For en virksomhed, er online backup er en af de vigtigste skridt for at sikre, virksomhedens forretnings kritiske data. Desværre har mange virksomheder en tendens til at lave nogle typiske fejl når der tales om backup, og udfaldet... Læs mere
Anchor - et anderledes og smartere sync og share løsning end de andre business-class løsninger? I Danmark mangler virksomhederne et sikkert alternativ til Dropbox, da der indtil nu ikke har været et lignende "ligetil"... Læs mere
Har du også forskellige mail-konti i dit outlook? Kniber det med at få taget backup af dem alle? Med Dansave online backup kan du tage backup af alle din mails, du skal blot vælge hvilken pst filer programmet skal tage... Læs mere
Hvis du er en af dem der bruger Dropbox, eller en af de mange forskellige synkroniserings programmer, som backup skal du være opmærksom at synkronisering ikke er backup. Synkronisering af data til internettet er blevet meget... Læs mere
Kæmper du også for at træffe en beslutning om den ideelle backup-løsning til din virksomhed? Det er forståeligt. Backup af dine forretningskritiske systemer, applikationer og data er ikke noget at spøge... Læs mere
Dansave backup har lanceret nye ekstrem billige online backup priser, så iværksættere, selvstændige og mindre virksomheder kan være med på online backup. Gennem tiden har vi erfaret, hvor stor betydning... Læs mere
Et spørgsmål, vi bliver stillet næsten dagligt er "Hvorfor Dansave Backup ?" Mens de fleste af vores eksisterende kunder kender svaret, er det også vigtigt at forklare de interesseret og de ny kunder det... Læs mere
Mit navn er Nikolas Ottas og er medejer af Dansave Backup . Jeg kan godt starte med at indrømme: Jeg er en IT-Nørd og så længe jeg kan huske tilbage har jeg altid rodet med IT. Siden ’03 har jeg været... Læs mere
Små virksomheder er altid under udvikling og dermed er de altid efter værktøjer og løsninger der kan hjælpe dem med at forblive produktive og effektive. Uanset om du kører en stor global virksomhed... Læs mere
Situationen i virksomhederne I dag bruger de fleste medarbejdere en Dropbox løsning, fordi det gør det nemt for dem, at arbejde med filer lige meget hvor de er og hvilken enhed de bruger. De vi altid have adgang til de samme... Læs mere
Det er almindeligt for folk i dag at enten bruge en online backup eller en online storage løsning og disse 2 overordnede koncepter er stort set den samme. Begge er blevet udviklet for at sikre, at du som kunde, har en sikker metode... Læs mere