Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket server hosting firma kan du anbefale?

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Braun:
vil jeg da godt vide hvorfor du synes det er så vigtigt

I givet fald burde du måske skrue ned for arrogancen og op for ydmygheden, så er stiger folks lyst til at hjælpe dig helt vildt meget. Derudover, hvis du ikke forstår det baseret på de tidligere diskussioner her på siden så tvivler jeg på at jeg, med mine svært begrænsede pædagogiske evner, kan forklare det på en måde så du forstår det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Kasper Braun:
vil jeg da godt vide hvorfor du synes det er så vigtigt

I givet fald burde du måske skrue ned for arrogancen og op for ydmygheden, så er stiger folks lyst til at hjælpe dig helt vildt meget. Derudover, hvis du ikke forstår det baseret på de tidligere diskussioner her på siden så tvivler jeg på at jeg, med mine svært begrænsede pædagogiske evner, kan forklare det på en måde så du forstår det.

Jeg er ked af hvis du opfatter mig som arrogant. Det er absolut ikke min mening. Det er muligt der er ting jeg ikke ved, men baseret på min nuværende viden og erfaringer har det ingen betydning.

Hvis der er noget jeg har overset må I meget gerne rette mig.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe - scanboatnews.com:
Skal der være plads og plads til trafik - så Hosteurope.de -

Har i nogen erfaringer med disse? deres virtuelle løsninger er i hvert fald billige!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at købe et webhotel og eventuelt et ssl-certificat hos webhosting.dk.

Med ovenstående får du et godt, sikkert og billigt webhotel.

Yderligere har webhosting.dk pt. et godt tilbud på løsningen: 1 kr. for webhotellet først år og ssl-certificatet er gratis det første år.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. kigge på vores VPS Pro MINI. Vi har daglig ekstern backup som kan gendannes efter behov. Serveren kan selvfølgelig også bruges til andet samtidig (f.eks. andre websites).

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh tak for tilbud, men jeg spurgte nu på erfaringer med deres virtuelle løsninger hos hosteurope.de, som i øvrigt er ca. 30% billigere end  de alternativer i tilbyder :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

rentebasen:

Øhhh tak for tilbud, men jeg spurgte nu på erfaringer med deres virtuelle løsninger hos hosteurope.de, som i øvrigt er ca. 30% billigere end  de alternativer i tilbyder :-)

Men nu er det her jo sådan set ikke din tråd, så hvorfor hijacke den til dine spørgsmål? 

Opret din egen - så er jeg sikker på at du får svar på det DU gerne vil vide. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er modtaget og hermed gjort Tongue Tied

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke et slagsmål jeg fik startet dér ;-)

Tak for input - men mangler stadig et par gode anbefalinger til et godt dansk stabilt firma? Døgnvagt er ikke nødvendigt, så længe man kan få fat i supporten inden for rimelig tid :-)

Anyone?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Braun:

Mikkel Mikjær Christensen:

Kasper Braun:
vil jeg da godt vide hvorfor du synes det er så vigtigt

I givet fald burde du måske skrue ned for arrogancen og op for ydmygheden, så er stiger folks lyst til at hjælpe dig helt vildt meget. Derudover, hvis du ikke forstår det baseret på de tidligere diskussioner her på siden så tvivler jeg på at jeg, med mine svært begrænsede pædagogiske evner, kan forklare det på en måde så du forstår det.

Jeg er ked af hvis du opfatter mig som arrogant. Det er absolut ikke min mening. Det er muligt der er ting jeg ikke ved, men baseret på min nuværende viden og erfaringer har det ingen betydning.

Hvis der er noget jeg har overset må I meget gerne rette mig.



Har man et CRM, har man oplysninger af personlig og måske også personfølsom karaktér. Den slags er det en klar fordel at placere i et datacenter underlagt dansk lovgivning. 
Vil man hoste uden for DK skal man sikre sig, at hostingcentret er godkendt under Safe Harbor-direktivet.

Set ude fra virker det på mig som om du er interesseret i at nå den modsatte konklusion, fordi du sælger webhoteller placeret uden for DK.  
Side 2 ud af 6 (54 indlæg)