Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide gruppe til fysisk produkt

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, nogle der kunne være interesseret i at lave en lille ide/opfinder gruppe hvor vi sammen opfinder produkter i fællesskab med hjælp fra hinandens ideer,

hvis nogle vil gå videre med ideen skal de være velkommen, evt. tage nogle af de andre med ombord, ellers er ideen at vi bare hjælper hinanden med sparring uden at man behøver at være med i de ideer der bliver udført - det samme gælder hvis du beslutter at gå videre med en ide, så kan du gøre det alene med med de andres hjælp gratis :)

jeg bor selv i Roskilde og man kan jo afholde regelmæssige møder skiftevis hos hinanden :) nogle der vil være med til denne tænketank?

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ!

Nu bor jeg selv i Aarhus, men skyder gerne diskussionen igang med foldbart badekar til voksne ;) Samt skjult gps til cykler, genopladeligt via magneter på cykelegerne.

Håber på at folk støtter dit tiltag :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Richter:

Godt initiativ!

Nu bor jeg selv i Aarhus, men skyder gerne diskussionen igang med foldbart badekar til voksne ;) Samt skjult gps til cykler, genopladeligt via magneter på cykelegerne.

Håber på at folk støtter dit tiltag :)

det kan da være at der er nogle der får lyst til at lave det til voksne :) dem der ikke har så meget plads kunne jo tænkes at ville have et karbad i ny og næ til selvforkælelse efter en lang arbejdsdag!

med hensyn til GPS, tænker jeg at man jo bare kan tage sin mobil med og så evt. udvikle en holder til mobiltelefon istedet? og hvad med strøm der skal bruges, i forhold til det der kan genereres? tror strømmen umiddelbart er for lille?

men måske tør mange ikke snakke åbent herinde og derfor kunne et lukket forum måske være aktuelt ligesom Marketers.dk er det for affiliate delen

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Fedt initiativ.

Jeg vil gerne deltage i en sådan gruppe, elsker at braine på nye ideer :) Jeg har en del års erfaring (9) fra produktions virksomheder og har arbejdet et par år hos en af danmarks store grossister som ansvarlig for indkøb i Asien af mange forskellige produktkategorier. Kan byde ind med et godt indblik i fremstillingspriser, produktion/sourcing i Asien og en kritisk (for det meste konstruktiv) tilgang til nye ideer.

Jeg bor i Shanghai men skype/facetime er for det meste stabil :)

Fortsat god Lørdag.

/Martin

   

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Martin - lyder godt :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.. jeg er fra Aalborg, men da jeg kan se at geografien breder sig meget ud tillader jeg mig alligevel lige at vise interesse.

Jeg har ikke den store iværksætter erfaring men går med nogle ideer, jeg arbejder på at få ført ud i livet. Men mangler noget ekspert viden i frohold til om det kan lade sig gøre. Det ene er et fysisk produkt, da jeg synes det er mere spændende og min viden på It området strækker sig til dagligdags brug og ikke programmering.

Venlig hilsen Steffen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Andersen:
Jeg har ikke den store iværksætter erfaring men går med nogle ideer, jeg arbejder på at få ført ud i livet. Men mangler noget ekspert viden i frohold til om det kan lade sig gøre.

jamen hvis alle hjælper dig med viden i vores lukkede gruppe med sparring, kan du nok hjælpes på vej vil jeg tro :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vild med ideen.

Vil selv mene jeg har noget bagage med.

Hvis jeg skal være med, skal vi lave det som sådan nogle events hvor vi mødes Face to Face. Så river vi en weekend og Brainer ! :)

Klar på sådan noget ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker også at det skal være i samme rum man sparrer :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er det da bare at komme igang :)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)