på Amino

omgåelse af de automatiske fakturaer...er det et problem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 52
Tilmeldt 14. jan 14
Indlæg ialt: 13
anderssmith
Skrevet Skrev: 14-01-2014 kl. 18:56

Hvis jeg ikke ønsker at bruge de automatisk genererede og udsendte fakturaer i Dinero, men skrive mine egne for have fuldstændigt kontrol med layout of fonte etc, er det så et problem for Dinero?

...udover at det selvfølgeligt kræver lidt dobbelt arbejde (jeg laver få, men større fakturaer...så det overlever jeg nok)

mvh

anders

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 15-01-2014 kl. 22:16

anderssmith:

Hvis jeg ikke ønsker at bruge de automatisk genererede og udsendte fakturaer i Dinero, men skrive mine egne for have fuldstændigt kontrol med layout of fonte etc, er det så et problem for Dinero?

...udover at det selvfølgeligt kræver lidt dobbelt arbejde (jeg laver få, men større fakturaer...så det overlever jeg nok)

mvh

anders

Hej Anders.

Det kan du sagtens - men forstår ikke, at du vil gøre det ad denne vej :). Vil du ikke uddybe hvorfor, så vi kan blive bedre?

Du kan bogfører fakturaerne manuelt i finansbilag (finansbilag -> opret nyt finansbilag). Men det kræver du kan holde styr på debet/kredit.

Håber det hjælper dig videre

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 52
Tilmeldt 14. jan 14
Indlæg ialt: 13
anderssmith
Skrevet Skrev: 16-01-2014 kl. 21:39

Hej Rasmus,

Jeg er designer og det handler blandt andet om æstetik, men også andet.

Jeg vil gerne styre hvordan den ser ud og så vil jeg gerne kunne skrive lidt prosa der uddyber hvad der er blevet arbejdet med.

Desuden har jeg brug for både, projekt lederen, projektnummer og kundens kontonumre på fakturaen og så arbejder jeg som reglen med mandedage og ikke timer som enhed.....

Som et sidste punkt virker det som om jeg skal oprette hver projekt som separat kunde hvis jeg ønsker fakturaen sendt til projekt lederen og ikke bogholderiet (jeg har sikkert overset noget) og da jeg arbejder for mange afdelinger/projekter i samme organisation vil det hurtigt blive lidt uoverskueligt at jeg skal have kunden mange gange i systemet.

Jeg har også nogle kunder der skal have fakturaen emailet med en specifik tekst med tegn og kode numre i subject, samt fakturaen pdf format for at den kan modtages af deres system.... er det noget jeg kan med Dinero?

anders

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 17-01-2014 kl. 15:06

anderssmith:

Hej Rasmus,

Jeg er designer og det handler blandt andet om æstetik, men også andet.

Jeg vil gerne styre hvordan den ser ud og så vil jeg gerne kunne skrive lidt prosa der uddyber hvad der er blevet arbejdet med.

Desuden har jeg brug for både, projekt lederen, projektnummer og kundens kontonumre på fakturaen og så arbejder jeg som reglen med mandedage og ikke timer som enhed.....

Som et sidste punkt virker det som om jeg skal oprette hver projekt som separat kunde hvis jeg ønsker fakturaen sendt til projekt lederen og ikke bogholderiet (jeg har sikkert overset noget) og da jeg arbejder for mange afdelinger/projekter i samme organisation vil det hurtigt blive lidt uoverskueligt at jeg skal have kunden mange gange i systemet.

Jeg har også nogle kunder der skal have fakturaen emailet med en specifik tekst med tegn og kode numre i subject, samt fakturaen pdf format for at den kan modtages af deres system.... er det noget jeg kan med Dinero?

anders

Hej Anders.

Super forslag !

Tak for input.

Det kan vi slet ikke endnu. Ligger det på ønskelisten, men tror ikke det er en funktion de vil tage i første omgang :)

Rigtig god weekend.

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed