Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket server hosting firma kan du anbefale?

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksempelvis Lynero - kan dette firma anbefales? Eller har nogle et bedre bud?

Vi skal have vores SugarCRM til at ligge på en server ude i byen og selvfølgelig må det godt være billigt, men mere vigtigt er det, at dataene er sikret på forsvarlig vis samt 99% oppetid!!

Takker på forhånd :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nogen erfaring med Lynero personligt, men jeg mener bestemt vi kan stå indenfor at hoste SugarCRM. Vi har 99,99 % oppetidsgaranti, men før launch har vi haft testet vores platform, og alle måneder - indtil videre (7, 9, 13) har vi ligget på 100 % oppetid.

Vi har daglig backup af alle kunders data (men det er selvfølgelig en god ide stadig at have en også selv), og vi sidder klar til at besvare spørgsmål hele tiden.

Hvis det har nogen interesse kan du kontakte os på sales@serverfruit.com

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter altid One.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SugerCRM kræver ikke det vilde, vi har det liggende på forholdsvis små serveren for vores kunder. Den tekniske udfordring i at hoste det er ikke så stor, så du bør vælger udbyder ud efter flg. kriterier (prioriteret)

1: Data skal ligge i DK. (Jeg er ikke helt sikker på om det er rigtigt, men ifl. lynero.dk's hjemmeside er dét tilfældet)

2: Hosting faciliteterne skal være iorden. (Lynero.dk står hos InterXion, så det kan i godt regne med)

3: Virksomheden skal være nede på jorden og til at tale med. (Kemi)

4: Virksomheden skal være teknisk kompetent og have døgnvagt service.

Jeg kender ikke Lynero, hvilket er ret pudsigt idet jeg bruger en del tid på at afsøge hostingbranchen som en del af mit arbejde. Umiddelbart virker de dygtige, men samtidig hamrende utroværdige idet de f.eks. hævder at være den første Danske hosting udbyder der tilbyder IPv6, (http://www.lynero.dk/ipv6_lynero.shtml) hvilket på ingen måde er korrekt. Men det er dog positivt at de understøtter IPv6, det kunne mange lære noget af :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal der være plads og plads til trafik - så Hosteurope.de -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
1: Data skal ligge i DK. (Jeg er ikke helt sikker på om det er rigtigt, men ifl. lynero.dk's hjemmeside er dét tilfældet)

Det er ikke så vigtigt. I forhold til loadtid betyder det meget, meget lidt. Kvaliteten af netværket betyder meget mere. Det kan betyde en smule i SEO, men da det kun er en af hundredevis af parametre vil der være andre ting der vil være mere betydende.

Det største problem ville være hvis det skulle være en hjemmeside lavet af det offentlige, fordi så siger loven at det skal ligge indenfor Danmark - nogle data må godt ligge udenfor Danmark, men indenfor EU, men så skal det godkendes af datatilsynet.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Braun:
Det er ikke så vigtigt.

Jo, det ér vigtigt. Ellers ville jeg jo ikke sige det vel?

Vi har haft den her diskusion 100 gange før på Amino ... så tag en tur på Amino's søgemaskine og læs op på det. Situationen har _ikke_ ændret sig over de sidste 6 mdr. Derudover så var det måske en ide at tjekke folks baggrund inden du begynder at irettesætte dem næste gang.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Braun:
Det er ikke så vigtigt.

Jo, det er. Han vil hoste et CRM system - det skal naturligvis være i Danmark.  Hvis han ligger det i udlandet, så har manden ingen rettigheder hvis hostingfirmaet brækker nakken - og hans kunder, de har ingen rettigheder hvis hans eget firma brækker nakken.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Kasper Braun:
Det er ikke så vigtigt.

Jo, det ér vigtigt. Ellers ville jeg jo ikke sige det vel?

Vi har haft den her diskusion 100 gange før på Amino ... så tag en tur på Amino's søgemaskine og læs op på det. Situationen har _ikke_ ændret sig over de sidste 6 mdr. Derudover så var det måske en ide at tjekke folks baggrund inden du begynder at irettesætte dem næste gang.

Så undrer din parantes mig. (Jeg er ikke helt sikker på om det er rigtigt, men ifl. lynero.dk's hjemmeside er dét tilfældet)

Og derudover undrer nogle af dine tidligere indlæg mig om samme emne også - hvor du netop ikke tillægger det så meget betydning.

Hvis man nu tager et smut over på WebHostingTalk, og læser om samme emne vil man finde ud af at det ikke er så meget af betydning. Hvis du endelig stadig mener det er af meget betydning - så vil jeg da godt vide hvorfor du synes det er så vigtigt - for det synes jeg ikke hverken fremgår af dette indlæg eller dine tidligere.

Jeg har hostet hjemmesider både i Danmark, og i udlandet, og hvor serveren står har ikke så meget betydning så længe netværket er af en ordentlig kvalitet.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Kasper Braun:
Det er ikke så vigtigt.

Jo, det er. Han vil hoste et CRM system - det skal naturligvis være i Danmark.  Hvis han ligger det i udlandet, så har manden ingen rettigheder hvis hostingfirmaet brækker nakken - og hans kunder, de har ingen rettigheder hvis hans eget firma brækker nakken.

Det handler overordnet set om at vælge en host man tror på vil overleve (baseret på historie, osv.), og at have backup. Og eventuelle udenlandske domæner hos en ICANN accredited registrar - for eksempel NameCheap.

Hvis de så imod forventning alligevel går fallit eller ud af business på anden måde - så tager man bare sin backup, og går over til en ny host, giver dem backuppen, og så sørger de for du kommer op og køre igen.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)