Hej, jeg har lidt problemer med en faktura.Jeg har en virksomhed hvor vi er to der køber og deler udstyr. Jeg har lavet to konti til hver vores indkomst, så vi kan holde styr på hvem der tjener hvad og differentiere overskuddet. Indtil videre har vi så haft godt styr på hvem der har tjent hvad, og hvem der har lagt penge i firmaet.Nu skal der dog betales en faktura i forbindelse med en opgave kun én af os har stået for, og derfor vil jeg gerne bogføre det så at det fremgår af vores fælles konto men også at det fremgår at det kun er den ene af os der får et minus. Hvordan gør jeg det nemmest? Jeg tænker at det må kunne gøres uden at vi har to konti til alle indtægter og udgifter.
Jeg ved godt at det nok er nybegynder stuff men jeg håber at I vil hjælpe!Mvh. Aske
askeb: Hej, jeg har lidt problemer med en faktura.Jeg har en virksomhed hvor vi er to der køber og deler udstyr. Jeg har lavet to konti til hver vores indkomst, så vi kan holde styr på hvem der tjener hvad og differentiere overskuddet. Indtil videre har vi så haft godt styr på hvem der har tjent hvad, og hvem der har lagt penge i firmaet.Nu skal der dog betales en faktura i forbindelse med en opgave kun én af os har stået for, og derfor vil jeg gerne bogføre det så at det fremgår af vores fælles konto men også at det fremgår at det kun er den ene af os der får et minus. Hvordan gør jeg det nemmest? Jeg tænker at det må kunne gøres uden at vi har to konti til alle indtægter og udgifter. Jeg ved godt at det nok er nybegynder stuff men jeg håber at I vil hjælpe!Mvh. Aske
Hej Aske.
Vi beklager virkelig at du ikke har fået svar.
Der er sket noget i vores opsætning, således vi ikke har fået mail om dit spørgsmål.
Har du fået løst din problemstilling?
Generelt vil jeg sige at det lyder meget mere som om i har 2 virksomheder i stedet for 1.
Tror i skal opdele jeres virksomheder, for det i har gang i - bliver rigtig svært :)
De bedste hilsner
Rasmus