på Amino

Hvad laver i indenfor green området, hvad ved i og hvad har i brug for?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 10
Tilmeldt 21. dec 09
Indlæg ialt: 3
Peter Aarhus
Skrevet Skrev: 31-05-2010 kl. 11:45

Jeg tænkte at for at kunne drage nytte af hinanden kunne det være interessant at vide hvilke brancher eller interesser vi som medlemmer har eller bevæger os i.

Det kunne også være interessant at vide hvor i landet vi befinder os og hvad vi kan eller har brug for.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 10
Tilmeldt 21. dec 09
Indlæg ialt: 3
Peter Aarhus
Skrevet Skrev: 31-05-2010 kl. 11:54

Jeg kunne passende starte,

Jeg vil gerne lave forretning og gøre verden til et bedre sted med toiletrummet som mit medie.

Jeg er igang med at lave DasMinisteriet, et firma der fra efter sommer vil tilbyde forskellige produkter til at gøre toiletter mere vandbesparende, hygiejnisk og miljørigtigt, samtidig med at DasMinisteriet vil facilitere at en procentdel af min indtægt og de penge DasMinisteriets kunders sparer på vand kommer til at gå til rentvandsprojekter i den tredje verden.

Derfor interesserer alt hvad der er vandbesparende, hygiejne fremmende eller miljørigtigt og kan puttes ind i et toiletrum mig meget, så hvis du kender til eller hører om noget spændende vil jeg gerne have et praj. 

Firmaet kommer til at være i København og jeg søger mennesker der deler mine interesser for enten bedre miljø, vandeffektivitet eller hygiejne i hovedstadsområdet.

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed