på Amino

Præsentere jer selv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 332
Fra Valby
Tilmeldt 23. jul 08
Indlæg ialt: 75
thomasm
Fra Murerfirmaet Thomas M
Skrevet Skrev: 21-12-2008 kl. 12:49

Hej

Det ville være rart, hvis i ville skrive lidt om jer og jeres firma herinde Smile 

Mvh Thomas

 

  • Amino Karma for indlæg: 7
Amino-karma 3.747
Fra Give
Tilmeldt 4. nov 07
Indlæg ialt: 912
Lars Hyldegård
Skrevet Skrev: 28-12-2008 kl. 18:30

Hej Thomas,

Det lyder som en rigtig god ide at præsentere sig lidt.

Men hvor er din præsentation Big Smile

Nå men her er min:

Jeg hedder Lars Hyldegård, er 31 år og bosat på Give-egnen.

Jeg driver firmaet Energi-Grossisten på godt og vel fuld tid.

Energi-Grossisten rådgiver, sælger og installerer kvalitetsvarmepumper fra Panasonic.

Jeg har en uddannelsesmæssig baggrund som automatikmekaniker og har gennem en længere årrække arbejdet i både ind- og udland indenfor vindmølleindustrien.

Jeg arbejder desuden med at starte LH Automatikservice op som skal tilbyde komplet automatikservice indenfor industrien, landbruget og andre relevante områder.

Jeg vil meget gerne deltage aktivt i at få gruppen gjort aktiv og forventer at kunne få en del gode kontakter indenfor forskellige brancher.

Hvis der allerede nu er nogle af jer som kunne være interesseret i at mødes til en uforpligtende snak så er jeg parat til at arrangere noget, (dog bor jeg i Jylland).

Jeg glæder mig til at høre lidt om jer andre.

Mvh

Lars H.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.058
Fra Haslev
Tilmeldt 4. jan 06
Indlæg ialt: 319
CBS Malerseskab ApS
Skrevet Skrev: 03-01-2009 kl. 14:02

Hej alle & Godt nytår.

Jeg hedder Nickolei Johansen & er malermester  for Malerfirma Johansen & Co.som har add. på Amager.

Jeg blev udlært maler for 6 år siden, og startede dagen svendeprøven efter op som selvstændig.

Jeg har idag3 malersvende, 2 lærlinge & en kontordame.

Vi har lavet mange spændende projekter, bla. for Danmarks Radio, Debietel m.fl.

Vi laver sådan set alle former for malerarbejde, fordelt på 50 % nybyggeri, 30 % vedligeholde & 20 % private.

I øjeblikket går vi på østerbro på nybyg og maler 10 luksuslejligheder, maler trapper, facader & vinduer.

Håber på at få nogle gode kontakter, spændende ideèr og en god snak med andre håndværkereSmile

Amino-karma 10
Fra Nim (Ved Horsens)
Tilmeldt 27. feb 08
Indlæg ialt: 3
Flemming Bundgaard
Skrevet Skrev: 03-01-2009 kl. 23:13

Hej alle og godt nytår!

Nu er jeg lige blevet meldt ind i denne gruppe, og så må det jo være på sin plads med en kort præsentation.

Jeg hedder flemming Bundgaard og er oprindelig udlært tømrer, og senere bygningskonstruktør.
Jeg har flere års bred erfaring fra både bygge, typehus, og arkitekt -firmaer. Derfor har jeg besluttet at prøve lidt for mig selv. Jeg driver idag arkitektfirmaet "byggerådgiveren ApS".
Jeg vil gerne stille min expertice til rådighed i et sammenarbejde med jer. Jeg bor godt nok i Jylland, men jeg påtager mig gerne opgaver over hele landet, da en stor del af midt arbejde, udføres hjemme fra kontoret.

Jeg kan bl.a. tilbyde:

  • At udarbejde byggeansøgninger.
  • At udarbejde de lovpligtiger energiberegninger.
  • At hjælpe jer med, at udarbejde jeres helt eget byggekoncept.

Jeg vil selvfølgelig også gerne have nogle, gode håndværkere at kunne henvise til, når jeg får nogle opgaver.
Så hvis nogen er parat til et konkret sammenarbejde så ring eller skriv.

MVH

Flemming

Amino-karma 1.058
Fra Haslev
Tilmeldt 4. jan 06
Indlæg ialt: 319
CBS Malerseskab ApS
Skrevet Skrev: 03-01-2009 kl. 23:20

Hej Flemming & velkommen til.

Er altid frisk på samarbejde på tværs af faggrupper .

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 6
Fra Uggerby, Hjørring
Tilmeldt 14. nov 08
Indlæg ialt: 2
Malermester MO
Skrevet Skrev: 20-01-2009 kl. 21:09

Hej

jeg hedder Martin Olsen og er Malermester

jeg startede firmaet i maj måned sidste år (2008) og bor nordefjords... det vil sige i nordjylland.

det er først nu det går op for mig at gruppen er lavet hovedsageligt for jer på sjælland

men jeg håber nu at vi alligevel kan snakke sammen og lære af hinanden.

jeg beskæftiger mig hovedsageligt med private kunder, og det er alt lige fra nybyg til renovering og forskønnelser.

Mvh Malermester MO 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 22
Tilmeldt 26. aug 09
Indlæg ialt: 6
K2 BYG ApS
Skrevet Skrev: 27-08-2009 kl. 18:59

Hej,

mit navn er Malik og har lige meldt mig ind i gruppen, jeg driver et mellemstort nedrivningsfirma, med speciale i indvendige nedrivninger.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 8
Fra Ishøj
Tilmeldt 11. dec 09
Indlæg ialt: 2
Linet Storkehave
Skrevet Skrev: 16-12-2009 kl. 10:10

Hej med jer alle,

Ja så kom vi også ind i en netværksgruppe. Rart at kunne hjælpe hinanden, men synes nu at www.amino.dk generelt er lidt forvirrende, men det er nok bare mig.

Men lidt om os.

Maler og Ejendom er helt nystartet, og ind til videre som et supplement til vores lønninger. Vi har en del faste kunder, som vi løbende arbejder for både indenfor maler og viceværtbranchen. Vi er ikke voldsomt agressive med markedsføring, og det at få skabt en stor virksomhed på kort tid. Vi vil hellere tage det lidt som det kommer, og ind til da kræse lidt mere om de nuværende kunder vi har. Vi tager selvfølgelig alt det arbejde ind, som vi kan få, for hvem drømmer ikke om et stort velrenomeret firma i det lange løb.

Vi går meget op i at vores kunder har tillid til os, at vi yder maksimal service og og først afslutter en sag, når kunden er fuldt ud tilfreds med kvaliteten. Det er derfor vores kunder vender tilbage igen og igen.

Nicolai (min kæreste) har 18 års erfaring indenfor malerbranchen, og da vi gerne ville kunne tilbyde vores kunder en "multi" håndværker, har vi udviddet med en vicevært/ejendomsservice/rengøring efter håndværkere del. Det giver vores kunder den store fordel, at kunne ringe til den samme kontaktperson næsten uanset opgavens udformning. Nogle bruger os til at servicere deres ejendomme 1-2 gange om måneden, og samtidigt ringer de, når en lejlighed skal istandsættes.

Derfor har vi også indgået et samardejde med en tømrer og elektrikker, og kan da se, at vi herinde vil kunne finde endnu flere forskellige håndværksbrancher at samarbejde med Smile Kan se, at der også er andre malere herinde fra samme område, men håber da, at også vi kan hjælpe hinanden, måske ved sygdom/ferie/ eller mangel på hænder til en opgave.

I er meget velkommen til at læse mere om os på vores hjemmeside www.malerogejendom.dk og skulle I få brug for hjælp eller ønsker at vi sammen kan anbefale hinanden, så skriv eller ring endelig.

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 696
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. dec 07
Indlæg ialt: 198
Såervipå
Skrevet Skrev: 16-12-2009 kl. 20:21

Goddaw Big Smile

Med base på hjemmeadressen i Esbjerg, arbejder jeg hver dag på at mine kunder bliver husket, og dermed bliver fortrukket frem for konkurrenten.

Jeg driver Dansk MesterService som er en lille, fleksibel og kompetent samarbejdspartner til små og mellemstore håndværksvirksomheder når det handler om at være synlig og opsøgende.

Min baggrud er at jeg selv er maler og har været Mester, hvor jeg på 3 mdr. gik fra o ansatte til 6 ansatte!

 

Desværre blev det for meget for mig med alt det at tænke på, så jeg har i ca. 2 efter jeg solgte min virksomhed arbejdet som malersvend hos et firma her i Esbjerg.

Men som de siger, en gang selvstændig altid selvstændig.

Så nu lever jeg af at hjælpe andre håndværksfirma med at skafe nye kunder, og blive mere synlige.

Så hvis i har noget på hjertet, vil jeg gøre hvad jeg kan for at hjælpeWink

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed