på Amino

ny bruger, fedt program, kan dog ikke lave kreditnotaer, uoverskueligt forum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 48
Tilmeldt 7. aug 13
Indlæg ialt: 13
Peter Platan ØL
Fra Platan Øl ApS
Skrevet Skrev: 07-08-2013 kl. 10:06

Hejsa

Jeg har et firma der importerer tjekkisk øl, og er gået igang med at bruge Dinero, som er fantastisk nemt at bruge og meget overskueligt.

Jeg har nu sendt 5 fakturaer, og der er altså nogle ting der irriterer:

1. flere mailadresser til samme kunde. de fleste af mine kunder skal have min to mails med deres fakturaer, og der sgu tosset at man hver gang skal ind og sende dem manuelt

2. kreditnotaer, jeg synes det er lidt tosset at man skal vælge om man vil lave en faktura eller en kreditnota, kunne man ikke bare gøre det sådan at en faktura med en negativ total automatisk blev en kreditnota? Det tog mig et stykke tid at finde ud af det :)

3. har kun brugt 3 minutter på forummet, og første indtryk er desværre at det hele er ret uoverskueligt.

håber ikke mit indlæg er alt for mavesurt, jeg synes programmet har kæmpe potentiale, og glæder mig til at se hvordan det hele udvikler sig

mvh

Peter, platan øl

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 07-08-2013 kl. 13:02

Hej Peter,

Velkommen til! :)

1: Ja, det kommer på sigt. Lige nu har vi dog sat alt power ind på at få regnskabsdelen færdig.

2: Det har vi ikke umiddelbart planer om at ændre, så håber at du hurtigt vender dig til det. :)

3: Det kan jeg godt give dig ret, men igen er vores fokus et andet sted lige nu. På sigt vil vi muligvis dele fejlindberetning og feature requests ud på en seperat platform, som fx. useresponse.com

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 48
Tilmeldt 7. aug 13
Indlæg ialt: 13
Peter Platan ØL
Fra Platan Øl ApS
Skrevet Skrev: 07-08-2013 kl. 14:39

ok, jamen det lyder jo spændende, glæder mig også til en lagerstyringsdel :)

det med flere mailadresser til hver kunde er dog essentielt, og jeg ved fra andre at det også irriterer dem

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed