Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en t-shirt?

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

NyIde:

ej for satan nu ligger jeg ikke ligefrem inde med et link, men det kan du sgu da sige dig selv.

 
Det her bliver min sidste post angående det her...
Jeg fatter ik, at du bliver så sur og irriteret over, at vi andre prøver at hjælpe dig. Du er totalt ude på et sidespor, og har faktisk krænket et varemærke.
Du påstår så at loven er ændret, hvilket jeg med sikkerhed ved, at den ikke er, men du kan ik linke til det...
 
Jeg giver op, for du vil ik have hjælp... Men den dag hvor du krænker de forkerte, så finder du også ud af, hva prisen for sådan et stunt der, kan løbe op i...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden hvornår er den danske lovgivning blevet noget man selv kan tænke sig til??

Da jeg stod og pissede på gågaden i sidste weekend, fik jeg da en bøde på 1000 kr. Selvom det virkede 100% logisk for mig, i min 4 hestes brændert, at lade vandet dér.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Siden hvornår er den danske lovgivning blevet noget man selv kan tænke sig til??

Da jeg stod og pissede på gågaden i sidste weekend, fik jeg da en bøde på 1000 kr. Selvom det virkede 100% logisk for mig i min 4 hestes brændert at lade vandet dér.

Tobias det har jeg heller ikke sagt ?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

NyIde:

ej for satan nu ligger jeg ikke ligefrem inde med et link, men det kan du sgu da sige dig selv.

 
Det her bliver min sidste post angående det her...
Jeg fatter ik, at du bliver så sur og irriteret over, at vi andre prøver at hjælpe dig. Du er totalt ude på et sidespor, og har faktisk krænket et varemærke.
Du påstår så at loven er ændret, hvilket jeg med sikkerhed ved, at den ikke er, men du kan ik linke til det...
 
Jeg giver op, for du vil ik have hjælp... Men den dag hvor du krænker de forkerte, så finder du også ud af, hva prisen for sådan et stunt der, kan løbe op i...

Synes det er fint folk prøver at hjælpe, og ja jeg bliver ekstrem irreteret over at man kommer med en god idé, hvor hele ideen er for "sjov", men folk tænker ikke på at se det som sjov og spøg, men går istedet for mere op i lovligning.

Jeg har sagt bliver der problemer slettet jeg bare sitet igen. Det var ikke for at provoker nogen og slet ikke Martin, håbede bare på at han godt ville have Amino lidt mere ud ind han har nu.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

NyIde:

Fashion-Seller:

NyIde:

Har du læst loven ffor nylig? Et varemærke lagt op på en hjemmeside som ikke er i produktion eller solgt kan du ikke søge erstatning for.

 
Link?

ej for satan nu ligger jeg ikke ligefrem inde med et link, men det kan du sgu da sige dig selv.

Det er nu ellers sådan jeg læser ovenstående... Men jeg kan godt høre på det hele at du ikke giver dig. Men jeg synes det er en dum instilling til tingene du har, folk er faktisk utrolig flinke ved dig i denne tråd og prøver at hjælpe dig - det virker lidt som om der bliver talt for døve ører.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

NyIde:

Fashion-Seller:

NyIde:

Har du læst loven ffor nylig? Et varemærke lagt op på en hjemmeside som ikke er i produktion eller solgt kan du ikke søge erstatning for.

 
Link?

ej for satan nu ligger jeg ikke ligefrem inde med et link, men det kan du sgu da sige dig selv.

Det er nu ellers sådan jeg læser ovenstående... Men jeg kan godt høre på det hele at du ikke giver dig. Men jeg synes det er en dum instilling til tingene du har, folk er faktisk utrolig flinke ved dig i denne tråd og prøver at hjælpe dig - det virker lidt som om der bliver talt for døve ører.

 

Det jeg mente var at jeg ikke lige står med linket til det.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud på at folk ikke ser "projektet" som "sjovt" er, at du tager overpris for en almindelig t-shirt med almindelig print baseret på anden persons varemærke uden tilladelse. At du søger profit ved at lukrere på andre personers arbejde. Kunne tildels se "det sjove" i det, hvis prisen havde været 100 kr(men du overtræder altså stadig et par regler).

- Over and out herfra.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kasper.

Jeg har fattet det. Har du ikke set de 150 andre svar jeg har fået?

Siden er slettet, og problemet er løst.

Man sætter noget i værk, det giver bagslag.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Jeg vil gerne tilbyde mig som t-shirt pusher :)
1 nogen laver et design
2 martin godkender det og giver grøn lys
3 jeg trykker 50 t-shirts u/b
4 en anden finder ud af hvordan de skal fordeles :)

Thomas
Tex-tryk A/S

I tilfælde af at du ikke selv kan se muligheden, så har jeg lige "udtænkt" en lille plan. Faktisk er det ikke noget jeg selv har udtænkt, men har fået idéen fra http://www.thorborg.tv

Thorborg her i en af sine videoer fortalt om en lille tøs der gik ned til den lokale frisør, og så spurgte den lille søde pige om hun måtte låne ( leje sig ind ) et lille hjørne i frisørsalonen, og i det hjørne ville hun så sidde og ordne folks negle. Frisøren kan så tilbyde sine kunder klipning, og neglebehandling under samme tag.

Det du kunne gøre, var at kontakte store / eller halv store websites og så åbne en lille webshop på deres hjemmeside, og sælge t-shirts og måske andre ting med tryksager på.

Hvis vi bruger Amino som eksempel: så kunne du tilbyde 12.000 kroner om året i garanti, dvs at du betaler Amino 12.000 kroner om året bare for at få lov til at bruge deres varemærke - derudover får Amino også 25% af alt salget - og det bedste af det hele er at Amino ikke løber nogen risiko, eller har noget besvær med at pakke og forsende varerne ud til kunderne.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Thomas Reberholt:
Jeg vil gerne tilbyde mig som t-shirt pusher :)
1 nogen laver et design
2 martin godkender det og giver grøn lys
3 jeg trykker 50 t-shirts u/b
4 en anden finder ud af hvordan de skal fordeles :)

Thomas
Tex-tryk A/S

I tilfælde af at du ikke selv kan se muligheden, så har jeg lige "udtænkt" en lille plan. Faktisk er det ikke noget jeg selv har udtænkt, men har fået idéen fra http://www.thorborg.tv

Thorborg her i en af sine videoer fortalt om en lille tøs der gik ned til den lokale frisør, og så spurgte den lille søde pige om hun måtte låne ( leje sig ind ) et lille hjørne i frisørsalonen, og i det hjørne ville hun så sidde og ordne folks negle. Frisøren kan så tilbyde sine kunder klipning, og neglebehandling under samme tag.

Det du kunne gøre, var at kontakte store / eller halv store websites og så åbne en lille webshop på deres hjemmeside, og sælge t-shirts og måske andre ting med tryksager på.

Hvis vi bruger Amino som eksempel: så kunne du tilbyde 12.000 kroner om året i garanti, dvs at du betaler Amino 12.000 kroner om året bare for at få lov til at bruge deres varemærke - derudover får Amino også 25% af alt salget - og det bedste af det hele er at Amino ikke løber nogen risiko, eller har noget besvær med at pakke og forsende varerne ud til kunderne.

 

Sender lige PB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)