på Amino

Bankroll

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 19-10-2009 kl. 13:42

Nu da der er blevet talt om beløb man spiller for kunne det være interessant at høre om størrelsen på jeres bankroll og sidst men ikke mindst - hvad mål i har m.h.t. indtjening pr. dag/uge/måned.

Jeg selv har startet småt. Har en roll på 4K som skal opbygges. Mit mål er at doble den på 20 dage (spille 5 gange pr. uge, holder fri i weekenden).

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 00:33

Jeg smed også 4k ind på min konto her for nogle dage siden. Jeg var dog så sum ikke at sætte mig ind i betangels program inden jeg begyndte og dermed tabte jeg ca. 3000kr. Nu spiller jeg bare småt, vil nemlig ikke smide mere ind på min spillekonto. Jeg trader for det meste hver dag efter arbejde, på hæste (fordi jeg gerne vil lære det) og i weekenderne på fodbold. Vises der tennis live på tv uden for meget forsinkelse spiller jeg også på det. Med stor succes faktisk!

Jeg har ingen mål som overskud. Jeg syntes bare det er hyggeligt. Sidder flere gange i ugen med nogle venner og ser sport og trader lidt samme tid. Når jeg så sidder alene laver jeg som regel en del mere i overskud. Men mit økonomiske mål er at jeg bare ikke skal have underskud. Det har jeg ufatteligt nok heller ikke haft de sidste 3 år :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 06:43

Hey M,

4K og et tab på 3K, AV for satan :o(

Jeg selv har også spillet på fodbold og tennis. Tennis vil jeg gøre mig mere i - helt sikkert. Jeg kan sagtens forstå at mange hygger når de trader, det gør jeg også, MEN, jeg trader sku for at lave penge! Mit mål er at jeg en dag skal leve af det, og jeg er sikker på at det nok skal lade sig gøre.

Heste er helt nyt for mig. Det der fanger mig er, at man ikke er afhængig af om et hold scorer - ligesom i fodbold - men derimod kan vinde såfremt man har forståelse for hvordan markedet bevæger sig. Som nævnt i min anden tråd benytter jeg små stakes (endnu) og regner med at kunne fordoble min bank på en måned.

Hvis man trader 5 dage om ugen - 20 races pr. dag, ja så er det faktisk ikke mange basseøre der skal til for at opnå dette. Når jeg har nået mit del-mål sætter jeg stakes op. Spiller stadigvæk ud fra samme principper og ender måske der hvor jeg gerne vil være = 2-3K pr. dag i indtjening :o)

3 år uden tab, det er sku OK :o)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 11:29

Jeg syntes det er et flot resultat du viste igår når du i mine øre har lidt en gambler holdning til spillet :) Men lad os nu se, jeg tror også på at du kan klare det og glæder mig til at se mere. For mig gælder det bare om at få en chance for at vinde uden tab. Grunden til mit store tab kan du læse i "what the fuck - liability settings". Det var min egen skyld og dumt af mig. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 12:06

Michael Ørtoft:

Jeg syntes det er et flot resultat du viste igår når du i mine øre har lidt en gambler holdning til spillet :) Men lad os nu se, jeg tror også på at du kan klare det og glæder mig til at se mere. For mig gælder det bare om at få en chance for at vinde uden tab. Grunden til mit store tab kan du læse i "what the fuck - liability settings". Det var min egen skyld og dumt af mig. 

Ja har læst det. Det er sku sket for os alle på et eller andet tidspunkt ;o). Gambler holdning........nej, det er lige modsat. Jeg vil for alt i verden undgå at gamble - jeg forsøger at kontrolere mine følelser = trader. Ja, det er sku fedt hvis man vandt store beløb men med dem er der også store tab. Som det siges....mange bække små......Når strategien er fasttømret så ryger stakes i vejret (ændre ikke strategi når det sker). Lige nu gælder det bare om at holde skindet på næsen og se om jeg kan få min bankroll til at vokse stille og roligt.

Om 1.5 time går det løs igen........FEDT :o)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed