Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide gruppe til fysisk produkt

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

endvidere så vil jeg også mene at både design og brugerflade skal laves specifikt til målgruppen for at få bedst mulig start - det nemme er at åbne et forum, men det ikke altid den nemmeste måde er den bedste :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dbot.dk:

fint initiativ - jeg overvejer i øjeblikket en model der hedder noget i retning af at have 2 eksperter med ombord og så tage brugerbetaling - man kan så stille alle de tekniske spørgsmål man vil til eksperterne og alle de andre i forummet - præcis som marketers kører det - det virker nemlig rigtig godt!

det kræver så at eksperterne findes og udvælges til lige denne type opgave - men de vil så tage del i abonnementsbetalingen, der gør at de gider svare på disse spørgsmål jævnligt

Det lyder som et helt andet projekt, og bør ikke blandes sammen med ide-udvikling og lukket forum

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:
Skype virker ikke ordentligt - har prøvet det til bestyrelsesmøder = ikke optimalt

Hej Alle,

Inden du læser videre så bemærk venligst at mit indlæg er mere af den nysgerrige natur end den mavesure (ihvertfald lidt :) ) ..

Nu da jeg på det groveste er blevet nægtet adgang til den nye idegruppe pga distancen bliver jeg sku nødt til lige at få uddybet lidt. Der er flere der nævner at gruppen skal være face2face, altså fysiske møder på bestemt lokaiton i DK. 

Har folk virkelig så grimme oplevelser med Skype/Facetime at man ikke mener deltagelse af folk der deltager i en diskussion på distancen er bøvlet værd, eller er det en frygt for at dele ideer/tanker med folk man ikke har mødt med håndtryk (nærvær) der skaber frygt for kopiering eller direkte tyveri af de gode ideer. Eller måske en helt 3?.

Håber i vil byde ind med lidt til denne dialog.

/Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det rigtigt? Det lyder da herligt! Det kan være at min 8. cykel i Aarhus, så i det mindste kan blive fundet efter den er blevet stjålet :) 

Jeg håber i kan være prisvenlige også, for så har i et rigtig stort marked tror jeg! Jeg vil holde øje!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg kun se fodele i at have folk med, seovom der er distance med da du helt sikkert har noget erfaring med et marked og sikkert også andre fordele der er vær at trække på. I forhold til skype har jeg med succes brugt det i forbindelse med møder så jeg ser ikke det som noget problem, snarere en udfordring der skal løses. Hvordan de andre så er stillet i forhold til hodlningen omkring at møde folk personligt skal jeg ikke kunne sige.

 

Venlig hilsen Steffen Andersen.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med under forudsætning af, at det er et gratis fortagende. At hente diverse eksperter ind til forskellige møder lyder som en god idé og jeg har intet problem med, at betale til konkrete tiltag. Men ikke som fast abonnement, hvilket efter min mening gør, at projektet mister sin charme. Men måske har jeg i virkeligheden misforstået?

Anyway, lidt om mig: Bor i Kbh, lederstilling i lufthavnen, tidligere iværksætter i IT branchen, hvilket pga. flere grunde kuldsejlede, bl.a. pga. finanskrisen. 41 år, ikke handy i udpræget grad, men bliver ved med at få idéer, der dog ofte ryger i glemmebogen, da jeg ganske enkelt ikke aner hvor jeg skal starte, hvad det kræver etc. Omvendt mener jeg at kunne give meget videre til andre i gruppen med de erfaringer jeg har med mig, eksempelvis som projektleder af både mindre og større projekter.

En udviklergruppe af denne karakter er interessant. Hvor kan jeg sign op?

Alt det bedste herfra,

Johnny Nordentoft

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen. :

Nu da jeg på det groveste er blevet nægtet adgang til den nye idegruppe pga distancen bliver jeg sku nødt til lige at få uddybet lidt. Der er flere der nævner at gruppen skal være face2face, altså fysiske møder på bestemt lokaiton i DK. 

Har folk virkelig så grimme oplevelser med Skype/Facetime at man ikke mener deltagelse af folk der deltager i en diskussion på distancen er bøvlet værd, eller er det en frygt for at dele ideer/tanker med folk man ikke har mødt med håndtryk (nærvær) der skaber frygt for kopiering eller direkte tyveri af de gode ideer. Eller måske en helt 3?.

Håber i vil byde ind med lidt til denne dialog.

Hej Martin, personligt har jeg ikke lyst til at snakke til en computerskærm når vi mødes face to face, så vil jeg hellere være tilstede for dem der er mødt op.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil vi får vores eget forum, tror jeg vi har brug for en tovholder. Thomas fra dbot.dk er initiativtager, men Rasmus fra Next.man har grebet bolden og sendt en mail ud til os. Det må være din beslutning, Thomas, hvem som samler op på konceptet og hvordan vi bevæger os videre herfra? Måske vil det hjælpe, hvis du kan sætte ord på, præcist hvad dine tanker om projektet er og skal være?

Her er mine 50 cents:

Deleuran har efter min mening et super sejt domænenavn: ivaerker.dk. Han har også et bud på et forum med link til hvordan det kan se ud, men Thomas ønsker designmæssigt noget unikt til formålet. Min holdning er, at vi skal starte et sted, og hvorfor gøre det sværere end det er, allerede nu? Med andre ord, synes jeg Deleuran’s forum er et udmærket sted at starte. For så er vi da kommet i gang.

For at svare på Rasmus’ mail, mener jeg ikke det ene behøver udelukke det andet, når vi snakker om projekterne vi hver især har med os. Her synes jeg det skal være op til os selv, om vi enten vil stå sammen om et projekt en eller flere af os har med, i hvilket tilfælde vi samlet står bag det ved en afstemning, eller om vi bare gerne vil benytte os af gruppens støtte, erfaringer, viden, kompetencer osv.

Jeg er i øvrigt enig i, at Skype eller andre lignende kommunikationsmetoder der ikke foregår face-to-face, medmindre når vi poster i forummet, ikke er hensigtsmæssige. De af jer som er for langt væk fra at deltage fysisk, kan eventuelt oprette jeres eget online Skype forum.

Hvad angår mødetidspunkter forudser jeg det løbende bliver en udfordring, at finde datoer hvor vi kan samles. Ikke desto mindre kan jeg faktisk godt den 11 marts klokken 17.00, og har allerede sat datoen som standby i min kalender. Og en ting mere: København syntes at være et bedre mødested end Roskilde, udelukkende fordi antallet af medlemmer i gruppen må antages at størst her. Men jeg er fleksibel. En anden ting er, at det naturligvis også kræver et sted at mødes, hvor vi i ro og mag kan diskutere og planlægge vores idéer. Til det er jeg enig i, at der skal være en ordstyre, men jeg mener også, at der skal være en referent som kan dokumentere de emner der bliver luftet, så vi på denne måde har et sted at følge op fra næste gang. I det allerførste referat kan vi allerede nu føre til protokol, at jeg gerne undgår at være både ordstyre eller referent…Skype-Smile

På falderebet har jeg netop fået en idé. Indtil forummet er online, kan vi eventuelt oprette en lukket eller hemmelig Facebook gruppe, hvor vi kan kommunikere med hinanden. Hvis der er enighed om det er en god idé, hvem melder sig så på banen og opretter gruppen?

Dbh. Johnny Nordentoft

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærligt svar, og kan jo, et eller andet sted, sagtens følge dig. Jeg er jo nok bare fra en faggruppe/proffesion der bygger mere på en international hverdag med møder mellem folk placeret i forskellige hjørner af verden, hvor videomøder/dialog er ligeså almindelige (læs: nødvendigt) som den første kop kaffe om morgenen. Og er man ikke vant til det kan det vel virke forstyrrende at "snakke til en computerskærm".

Jeg vil forsøge at finde "ligesindede" der som mig ikke har behov for at være i samme tidszone for at hive den store braine-tavle frem, da jeg synes ideen og initiativet er skide godt.. Hvem ved, måske kunne vores 2 grupperinger så battle om noget jysk narkosalg en dag, det er jo åbenbart populært hjemme i DK for tiden :)

Anyways, held og lykke med projektet.

//Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:

Hej Martin, personligt har jeg ikke lyst til at snakke til en computerskærm når vi mødes face to face, så vil jeg hellere være tilstede for dem der er mødt op.

vh Thomas

 

Ærligt svar, og kan jo, et eller andet sted, sagtens følge dig. Jeg er jo nok bare fra en faggruppe/proffesion der bygger mere på en international hverdag med møder mellem folk placeret i forskellige hjørner af verden, hvor videomøder/dialog er ligeså almindelige (læs: nødvendigt) som den første kop kaffe om morgenen. Og er man ikke vant til det kan det vel virke forstyrrende at "snakke til en computerskærm".

Jeg vil forsøge at finde "ligesindede" der som mig ikke har behov for at være i samme tidszone for at hive den store braine-tavle frem, da jeg synes ideen og initiativet er skide godt.. Hvem ved, måske kunne vores 2 grupperinger så battle om noget jysk narkosalg en dag, det er jo åbenbart populært hjemme i DK for tiden :)

Anyways, held og lykke med projektet.

//Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)