Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket server hosting firma kan du anbefale?

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:


Har man et CRM, har man oplysninger af personlig og måske også personfølsom karaktér. Den slags er det en klar fordel at placere i et datacenter underlagt dansk lovgivning. 
Vil man hoste uden for DK skal man sikre sig, at hostingcentret er godkendt under Safe Harbor-direktivet.

Set ude fra virker det på mig som om du er interesseret i at nå den modsatte konklusion, fordi du sælger webhoteller placeret uden for DK.  

Du får lige 5 stjerner!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Kasper Bergholt:


Har man et CRM, har man oplysninger af personlig og måske også personfølsom karaktér. Den slags er det en klar fordel at placere i et datacenter underlagt dansk lovgivning. 
Vil man hoste uden for DK skal man sikre sig, at hostingcentret er godkendt under Safe Harbor-direktivet.

Set ude fra virker det på mig som om du er interesseret i at nå den modsatte konklusion, fordi du sælger webhoteller placeret uden for DK.  

Du får lige 5 stjerner!



Takker!
Jeg tror, der kommer meget mere fokus på dataindsamling og -opbevaring i de kommende år. Det nye cookiedirektiv er bare begyndelsen.
Og dansk data under dansk lovgivning vil altså være nemmest at have med at gøre som udgangspunkt.
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:


Takker!
Jeg tror, der kommer meget mere fokus på dataindsamling og -opbevaring i de kommende år. Det nye cookiedirektiv er bare begyndelsen.
Og dansk data under dansk lovgivning vil altså være nemmest at have med at gøre som udgangspunkt.

Jeg tror også der kommer fokus på det, at jeg så personligt syntes at cookie loven er lidt nedern er jo så min holdning, det er forståeligt at folk skal vide hvad data man gemmer om folk, og hvad der bliver indsamlet, men tja - tror det kommer til at tage noget tid før der bliver udviklet nogle smarte løsninger!

Men ja dansk data under dansk lovgivning lyder som en god idé - dog har jeg servere i Holland (Jeg bor her, så jeg mener det er mest oplagt) - det gør selvfølgelig nogle siger fra, men i sidste ende - der er gode og dårlige ting, med hvor man placere sine ting, det må man tage med

Men håber selv at der også kommer nogle regler, især ang. sikkerhed (krypteringsmæssigt) af ens data, fordi vi sender ofte meget data afsted om os, og det syntes jeg vi bør passe på, hvem der sidder og læser på halvvejen, og i den anden ende.

Så helt sikkert at der vil komme fokus på det, lad os så håbe de tager nogle bestemmelser der både er gode, men også logiske!

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger intet og får desværre ingen provision. Men af alle de udbydere jeg har prøvet er unoeuro de bedste! Måske det afhænger af mange ting som jeg ikke har forstand på! Men en almindelig side som min uden de store krav - der er de en stabil leverandør;)

Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:

Kasper Braun:

Mikkel Mikjær Christensen:

Kasper Braun:
vil jeg da godt vide hvorfor du synes det er så vigtigt

I givet fald burde du måske skrue ned for arrogancen og op for ydmygheden, så er stiger folks lyst til at hjælpe dig helt vildt meget. Derudover, hvis du ikke forstår det baseret på de tidligere diskussioner her på siden så tvivler jeg på at jeg, med mine svært begrænsede pædagogiske evner, kan forklare det på en måde så du forstår det.

Jeg er ked af hvis du opfatter mig som arrogant. Det er absolut ikke min mening. Det er muligt der er ting jeg ikke ved, men baseret på min nuværende viden og erfaringer har det ingen betydning.

Hvis der er noget jeg har overset må I meget gerne rette mig.



Har man et CRM, har man oplysninger af personlig og måske også personfølsom karaktér. Den slags er det en klar fordel at placere i et datacenter underlagt dansk lovgivning. 
Vil man hoste uden for DK skal man sikre sig, at hostingcentret er godkendt under Safe Harbor-direktivet.

Set ude fra virker det på mig som om du er interesseret i at nå den modsatte konklusion, fordi du sælger webhoteller placeret uden for DK.  

Før jeg begyndte på det her havde jeg samme holdning. Jeg siger ikke det bare for at sælge mere (tro på det eller lad være). Det er mere vigtigt for mig at mine kunder er glade, og bliver ved med at være glade og tilfredse med det jeg leverer, så de bliver ved med at være kunder, end det er at få en masse nye kunder.

Det koster trods alt at få nye kunder (enten i form af tid, eller i form af penge, eller begge dele), og holder man sine kunder glade vil de på et tidspunkt måske også begynde at anbefale en, så det er klart det er i vores interesse at holde vores kunder glade.

Noget af det jeg bl.a. kigger på før jeg vælger et datacenter er bl.a. hvilke godkendelser de har inkl. safe harbor.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Og samtidig med, at du er meget grundig og kritisk kører du pesonfølsomme oplysninger igennem CloudFlare? Det hænger bare ikke rigtigt sammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller har du en databehandleraftale med CloudFlare?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:

Og samtidig med, at du er meget grundig og kritisk kører du pesonfølsomme oplysninger igennem CloudFlare? Det hænger bare ikke rigtigt sammen.

Det gør det idet forbindelsen er SSL-krypteret fra ende til anden.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Braun:

Kasper Bergholt:

Og samtidig med, at du er meget grundig og kritisk kører du pesonfølsomme oplysninger igennem CloudFlare? Det hænger bare ikke rigtigt sammen.

Det gør det idet forbindelsen er SSL-krypteret fra ende til anden.

Men husk nu på at de kan decrypte dataen :P

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kryptering ophæver ikke, som jeg læser Datatilsynets bekendtgørelser, kravet om en databehandleraftale. Særligt ikke, når det går igennem servere placeret i USA, underlagt US-lovgivning, herunder The Patriot Act.

Har du fået godkendt setuppet af Datatilsynet?

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)