på Amino

Forslag til modul: Tidsregistrering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 19
Tilmeldt 31. jan 14
Indlæg ialt: 4
s020822
Skrevet Skrev: 31-01-2014 kl. 18:14

Dinero er en fantastisk program, og det er med Dinero første gang, jeg virkelig har fået lavet mit regnskab løbende - tak :)

Jeg har et par ansatte, og de tidsregistrerer i et Excel-ark, som de så sender mig, så jeg kan fakturere. Kunne være top nice med et enkelt tidsregistreringsmodul, så de kunne registrere deri i stedet, og som så nærmest selv genererede fakturaen.

Er der planer om en app til Windows Phone ?

Har I overvejet en feature hvis to Dinero kunder handler sammen, hvor fakturaerne imellem så kunne hoppe direkte ind i regnskabet ?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 02-02-2014 kl. 17:26

s020822:

Dinero er en fantastisk program, og det er med Dinero første gang, jeg virkelig har fået lavet mit regnskab løbende - tak :)

Jeg har et par ansatte, og de tidsregistrerer i et Excel-ark, som de så sender mig, så jeg kan fakturere. Kunne være top nice med et enkelt tidsregistreringsmodul, så de kunne registrere deri i stedet, og som så nærmest selv genererede fakturaen.

Tak for det, jeg skriver det på listen over ønsker til nye funktioner. 

s020822:
Er der planer om en app til Windows Phone ?
 

Nej, desværre ikke, da antallet af brugere vi har på windows phone er meget lille. Du kan dog fint bruge Dinero ved bare at logge ind via browseren i din telefon. 

s020822:
Har I overvejet en feature hvis to Dinero kunder handler sammen, hvor fakturaerne imellem så kunne hoppe direkte ind i regnskabet ?
 

Ja, det har vi, den er også på listen over ting vi gerne vil have lavet. 

De bedste hilsner
Morten 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed