 10- 20 ticks iløbet af 2 sekunder, og hvis du så scalper, og den pludselig springer den forkerte vej,  så må du tage et kæmpe tab

 

Men det kan jo lige så godt ske ved et swing ik? Det er vel derfor man sætte en stopklods (som man i realiteten også kan gøre som scalper). Er ikke ude på at dizze! Vil bare gerne forstå så meget som muligt ;o)

 

Når du swingtrader prøver man at fange det man kalde monentum, altså der hvor gamblerene kommer ind i markedet med deres bud på hvem der vinder løbet, når man scalper prøver man at tae et par tick når markedet er faldet til ro, og backer og layerne er enige om hvad prisen ska være på hesten,, ang stopklodser og swing trades, så siger man lige som i aktieverdenen cut your losses and let you god ones run, til tider kan man tage et loss på 5 ticks på et trade men det er ok da man er på jagt efter de store swings på 20 og 30 ticks, og når de så kommer er det kanon fedt.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 13:20

20 - 30 ticks........sød musik i mine ører :o)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed