Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide gruppe til fysisk produkt

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg fysisk er placeret i det vestjyske, vil jeg ikke deltage i f2f-møder i kbh, og derfor vil det være underligt at lægge mine krafter osv. i jeres projekt. Jeg vil gemme domænet til en anden lejlighed, måske kan vi andre stable en ideudviklingsgruppe på benene udelukkende som distancearbejde.

Hvis der er andre der er friske på at gå med i sådan et projekt, så kan I regne med mig.
Indtil videre går jeg på stand-by.

Jeg abonnerer ikke længere i denne tråd, så evt. henvendelser bedes fremsendt i PM. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Nordentoft:
Indtil vi får vores eget forum, tror jeg vi har brug for en tovholder. Thomas fra dbot.dk er initiativtager, men Rasmus fra Next.man har grebet bolden og sendt en mail ud til os. Det må være din beslutning, Thomas, hvem som samler op på konceptet og hvordan vi bevæger os videre herfra? Måske vil det hjælpe, hvis du kan sætte ord på, præcist hvad dine tanker om projektet er og skal være?

Det jeg havde tænkt mig er at vi sparrer face to face for dem der har lyst til dette om produktudvikling og opfindelser af fysiske produkter der kan afhjælpe et problem eller yde en service - jeg synes vi skal skiftes til at være ordstyrer og ligeledes være referent - alternativt kan vi optage sessionen og derefter kan en af os på tur skrive referat ind i vores forum efterfølgende.

Jeg har oprettet en side hvor vores forum kommer til at ligge - forummet er oppe at køre imorgen på innovention.dk

Det bliver et lukket forum og til at starte med kommer forummet kun til at have adgang for dem der deltager ved at møde op.

(jeg vil prøve at lave et både åbent og lukket forum, med login for møde deltagere til lukket forum) på den måde kan alle debattere om tekniske ting og yderligere drage fordel af tænketanken ved at møde op til udviklingsmøder :)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

så har vi fået vores eget forum på innovention.dk, det er både et åbent og lukket forum så alle kan få hjælp og vi kan debattere i vores eget område for mødedeltagere :)

sign jer endelig op og spørg allerede nu, med den ekspertise der forventes at signe op kan i garanteret godt få et brugbart svar - 

ellers vil jeg svare på hvad jeg kan indenfor jern og metaller som aluminium, rustfast stål, titanium - svejsning, hydraulik, automatik, lodning og mekanik :)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)