på Amino

Jeg er også begyndt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 18:30

Jeg benytter Betangel og scalper med 100 kr. indtil jeg har det meste på plads. Er p.t. helt grøn men holder mig da på scratch - intet underskud endnu ;o)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 21:07

godt gået

Jeg har faktisk lavet et projekt for mig selv her de sidste par dage. jeg har de sidste 2 dage optaget alle løbene på min betangel skærm og analyseret løbene med for og imod og om oddsene vil gå op eller ned, for at se det hele lidt fra en anden vinkel, alt dette gør jeg uden at åbne positioner, og planen er at jeg så iløbet af næste uge vil se dem alle igennem, da man jo kan stille på pause og spole tilbage, for at se om man laver nogle fejl.

Tror det er vigtigt altid at analysere sig selv, da det må være den eneste måde man kan have en egde over de andre på

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 21:14

Analyse er helt klart en vigtig ting - og ens egne fejl kan man altid studere ved at bruge camtasia. Jeg selv analyserer ikke endnu men holder øje med hvordan markedet bevæger sig - f.eks hvad der gør at det vender, hvornår jeg skal bette o.s.v.

Har f.eks fundet ud af at det ofte er bedre at laye favoritten. Grunden til dette (som jeg ser det) er at hvis oddsne går bazurka, ja så er det muligt at rette op under løbet (greene ud). Ofte har jeg set at der er mindst 1 mulighed for dette. Specielt under de længere løb.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed