på Amino

Behandlings makker søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 29
Fra København
Tilmeldt 25. maj 07
Indlæg ialt: 3
kimw
Skrevet Skrev: 22-05-2009 kl. 19:45

Jeg er uddannet zoneterapeut fra feb 2009. Til sommer bliver jeg færdig som sports massør og sportsernæringskonsulent fra Sports Education. Jeg har også taget akupunktur 2000 og er igang med anatomi hos læge Ole Købke. Til jan 2010 har jeg opfyldt alle krav til at blive RAB og momsfritaget.

Jeg søger en makker til opstart af klinik. Du skal være en motiveret behandler der brænder for sit fag og er interesset i løbende vidre uddannet sig. Jeg forstiller mig at klikken kan tilbyde en brede vifte af behandlingsformer der hovedsageligt fokuserer på bevægelses apparatet, sports skader, smertebehandling og kostvejledning.

Du skal være med helt fra starten til at design hjemmesiden, indrette klinikken, vælgeproduktsalg og alle de andre ting der høre med til opstart og drift af en klinik.

Jeg er fleksible med hvornår opstart skal være og venter gerne på den rigtig makker.

Hvis det fanger din interesse er du velkomme til at kontake mig. Skriv gerne om din baggrund, uddannelse, fremtidsplaner.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Amino-karma 28
Fra Fredericia
Tilmeldt 7. dec 07
Indlæg ialt: 8
tovebisgaard
Skrevet Skrev: 09-06-2009 kl. 13:50

Hej KimW

Jeg er ikke massør, så jeg er ikke en potentiel partner :)

Men jeg kan ikke se af dit indlæg, hvor i landet du ønsker at åbne klinik - og det er måske lidt afgørende for henvendelser på indlægget ?

held og lykke

vh Tove

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed