på Amino

Ny i Danmark

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 72
Fra Havdrup
Tilmeldt 11. jun 09
Indlæg ialt: 13
BeArt designs
Skrevet Skrev: 12-06-2009 kl. 22:14

Jeg er lige kommet hjem til Danmark efter 11 år i udlandet. Jeg har startet et firma, hvor vi designer websites, grafiske designs og har en del med marketing at gøre, kort sagt det samme som, jeg har lavet i udlandet. Jeg har dog fundet ud af, at det ikke er let, at komme ind på det danske marked, med mindre man har et eller flere gode netværk.

Yderligere information, om BeArt designs på, www.BeArtdesigns.dk

Er der nogen der kan anbefale, nogle gode netværk? Jeg bor i Havdrup mellem Køge og Roskilde.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Brian Rasmussen

 

Amino-karma 609
Fra Viborg
Tilmeldt 2. jan 07
Indlæg ialt: 161
Jannet Friang
Skrevet Skrev: 16-06-2009 kl. 13:16

Hej Brian,

Der er ikke så meget gang i gruppen herinde endnu, så jeg kan se du ikke har fået svar og så vil jeg tillade mig selv at svare dig. Der er rigtigt mange slags netværk at vælge imellem, og spørgemålet er hvad du vil bruge netværket til. Hvis du vil sælge, så er der mange at vælge imellem og hvis du vil netværke med andre med egen virksomhed, ja så er der netop Dansk Netværk.

Jeg vil anbefale dig at prøve lidt forskellige netværk af - det er altid den bedste måde at mærke efter og finde ud af hvilket der er noget for dig. Vi har flere medlemmer som er med i FLERE netværk - en enkelt er med i 12 netværk!! Det er også specielt :) Flere er dog medlem af 2-5 netværk, så det er noget der er kommet for at blive.

Som start vil jeg gerne tilbyde dig at komme med som gæst gratis i Dansk Netværk. Vi har en rigtig god gruppe i Roskilde - som dog først mødes igen efter sommerferien, helt bestemt den 12 august kl. 16.30-20.00. Hvis du har blod på tanden og gerne vil igang nu med at finde det rette, så er du dog velkommen i gruppen i Glostrup - bare for at prøve det af, og der mødes vi den 30 juni kl. 16.30-20.00.

Så er du i alle fald igang med at se netværk an, og så kan jeg - på mødet - også sagtens nævne i alle fald 2-3 andre netværk som du også kan prøve af som gæst. Ligesom jeg er sikker på, at flere af vores medlemmer kan anbefale dig yderligere netværk at prøve af. Hos os er det naturligvis gratis at være med som gæst, og det kan du være 1 gang. Inkl forplejning forøvrigt :) som heller ikke koster gæster noget.

Send mig en e-mail på janet@dansknetvaerk.dk og skriv om jeg skal melde dig på i Roskilde efter sommerferien eller om du er frisk og vil med her i Glostrup nu den 30 juni. Hov der er forøvrigt også Hillerød den 29 juni, dog bliver det vel for langt?

En dejlig dag ønskes du!

Mange hilsner
Janet Friang.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed